Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua menkoista!!!

Panikoija
15.07.2020 |

Mulla alkoi järkyttävät menkat yllättäen. Olen kauempana töissä vielä huomisen (pitkän) päivän ja mä en tiedä millä suojaan itseni huomenna tarpeeksi hyvin..? Käytössä isompi kuukuppi, joka täyttyy ja tulvii yli reilussa tunnissa. Lisänä yöside, mutta sekään ei riitä. Koko ajan en voi käydä vessassa. Mitä keksin avuksi? Yhdet varahousut on, mitkä otan töihin, mutta pelottaa ettei riitä. Tän päiväiset sotketut housut sain pestyä majapaikassani ja saan huomenna jalkaan. Muita ei ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500mg ibuprofeenia 2-3 tunnin välein. Pitäisi hillitä vuotoa.

Jep, vähentää vuotoa noin 20% tutkitusti.

Vielä vähän tehokkaampi on naprokseeni 500

Mg 2 kertaa vuorokaudessa. Saa nykyään ilman reseptiä Pronaxen kauppanimellä.

Kiitos! Täytyy itsekin hakea Pronaxenia varastoon. Voiko sitä käyttää yhdessä Buranan kanssa?

ohis

Vierailija
22/23 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan housumallisia inkontinenssisuojia tavallisesta kaupasta? Ne voisi auttaa lisäsuojana paremmin kuin siteet.

Saa isommista marketeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500mg ibuprofeenia 2-3 tunnin välein. Pitäisi hillitä vuotoa.

Jep, vähentää vuotoa noin 20% tutkitusti.

Vielä vähän tehokkaampi on naprokseeni 500

Mg 2 kertaa vuorokaudessa. Saa nykyään ilman reseptiä Pronaxen kauppanimellä.

Kiitos! Täytyy itsekin hakea Pronaxenia varastoon. Voiko sitä käyttää yhdessä Buranan kanssa?

ohis

Ei missään nimessä yhdessä! Muutenkin melko suurelta kuulostava ibuprofeenimäärä (ibuprofeeni on siis Buranan vaikuttava aine). Reseptilläkin 800 mg yleensä otetaan korkeintaan kolmesti päivässä. Jossei muuta niin tuolla ibuprofeenimäärällä saa ainakin massiivisen närästyksen ja jos sattuu olemaan sopiva alttius niin myös vatsahaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi