Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut, kun hänelle selvisi uo-velkani - Miksi ihmiset ovat näin pinnallisia?

Vierailija
15.07.2020 |

Kuuden vuoden suhde takana ja nyt se on ohi. Miehelle siis selvisi uo-velkani, joka on suurudeltan muutama sata tuhatta. Miehen mielestä minun velkojeni vuoksi emme voi hankkia lapsia ja elää sellaista elämää, mitä haluaisimme, jonka vuoksi hän nyt erosi minusta.

Ärsyttää suunnattomasti tämä nykyajan pinnallisuus. Minun mielestäni olisimme ihan hyvin voineet hankkia lapsen ja perustaa perheen, vaikka minulla jonkin verran sitä velkaa nyt onkin. Onko toivotonta löytää mies, jota ei haittaisi perustaa perhettä uo-velasta huolimatta? Vai onko nykyaika oikeasti ihan sanonko mistä... Vertaistukea keltään? Pohdintoja?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Muutama' sata tuhatta ulosottovelkaa? Ja korot juoksee.

Hyvää loppuelämää.

Vierailija
2/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olisin itsekin naisena tehnyt vastaavassa tilanteessa. Että joku pimittää noin Isoa asiaa vuosikaudet! En luottaisi enää ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 15 vuoden päästä.

Vierailija
4/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 15 vuoden päästä.

Olen jo 34-vuotias, joten pian pitäisi alkaa lapsentekoon, jos niitä aion saada... Ärsyttää nyt suunnattomasti tuo mies, kun jätti minut tässä iässä tuollaisen asian takia, kun lapsilla alkaisi olemaan jo kiire...

ap

Vierailija
5/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama SATA tuhatta. No en ihmettele että lähti. Välillisesti se olisi kaatunut myös miehen kontolle. Muutama tonni vielä menisi.

Vierailija
6/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä se syy on tosiaan luottamuksen pettäminen, eikä ne velat. Kuusi vuotta pimittänyt oleellista tietoa?

Vierailija
7/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 15 vuoden päästä.

Olen jo 34-vuotias, joten pian pitäisi alkaa lapsentekoon, jos niitä aion saada... Ärsyttää nyt suunnattomasti tuo mies, kun jätti minut tässä iässä tuollaisen asian takia, kun lapsilla alkaisi olemaan jo kiire...

ap

Ei se auta ottaa kun joku kaltaisesi. Sitten puntit on tasan.

Vierailija
8/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo melkoinen taloudellinen rasite. Etenkin jos on vielä harkinnassa perustaa perhe. Mielestäni muutama sata tuhatta velkaa ei ole vain ”jonkin verran”. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy palatsisi, niin pääset veloistasi.

Vierailija
10/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vide mikä trolli. Ja "pinnallisuus" buahahhaahhaaa...

Vierailija
11/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan kauan salasit asiaa ap.

Miehelläni uo-velkaa puolet tuosta mainitsemastasi määrästä nuoruuden virheiden johdosta.

En ole jättämässä vaan tukemassa. Pankista lainaa ja kovaa työtä. Perintö kuittaa osan summasta

Vierailija
12/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 15 vuoden päästä.

ap

Ei ole kovin pinnallista jättää tuollaisen asian takia. Tommosen summan saaminen ulosottoon vaatii jonkinlaista sankaritekoa enkä itse ainakaan kykenisi luottamaan kyseiseen ihmiseen ollenkaan. Ties mihin liemeen sitä itse joutuisi. Harmi kun et tajunnut tehdä lapsia sen miehen kanssa ja sitouttaa sitä tuohon velkahel*ettiin.

Vierailija
13/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huoleton tunnut olevan noinkin ison velkasi kanssa. Mihin tuollainen summa rahaa on voinut edes mennä? Asuntoon kaupungin keskustassa?

Vierailija
14/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihminen, joka hommaa itsensä kuseen voi olla kuules epäluotettava.

Ei tietenkään välttämättä tahallaan, mutta nehän ne on pahimpia, kun ovat epärehellisiä itselleen.

Koska kukaan joka ei ole epärehellinen itselleen ei hommaa velkoja, vaan ostelee vasta sitten kun rahaa on.

Mutta mutta mutta mutta 

Zinc

Ellei elämä ole potkinut oikein erikoisesti päähän. 

Siinä on se 5% mahdollisuus, että on ollut yrittäjä tai vaikka loukkaantunut ulkomailla ja saanut velat niskaansa sairaalareissusta esim. 

----

Mutta yleensä se kertoo, että ihminen on hunningolla. Oletko sinä ap hunningolla ?

Vierailija
15/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Olisit pitänyt sen velkasumman tarinassasi parissa kymppitonnissa niin olisi voinut mennä läpi.

Vierailija
16/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämänkö takia Sara Sieppi on sinkku? Toisaalta Sofia löysi maksajan ulosottoveloilleen Nikosta. Ehkä sun pitää etsiä joku tuollainen mies.

Vierailija
17/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo melkoinen taloudellinen rasite. Etenkin jos on vielä harkinnassa perustaa perhe. Mielestäni muutama sata tuhatta velkaa ei ole vain ”jonkin verran”. Minkä ikäinen olet?

Olen 34-vuotias. Velat ovat kerääntyneet erinäisistä syistä, ei varsinaisesti yhdestä isosta hankinnasta. Ymmärrän toki, että velkani on suuri, mutta siitä huolimatta ärsyttää miehen pinnallisuus ja ihmetyttää, että miksi nykyaikana rahalla on niin suuri valta.

ap

Vierailija
18/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on huono provo... Itse en olisi miehen kanssa, jolla olisi vaikka "vaan" kymppitonnin uo-velkoja.

Vierailija
19/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyseessä ole pinnallisuus, vaan terve järki. Etsi itsellesi mies, jolla on myös salailtavia velkoja, ja ruvetkaa niitä lapsia tekeen. 

Toinen olisi tietysti elämää suurempi rakkaus, joka vois pitää suhteessa tuollaisenkin.

Vierailija
20/122 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi väsynyt provo 😩 Olisit viilannut juttuasi vähän huolellisemmin🤥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän