En ikimaailmassa uskalla ottaa koronarokotetta - mieluummin sairastan rehdisti luonnonlakien mukaan, kuin kannan vtutusta jonkun huonosti tutkitun apuaineen aiheuttamasta narkolepsiasta
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Odottelen edelleen, kuka ilmoittaa haluavansa sairastaa koronan. Kelpaisiko tartunta myös lapsille ja omille vanhemmille?
Miksi kuvittelet, että on vain kaksi mahdollisuutta: rokote tai tartunta? Edelleenkin on myö sellaiset torjuntakeinot kuin
- ihmisten välttely
- turvavälin pitäminen
- käsihygienia
- hengityssuojaimet, visiirit ja kertakäyttöhanskat
- desinfiointiaineet
Voiko siihen edes tehdä rokotetta? Jos kerran immuniteettiä ei synny sairastamalla, niin miten sen rokotteella saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen edelleen, kuka ilmoittaa haluavansa sairastaa koronan. Kelpaisiko tartunta myös lapsille ja omille vanhemmille?
Miksi kuvittelet, että on vain kaksi mahdollisuutta: rokote tai tartunta? Edelleenkin on myö sellaiset torjuntakeinot kuin
- ihmisten välttely
- turvavälin pitäminen
- käsihygienia
- desinfiointiaineet
Missä teidän rokotekriittisten maskit on? Ettekä käy kaupassa tai missään joukkoliikenteessä, elokuvissa, ravintoloissa, juhlissa tai ystävien luona. Käytättehän niitä maskeja ja eristäydytte niin kauan kuin koronaa on, vaikka sitten 10 vuotta.
Rokotevastaisuutta yhteiskunnallisen epäluottamuksen synnyttämiseen käyttävien putintrollien kokooontumisajot.
Todennäköisyys aivovaurioon tai narkolepsiaan on lähes varmasti suurempi korona sairastamalla. Mutta mitäs totuuksista, trollauksessa on kyse anarkian synnyttämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ihmisten välttely
- turvavälin pitäminen
- käsihygienia
- desinfiointiaineetMissä teidän rokotekriittisten maskit on? Ettekä käy kaupassa tai missään joukkoliikenteessä, elokuvissa, ravintoloissa, juhlissa tai ystävien luona. Käytättehän niitä maskeja ja eristäydytte niin kauan kuin koronaa on, vaikka sitten 10 vuotta.
Mun maskit tai siis tarkemmin sanoen hengityssuojaimet sekä muut suojavarusteet ovat isoissa laatikoissa vaatehuoneessa. En käy kaupassa enkä käytä joukkoliikennettä. En ole käyttänyt joukkoliikennettä moneen vuoteen ja isommat ostokset olen jo ennen pandemiaakin tilannut netistä kotiinkuljetuksella. Vaikka koronavirus huomenna häviäisi maapallolta, en siltikään aio ryhtyä käymään kaupassa. Olen todennyt koiinkuljetuspalvelut niin käteviksi, että aion jatkaa samalla tavalla, vaikka ei olisi tarvettakaan. En käy elokuvissa, mulle riittää oikein hyvin Elisa Viihde, HBO, Netflix, Viaplay ja Cmore. Yle Areenan lisäksi. Olen käynyt viimeksi elokuvissa varmaan joskus 20 vuotta sitten. En kaipaa ravintoloihin, osaan tehdä erinomaista ruokaa itsekin. Ja ainahan voi tilata ravintolasta ruokaa, jos kokkailu ei huvita. Ei ole tulossa lähivuosina mitään juhlia, korkeintaan vanhempieni hautajaiset. Niissä voin aivan hyvin käyttää suojaimia, jos koronavirus silloin vielä jyllää Suomessa. Ystäväni ovat samanlaisia kotona viihtyviä kuin minäkin. Ei meidän ole mikään pakko tavata livenä.
Olen elänyt lähes koronaturvallisesti viimeiset neljä vuotta ja voin aivan hyvin elää tällä tavalla seuraavat 10 vuottakin, jos on tarvis. Todennäköisesti elänkin, ihan riippumatta viruksista.
Täälä on paljon jonneja, aadoja ja muuta alle 25.ta pikkuväkeä jotka eivät muista että oisivat osanneet pelätä sikapiikiä etu- tai takakäteenkään. Siksi kai tuo uhkarohkeus. Tuskin vanhempi väki on koronamömmönkään perään