Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni normaali?

Vierailija
24.05.2013 |

Herää kuudelta töihin. Niin minäkin.

Tulee kotiin, on pari tuntia hereillä. Juo kolme olutta ja sitten nukahtaa television ääreen ja nukkuu koko illan.

Lapset on mun vastuulla koko ajan. Vain tuoksi pariksi tunniksi miehestä on seuraa.

Itse en juo olutta, enkä koe itseäni kovin väsyneeksi.

Näin on ollut aina. Ja mua niin ärsyttää toi ikuinen nukkuminen!

Nukkuuko teidän miehet näin paljon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän lisättäköön, että mä hoidan lapset aamulla päiväkotiin ja töitten jälkeen haen ne sieltä. Mies vain herää kuudelta, heittää vaatteet niskaan ja lähtee töihin.

Sitten töitten jälkeen ehkä joskus tekee ruokaa mut sitten vaan vittu nukkuu ja nukkuu. Niin ärsyttävää. Mä oon yksinhuoltaja avioliitossa.

Vierailija
2/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitienpäivänä en ees saanut kuin yhden kämäsen kukan. Ja kun kysyin, että miksei me voitas tehä jotain kivaa äitienpäivänä, että tuntis olonsa jotenkin erityiseksi niin ei.

Sitten se aina valittaa, että kun hänen täytyy käydä töissä. No niin käyn minäkin! Että en mä tarvii mitään ku mä en oo "oikeissa" töissä.

NO entäs sitten ne lapset? Kuka ne hoitais jos en mä niitä hoitaisi koko ajan yksinään.

Äh sainpas purkautua :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olut väsyttää. Miksi annat sen juoda viikolla?? Meillä sovittiin ihan suhteen alussa että iltakaljoja vain viikonloppuna. Mies sai siinä tilanteessa joko hyväksyä asian tai lähteä. Jäi.

Vierailija
4/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia.

Oluet pois niin johan tulee virtaa!

Vierailija
5/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nukkuu paljon enemmän kuin minä, mutta ennen nukku vielä enemmän. Siis ei juuri muuta vapaalla tehnytkään.. Olen "nalkuttanut" aika lailla aiheesta, varmaan auttoi myös kun laitoin hänen ruokavaliota kuntoon, pakkosyöttänyt vitamiineja ja työntänyt lasten kanssa ulos. Niin ja (viinan) juomista on myös vähentänyt merkittävästi! Ei juo juurikaan enää.

Vierailija
6/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsemppiä. Mun mies oli tollainen, mutta tajusi olevansa masentunut ja hakeutui hoitoon. Nyt elämä hymyilee. On alkanut harrastaa, hoitaa lapsia ja rakennettiin jopa talokin. Aika ihme kun mies nousi sohvan pohjalta. Mutta mun sanomiset eivät auttaneet, hänen oma päätös auttoi ainoastaan. Mutta kova osa sulla, jaksamista! Tee elämästäsi sillätavoin mukava, että jaksat itse ja lapset jaksavat.

Vierailija
7/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle täytyy sanoa, että valitsee joko oluen tai perheen.

Vierailija
8/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

patistaisin miehen lääkäriin...onhan se syytä selvittää miksi pitää joka ilta juoda ja miksi on niin väsynyt...taustalla voi olla joku sairaus.

Vierailija
9/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:05"]

patistaisin miehen lääkäriin...onhan se syytä selvittää miksi pitää joka ilta juoda ja miksi on niin väsynyt...taustalla voi olla joku sairaus.

[/quote]

Raudanpuute aiheuttaa väsymystä...

T: aneeminen

Vierailija
10/10 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan vastaukset,jos ap olisi mies ja valittaisi vaimonsa juomisesta niin pelkkä alkoholistihan se olisi,mutta miehellähän onkin masennusta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän