Paras ikäero miehelle ja naiselle on miehen ikä : 2 + 7.
Kommentit (18)
Tulee tuolla kaavalla lyhyitä suhteita, mut ihan kiva.
Siis naisen ikä on miehen ikä : 2 + 7. Se on ikiaikainen totuus.
Eli jos 60+ vuotias isäni menisi uudelleen naimisiin, niin vaimo olisi minua nuorempi...
Mut mites toi toimii pidemmissä suhteissa? Kun sitten 40 v miehelle on sopivin 27 v nainen, eikä se nykyään 31 v, joka oli sopiva 8 vuotta aikaisemmin? Menee vähän vaikeaksi.
Ko. kaava laitetaan käytäntöön suhdetta aloitettaessa. Ap.
Sulla on varmaan ollut matikka kymppi...
Mua ei kyllä kiinnosta, eikä ole kiinnostanut ikinä mitkään vanhat pierut. Miehet sitä paitsi rupsahtavat aiemmin, joten muutamaa vuotta nuorempi mies on paras ratkaisu.
Etsitään 62-vuotiasta lapsi- ja eläinrakasta nuorta miestä...
Siis minun, 26-vuotiaan nuoren naisen, pitäisi hommata 39-vuotias mies?? Ei kiitos. :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:02"]
Siis minun, 26-vuotiaan nuoren naisen, pitäisi hommata 39-vuotias mies?? Ei kiitos. :)
[/quote]
Mulla olis tossa sellanen 39v. mies, olis ihan kohta vapaa kun mun pitäs hommata vähän vanhempi :)
mihin tuo perustuu?
Miksi just +7? Eikä vaikka +6? Tai jotain muuta?
jes! mä 28 ja mies 42, kerrankin joku osuu nappiin.. tosin vuoden päästä taas toinen tilanne.
Mun mies on ihan vaan +7. Turhat jakolaskut pois.
Eli 40-vuotiaalle miehelleni paras olisi 27v pimatsu, hah hah!
Anna mun kaikki kestää!
t. miehensä ikäinen nainen
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:26"]
Mua ei kyllä kiinnosta, eikä ole kiinnostanut ikinä mitkään vanhat pierut. Miehet sitä paitsi rupsahtavat aiemmin, joten muutamaa vuotta nuorempi mies on paras ratkaisu.
[/quote]
Totta! Lisäksi ne kuoleekin nuorempana, joten jos ei halua jäädä yksin, niin kantsii valita mieluummin itseään nuorempi mies...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:55"]
Siis 32 v miehelle 23 v nainen on sopivin.
[/quote]
Tuolla kaavallahan 32-vuotiaan pitäisi pariutua yhdeksänvuotiaan kanssa.
2+7=9 mitähän ap oikein ajaa takaa? Huono aloitus.