Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin miehisen miehen ja nyt kaduttaa...

Vierailija
24.05.2013 |

...koska loppujen lopuksi 100% miehekkyys sulkee pois aika monia asioita. Miehellä on melko kovat arvot, ja esim. kulttuuriasiat, kuten kirjallisuus ja taide, ovat hänen mielestään täysin turhia. Teatteriin ei ole suostunut mukaan koskaan, ei myöskään näyttelyihin tai museoihin (huom. ei edes Louvreen kun kävimme Pariisissa). Minun lukemilleni romaaneille hän vain naureskelee. Hän lukee hesaria ja autolehtiä, ei _mitään_ muuta ikinä. Elokuvista kelpaa vain action ja kauhu. Myöskään rakasta harrastustani, pianonsoittoa, ei arvosta yhtään, koska ainoa hänen arvolleen soveltuva harrastus on auton rassaus ja teknisten laitteiden korjailu ja eteenpäin myynti. Antaa minun kyllä soittaa rauhassa, mutta ei välittäisi vaikka lopettaisin. Koskaan ei kysy mitä soitan, eikä kuuntele. Sama asia kirjojen ja kaiken muunkin kanssa. Minä kyllä kelpaan seuraksi autotalliin.

Kiitos tästä mahdollisuudesta avautua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:28"]

Halusin miehisen miehen ja nyt kaduttaa..

- kirjallisuus ja taide, ovat hänen mielestään täysin turhia.

- Teatteriin ei ole suostunut mukaan koskaan, ei myöskään näyttelyihin tai museoihin

- Hän lukee hesaria ja autolehtiä, ei _mitään_ muuta ikinä.

- Elokuvista kelpaa vain action ja kauhu.

- Ainoa hänen arvolleen soveltuva harrastus on auton rassaus ja teknisten laitteiden korjailu ja eteenpäin myynti. 

[/quote]

No, eikös tuo ole aika miehistä touhua, kaikki muuhan oli joko neitien tai homppeleiden hommia

Vierailija
22/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi sanoa jotain elämänalaa turhaksi? Eri asiat ovat erilaisille ihmisille tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:39"]

- Teatteriin ei ole suostunut mukaan koskaan, ei myöskään näyttelyihin tai museoihin

- Ainoa hänen arvolleen soveltuva harrastus on auton rassaus ja teknisten laitteiden korjailu ja eteenpäin myynti. 

[/quote]

No, eikös tuo ole aika miehistä touhua, kaikki muuhan oli joko neitien tai homppeleiden hommia

[/quote]

Niin, kovasti tekisi kyllä mieli vastata tähän ketjuun että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
24/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:39"]

[/quote]

[/quote]

Niin, kovasti tekisi kyllä mieli vastata tähän ketjuun että sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

Siksipä muotoilinkin otsikon niin, että siihen sisältyy sana "kaduttaa". Ei tarvitse siis tulla vastaamaan sellaista minkä olen jo itsekin todennut.

ap

Vierailija
25/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on jo kahteen kertaan kysytty sitä että miksi ap alunperin halusi nimenomaan "miehisen" miehen. Koska hän ei itse halua siihen vastata, voidaan me muut nyt alkaa arvailemaan syytä.

Itse veikkaan että hän halusi vain kokea itsensä naisellisemmaksi mahdollisimman miehisen miehen rinnalla.

Vierailija
26/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:53"]

Tässä ketjussa on jo kahteen kertaan kysytty sitä että miksi ap alunperin halusi nimenomaan "miehisen" miehen. Koska hän ei itse halua siihen vastata, voidaan me muut nyt alkaa arvailemaan syytä.

Itse veikkaan että hän halusi vain kokea itsensä naisellisemmaksi mahdollisimman miehisen miehen rinnalla.

[/quote]

No tässä vastaus: seurustelin aiemmin saamattoman ja suoraansanottuna "neitimäisen" miehen kanssa josta ei ollut mihinkään. Ei työssäkäyntiin, ei edes hehkulampun vaihtoon. Pelkäsi kaikkia ja kaikkea. Aloin sen suhteen aikana haaveilemaan miehestä joka osaisi tuoda mielipiteensä julki, ja osaisi hoitaa perinteisiä "miesten hommia", kuten kodinkoneiden korjaukset. Joskin noita hommia opin edellisessä suhteessa hoitamaan aika hyvin itsekin... Tiivistettynä voisi sanoa etten halunnut enää olla suhteen mies, se joka on vastuussa kaikesta. Kannatan tasa-arvoa enkä koskaan heittäydy avuttomaksi, mutta haluan edes joskus tuntea myös olevani nainen.

ap

Vierailija
27/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tuolla ketjun alkumetreillä samaa kuin pari muutakin, että mikä teitä yhdistää, miksi päädyitte yhteen. Vastasitkin siihen jo.

Eikö tuo nyt enää riitäkään sinulle?

Tuo miehenvalintaprosessisi kuulostaa kyllä aika sellaiselle, että olet ollut varsin hukassa itsesi kanssa. Et ole etukäteen kunnolla miettinyt mitä oikeasti haluat mieheltä. Sitten olet vähän hakuammunnalla kokeillut kahta erilaista tyyppiä, eikä näistä tikanheitoista kumpikaan osunut oikein kunnolla edes tauluun.

Onko teillä lapsia? Yhteistä kotia tai taloa? Oletteko naimisissa? Vieläkö etsit oikeanlaista miestä, vai onko miehesi nyt tässä?

Vierailija
28/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sinulla taisi valinta lyödä hiukan yli, mutta sait mitä hait

Vierailija
29/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:24"]

Minä mietin tuolla ketjun alkumetreillä samaa kuin pari muutakin, että mikä teitä yhdistää, miksi päädyitte yhteen. Vastasitkin siihen jo.

Eikö tuo nyt enää riitäkään sinulle?

Tuo miehenvalintaprosessisi kuulostaa kyllä aika sellaiselle, että olet ollut varsin hukassa itsesi kanssa. Et ole etukäteen kunnolla miettinyt mitä oikeasti haluat mieheltä. Sitten olet vähän hakuammunnalla kokeillut kahta erilaista tyyppiä, eikä näistä tikanheitoista kumpikaan osunut oikein kunnolla edes tauluun.

Onko teillä lapsia? Yhteistä kotia tai taloa? Oletteko naimisissa? Vieläkö etsit oikeanlaista miestä, vai onko miehesi nyt tässä?

[/quote]

Hukassa olen varmasti ollutkin, kun en tunne edes itseäni vielä. Miehen valinnassa olen aina luottanut siihen tunteeseen että toisen kanssa on hyvä olla, mutta näihin tilanteisiin olen kuitenkin päätynyt. Nykyinen mieheni sentään rakastaa minua, ja haluaa viettää aikaa kanssani, KUNHAN se ajanvietto tapahtuu hänen ehdoillaan. Mielestäni se on häneltä itsekästä. Tutustun ihan mielelläni hänen juttuihinsa, mutta vastakaiun puuttuminen raivostuttaa välillä todella paljon. En edes vaadi että miehellä pitäisi olla täysin samat harrastukset, eihän läheskään kaikilla pariskunnilla ole. Mutta jotain yhteistä olisi hyvä olla, tai edes yritystä kiinnostua toisen ajatusmaailmasta.

Sanottakoon että seurustelumme alussa mies antoi ihan erilaisen kuvan itsestään. Hän oli se joka jahtasi aika kauan minua, joten hänen piti silloin nähdä vähän vaivaakin. Nykyään se vaivan näkijä olen minä, kun yritän pitää tätä suhdetta kasassa. Tiesin siis alusta saakka että miehellä on erilaiset harrastukset kuin minulla, mutta silloin hän oli kiinnostunut minunkin jutuistani.

Lapsia meillä ei ole emmekä ole naimisissa, mutta yhteinen asuntolaina on. Ja ainakin tarkoitus oli että tämä olisi nyt tässä, ei enää uusia miehiä.

ap

Vierailija
30/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kiinnostunut tekniikasta ja autoista ja tieteestä. Seuraa niitä paljon. On myös ollut nuoruudessaan rauhanturvaaja, eli kai hän jonkin sortin miehisyyden mitat täyttää?

Hän on onneksi myös kiinnostunut historiasta, politiikasta, kielistä ja kulttuureista. Jopa muodista:D Itsekin olen tosin kiinnostunut kuulemaan, kun mies puhuu supersäieteoriasta ja niin pois päin. 

Itse en jaksaisi olla suhteessa, jossa mielenkiintoni kohteita jatkuvasti vähäteltäisiin.

Vierailija
31/31 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen mies=sivistymätön juntti. Hihhih!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi