Auttakaa metsästämään muotoilevat leggingsit!
Olen ostanut joskus useita vuosia sitten leggarit, jotka ovat täydelliset tarkoituksiini: ohutta kangasta, napakat kaikkialta ja silti erittäin joustavat, litistävät vatsaa (ribbineulosmainen vahvike) ja jonkin verran "nostavat" peppua (jonkinlainen tukea antava leikkaus pakaroiden alla). Kangas on melko sileää ja ehkä aavistuksen kiiltävää, kun leggarit on jalassa. Käytän niitä mekkojen ja pitkien tunikoiden kanssa, joten ei haittaa vaikka ne eivät ole ehkä täysin peittävät. Kankaan jousto on säilynyt monta vuotta, ja leggarit olen ihan pesukoneessa pessyt.
Leggareista on hävinnyt kaikenlaiset lappuset, enkä muista kuolemaksenikaan, mistä olen ne aikoinani ostanut. Ja nyt tarvitsisin uudet, samaan tarkoitukseen. En siis halua treenileggingsejä, en "peppuleggareita" varsinaisesti, en sellaisia liian "housumaisia", en tarvitse taskuja tms. Kokoni on alaosassa 48 ja vatsakin - vaikka vyötärö onkin suht kapea - saa joskus jotkut tuollaiset napakat vyötäröosat rullautumaan alas.
Mistä ihmeestä löytäisin uudet täydelliset leggarit? Anna parhaat vinkkisi!
Kommentit (12)
New Yorkerista löytyy. Korkea vyötärö ja peppua tukevat. Suosittelen.
Prismasta taitaa saada black horse merkkisiä. Halpoja mutta kestää isältä pojalle.
Vierailija kirjoitti:
New Yorkerista löytyy. Korkea vyötärö ja peppua tukevat. Suosittelen.
https://www.newyorker.de/fi/products/detail/02.02.012.0645/001
Minä haluaisin sellaiset jotka puristaa tietyistä ihanista paikoista. Ulkomailla asuvan tuttavani mukaan niitä käyttäessä ei ole harvinaista saada orgasmeja ihan kaupassa kävellessä.
Osta sellaset peppureikään rypytetyt ja sitten leikkaat saksilla siihen kohtaan pienen aukon.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin sellaiset jotka puristaa tietyistä ihanista paikoista. Ulkomailla asuvan tuttavani mukaan niitä käyttäessä ei ole harvinaista saada orgasmeja ihan kaupassa kävellessä.
Mä voin puristaa sinua tietyistä ihanista paikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin puristaa sinua tietyistä ihanista paikoista?
Saanko liittyä seuraanne?
Spanx on tietty paras. Verkkokaupoista saa
Ei taida enää olla sitä takavuosien 'Säästötalo Robin Hood'ia ?
(tuli heti vaan noista legginsseistä mieleen...)
Ekana hommaat kunnon metsästys kamppeet ja sopivan metsästys välineen. Suosittelen kivääriä koska haulikolla tulee liikaa reikiä saaliiseen.