Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkas se lapsenpyöreys oikein katoaa??

Vierailija
29.06.2013 |

Vauvathan on sellaisia pulleita pakkauksia, mut eikös se hoikistuminen ala jo aika pian kun lähtee liikkeelle? Ei kait ketään vanhempi sano esim 5 vuotiaasta, että se on vaan lapsenpyöreyttä siinä masussa tai pepussa? Läskiähän se on ja lapsi on silloin lihava.

Kait mäkin voisin sanoa sitten 38 vuotiaana mun läskeistä, että lapsenpyöreyttä se vaan on...

Kasvoissa se on tietenkin pidempään, mutta ei vartalossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on lapsestakin kiinni? Meidän 2 v 8 kk on ainakin selvästi sellainen "pehmeä" vielä.

Vierailija
2/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä huomaa kasvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleaposkisena naisena minua kovasti ilahduttaa että nyt 45-vuotiaana alkaa poskissa olla hieman kuoppaa :) Normipainoinen muuten.

Vierailija
4/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenpyöreys katoaa yleensä vähitellen kun lapsi täyttää kolme vuotta. neljävuotiaana on jo ihan hoikka ja pitkulainen. ellei ole sitten lihava lapsi.

Vierailija
5/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naamassahan se pöhötys on pidempään, mutta ei kai lapsenpyöreyttä kovin montaa vuotta vartalossa pitäisi olla...Se on vaan hyvä tekosyy jos lapsi on vähän pullukka.

Vierailija
6/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:44"]

Ei kait ketään vanhempi sano 

[/quote]

Po. "Ei kai kukaan vanhempi sano"

Vierailija
7/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilta on lähtenyt katoamaan liikkumaan lähdön jälkeen. 2v alkanut olla jo normaalin näköinen (ollut tosi pulleita vauvoina). Itse olin lapsena hoikka muuten, mutta oli pömppö maha vielä 7-vuotiaana. Lääkärin mukaan jotkut sisäelimet (en muista mitkä) oli isoja pienenä ja siitä johtui pömppöys.

Vierailija
8/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on aikamoinen panomies ja on todennut useammin hieman läskeistä naisista että se on vaan vielä lapsenpyöreyttä

Vierailija
9/14 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v katos lapsenpyöreys jo aikaa sitten, pitkä ja hoikka poika, kylkiluut paistaa. Maha luonnollisesti pömpöttää silloin, kun on ahminut itsensä ähkyyn ruokaa :D Tämä ilmiö tapahtuu aika usein isovanhempien luona, kun on jos jonkinmoista herkkua syötävänä, pihalla mansikoita, herneitä, tomaattia. Sisällä lakua, appelsiiniä yms. Kaikkea pitää maistaa! :D

Vierailija
10/14 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaana kun sain vihdoinkin lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan. Paino ei ole tippunut mutta pöhötys on lähtenyt kasvoista ja kaulasta.

Vierailija
11/14 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sanoisin että meidän lapsilta lapsenpyöreys katosi 5-vuotiaana. Molemmilla siis ollut tuota ennen tosi pullea maha. Muuten ovat kuitenkin olleet hoikkia, esikoinen jopa laiha (siis paino reilusti miinuskäyrällä). Vartalonmuoto selvästi muuttui 6-vuotiaaksi tultaessa. Lääkärintarkastuksissakin kysyin noista mahapömpöistä ja kuulemma vasta vatsalihasten vahvistuminen vähensi sitä pömpötystä. Eskarissa ei sitten enää pömpöttänyt.

Vierailija
12/14 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7- ja 8-vuotiaat ihan rimpuloita, nelivuotiaalla vielä pullea masu. Eli siinä jossain välissä se tapahtuu.

Vierailija
13/14 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu tota "läskiähän se nyt vaan on" jotkut on luonnostaan vähän pulleempia ja lyhyempiä, mutta voimaa on ja jotkut pitkiä ja hoikkia, mutta voimaa ei laisinkaan. Ei se, että on isorakenteinen tarkoita sitä, että olisi läski. Joten tarkoittaako se, että on läski jos on pituutta 160 ja painoa 50 vaikka olisi pikku pömppö ja makkaroita tulisi?

Vierailija
14/14 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti lapsenpyöreys pikkuhiljaa noin 30+ iässä kasvoista. Eipä ole ryppyjä nytkään, vaikka olen kohta 50v. Luiseva naamahan niille tulee, joilla jo teininä kapeat kasvot.Olen siis onnekas..entinen pallinaamaksi haukuttu teininä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan