NYT MENEE HERMO!! NYT MENEE HERMO!
MINKÄ TAKIA KAIKISSA KARKKIPUSSEISSA ON PAKKO OLLA PERÄTI JOSKUS YLI PUOLET SITÄ SAAMARIN SALMIAKKIA?
MIKSEI SALMIAKKIA VOI SALMIAKIN YSTÄVÄT OSTAA ERIKSEEN, JA NIITÄ HYVIÄ KUNNON OIKEAITA KARKKEJA SITTEN PUSSIN TÄYDELTÄ?! KERTOPAAKA PERKELE!
Kommentit (30)
Mitä nämä karkkipussit on, joissa on salmiakkia ap:n mielestä liikaa? Itse ostan harvoin karkkeja ja silloinkin yleensä Tutti Frutti Chokoa eikä siinä ole salmiakkia ollenkaan (vaikka mielellään saisi minusta ollakin).
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:44"]
Minä taas nimenomaan haluan, että pussissa on sekä salmiakkia että muita. Tykkään myös otta kaksi karkkia kerrallaan, salmiakin ja hedelmän. Mielestäni hedelmäkarkkien makuerot ovat pieniä ja ajattelinkin hedelmäkarkit lähinnä kaikki samanlaisiksi. Siksi 50-50 -suhde on paras.
[/quote]
JUURI NÄIN. Ihmettelinkin, miksei kukaan täällä ole älynnyt kaikista parasta makuelämystä mitä karkkipusseista löytyy.
Joskus ostan Ässä Mix -pussin juuri tätä tarkoitusta varten, mutta petyn aina, kun hedelmäkarkkeja on niiiiin paljon enemmän kuin salmiakkeja, eivätkä ne hedelmäkarkit yksinään maistu miltään. Olen myös yrittänyt ns. "karkkisämpylää" eli laitan yhden salmiakin ympärille kaksi hedelmäkarkkia optimaalisen makutuloksen saavuttamiseksi.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:53"]
Minä taas nimenomaan haluan, että pussissa on sekä salmiakkia että muita. Tykkään myös otta kaksi karkkia kerrallaan, salmiakin ja hedelmän. Mielestäni hedelmäkarkkien makuerot ovat pieniä ja ajattelinkin hedelmäkarkit lähinnä kaikki samanlaisiksi. Siksi 50-50 -suhde on paras.
[/quote]
JUURI NÄIN. Ihmettelinkin, miksei kukaan täällä ole älynnyt kaikista parasta makuelämystä mitä karkkipusseista löytyy.
Joskus ostan Ässä Mix -pussin juuri tätä tarkoitusta varten, mutta petyn aina, kun hedelmäkarkkeja on niiiiin paljon enemmän kuin salmiakkeja, eivätkä ne hedelmäkarkit yksinään maistu miltään. Olen myös yrittänyt ns. "karkkisämpylää" eli laitan yhden salmiakin ympärille kaksi hedelmäkarkkia optimaalisen makutuloksen saavuttamiseksi.
[/quote]
Tuttua nuo karkkisämpylät. Teen sitä myös, koska hedelmäkarkkeja on usein liikaa. :D
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:53"]
[/quote]
[/quote]
Tuttua nuo karkkisämpylät. Teen sitä myös, koska hedelmäkarkkeja on usein liikaa. :D
[/quote]
Hedelmäkarkkeja liikaa! No tämän takia ehdotankin, että ostat vaikka kaksi pussia ja salmuja ja yhden niitä, joka sisältää pelkkiä hedelmiä. Kun ostat salmusi erikseen, saat niitä siinä suhteessa kuin haluat. Ja minä pelkkiä hedelmiä!
Ja mielestäni tutti frutti chocossa on kyllä salmiakkia, onhan siinä! Niitä kolmion mallisia, pahoja kuin mitkä. Muuten olisikin loistopussi, jos ilman salmareita!
Ja joo sinä yks, onhan tuo angry birds -meininki eri asia kuin joulun tuotteistaminen, olet oikeassa. Ilmiönä vain, että ostetaan, koska linnunkuva kyljessä, on jotenkin ikävä. Onko ne karkit muka sitten oikeasti parempia kuin muut? Tai ne meikit? Lapset kun ei näe kuin kuvan kyljessä ja muita asioita tarvitse pohtiakaan enää ostopäätöstä tehdessä.. :)
Käyn tässä kohta kaupassa, katotaanpa karkkihyllyllä kuinka paljon on suhteessa salmiakitonta karkkipussitarjontaa salmiakillisiin nähden... päivän tärkeä tutkimustyö =)
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:31"]
Apua. Ootko hullu?
[/quote]
Toki. Pullosta tullu!
-ap
mua ainakin nauratti tää aloitus! :D
Mulla pän vastoin. Olen tehnyt valituksia monelle instanssille. En voi sietää hedelmäkarkkeja. Niitä esanssilimamättöjä. Oksettakin kun ne sotketaan salmiakin kanssa samaan pussiin.
Kunpa saisikin salmiakkia, suurin osa ihan ällöä lakusalmishöttöö. Sillä mitään tekemistä TODELLISEN salmiakin kanssa. Ap, relax:). Hanki vaikka toinen duuni, niin on varaa irtokarkkeihin.
Ollaan samiksia ap:n kanssa, tutti frutti choco ilman niitä v-un salmiakkeja, kiitos. Laitoin valmistajalle ystävällishenkistä palautetta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:27"]
Ap, sinulla kun nyt tuntuu tuota raivoa ja tarmoa riittävän, niin otapas pikaisesti yhteyttä Fazeriin asian tiimoilta.
Minun mieheni jättää myös salmiakit syömättä, ja koska en itse juurikaan karkkeja syö, suoraan sanottuna vituttaa heittää rahaa roskiin. Karkit on muutenkin niin saamerin kalliita. Diih.
[/quote]
Tiekkös mitä. Lähetän heille tänään mailia asiasta, saas nähä mitä vastaavat. Salmiakkiosuuden kertominen olisi loistoidea! Tosin se ei paljoa lohduta, että joka pussissa lukisi fifty-fifty salmua.
Salmut pois pusseista!
Ja hei sinä kehitysmaamarisija, tiedän ettei tämä ole iso ongelma. Mutta saahan sitä muistakin kuin asioista keskustella :)
-ap