Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT MENEE HERMO!! NYT MENEE HERMO!

Vierailija
24.05.2013 |

MINKÄ TAKIA KAIKISSA KARKKIPUSSEISSA ON PAKKO OLLA PERÄTI JOSKUS YLI PUOLET SITÄ SAAMARIN SALMIAKKIA?

MIKSEI SALMIAKKIA VOI SALMIAKIN YSTÄVÄT OSTAA ERIKSEEN, JA NIITÄ HYVIÄ KUNNON OIKEAITA KARKKEJA SITTEN PUSSIN TÄYDELTÄ?! KERTOPAAKA PERKELE!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ditto

Vierailija
2/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen miks sitä salmiakkia on niin vähän. Miksei pusseissa voisi olla ilmoitettuna salmiakkisuhdetta? Ja yleensäkin määrää miten paljon kutakin makua on? Luulis ettei nykyaikana olis mahdotonta. Ärsyttää kun jossai pussissa on lempimakua vaan pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta irtiksiä!!

Vierailija
4/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:57"]

Mä taas ihmettelen miks sitä salmiakkia on niin vähän. Miksei pusseissa voisi olla ilmoitettuna salmiakkisuhdetta? Ja yleensäkin määrää miten paljon kutakin makua on? Luulis ettei nykyaikana olis mahdotonta. Ärsyttää kun jossai pussissa on lempimakua vaan pari.

[/quote]

Nönniin:

1) Haluat siis salmiakkia. Se on sinun lempimakuasi, joten haluaisit varmaan ostaa sitä ihan erikseen myytävässä pussissa, eller hur?

2) Minun lempimakujani, toisin sanoen käsittää kaikkineen ne maut, jotka eivät ole salmiakkia. Niitä on yleensä useampaa eri sorttia. Näinhän pussissa mielestäni kuuluisi olla runsaasti näitä eri makuja, kaikkia kivasti samassa suhteeessa. 

Miksi näitä hemmetin salmiakkeja pitää siis tunkea sinne? Karkkeja kuitenkin yleensä kehitellään eroamaan toisistaan lähinnä sen hedelmä/ vastaaan maun mukaan. 

Osta saakeli keskenäs salmiakit ja jättäkää hyvät muille

!!

ap

Vierailija
5/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:00"]

Osta irtiksiä!!

[/quote]

Irtokarkkeja ostaisin mielelläni! Mutta yleensä suhteessa kalliimpia...eiks nii :) JA USEIN KAUPPOJEN IRTOKARKKIHYLLYILTÄ EI SAA SAMOJA KUIN MITÄ ON ESIM. FAZERIN PUSSISSA!!

ap

Vierailija
6/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Ootko hullu?

Vierailija
7/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akuutti salmiakkimyrkytys voi kehittää noita oireita mitä ap:lla on ;)

Mutta itse asiasta olen samaa mieltä ap:n kanssa, ne salmiakit jää sitten syömättä kun ei kellekään kelpaa ja tulee vähän huijattu olo kun pussissa on seitsemää eri hedelmäkarkkia ja kahta eri laku/salmiakkikarkkia ja sitten kuitenkin puolet on sitä laku/salmiakkisontaa ja jotain hedelmäkarkkimakuja on vain yksi tai kaksi koko pussissa.

Irtokarkkivalikoima on lopulta melko suppea, aina ne samat pahat karkit niissä lootissa, sitä paitsi mua etoo irtokarkkien ostaminen.

Vierailija
8/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan syödä mieluiten hedelmä-salmiakki yhdistelmää, siksi en halua ostaa pussia jossa on pelkkiä salmiakkeja. Irtokarkkina ei taas myydä kuin muutamia hassuja samoja kuin pusseissa, joten sekään ei asiaan auta.

Vierailija
9/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan syödä mieluiten hedelmä-salmiakki yhdistelmää, siksi en halua ostaa pussia jossa on pelkkiä salmiakkeja. Irtokarkkina ei taas myydä kuin muutamia hassuja samoja kuin pusseissa, joten sekään ei asiaan auta.

Vierailija
10/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

angry birdsit on salmiakkivapaita

Vierailija
11/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on asiat ihanan hyvin, kun voi vetää tästä herneet nenään. First world problems.

Vierailija
12/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:44"]

Kyllä on asiat ihanan hyvin, kun voi vetää tästä herneet nenään. First world problems.

[/quote]

Tiedätkö, että jopa niitä, joilla asiat ovat oikeasti huonosti, ärsyttää ihan samat arkiset asiat kuin niitä etuoikeutettujakin, joilla kaikki perusasiat ovat oikeasti hyvin.

Vierailija
13/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:55"]

[/quote]

Tiedätkö, että jopa niitä, joilla asiat ovat oikeasti huonosti, ärsyttää ihan samat arkiset asiat kuin niitä etuoikeutettujakin, joilla kaikki perusasiat ovat oikeasti hyvin.

[/quote]

Niinpä! Tällä kertaa purin raivoni salmiakille :)

Mutta ei minulla tällä hetkellä sen suurempia murheita ole. Se nyt vaan on alkanut tässä vuosien varrella vähitellen sapettaa! Onko pakko olla salmiakkia ihan kaikissa pusseissa!

Ulkomaalaiset ei oiken tykkää siitä yleensä, ihan syystäkin. Ei täällä Suomessakaan kaikki.

ap

Vierailija
14/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minähän en aio tukea tuota lastenpelin tuotteistamista!

Kakarat taitaa tänä päivänä haluta kaikkea vain sen linnunpärstän takia...ääää äiti mulle noita nameja, ja mitä vittua, angry birds -meikkejäkin? =D

-ap

Vierailija
15/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:00"]

Osta irtiksiä!!

[/quote]

Irtokarkkeja ostaisin mielelläni! Mutta yleensä suhteessa kalliimpia...eiks nii :) JA USEIN KAUPPOJEN IRTOKARKKIHYLLYILTÄ EI SAA SAMOJA KUIN MITÄ ON ESIM. FAZERIN PUSSISSA!!

ap

[/quote]

Joskus näitä keskusteluja lukiessa tulee sellainen olo, että Suomessa on kyllä ihmisillä asiat ihan liian hyvin. 

Nimimerkillä terveisiä kehitysmaasta

Vierailija
16/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan salmiakkia. Nam nam.

Vierailija
17/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ää lapsilta aina puolet karkkipussista syömättä juurikin tuon salmiakin takia. Minä en jaksa syödä kuin muutaman ja mies ei saa verenpainetautisena salmiakkia syödä! Joku ehdotti salmiakkisuhdettailmoitettavaksi a mä kannatan tätä ideaa. Ei muuta kuin Fazerille ideaa menemään

Vierailija
18/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:17"]

[/quote]

Minähän en aio tukea tuota lastenpelin tuotteistamista!

-ap

[/quote]

Tämä on minusta vähän outoa. Angry Birdsit ovat alkuaankin kaupallinen tuote. Miksi niitä ei saisi tuotteistaa lisää? Että jotenkin saisi olla se alkuperäinen peli, mutta mitään kehitystä siihen päälle ei voi sallia, edes karkkipussia. Ei ole kyse samasta asiasta kuin esim. joulun tai juhannuksen tms. kaupallistaminen.

Vierailija
19/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nimenomaan haluan, että pussissa on sekä salmiakkia että muita. Tykkään myös otta kaksi karkkia kerrallaan, salmiakin ja hedelmän. Mielestäni hedelmäkarkkien makuerot ovat pieniä ja ajattelinkin hedelmäkarkit lähinnä kaikki samanlaisiksi. Siksi 50-50 -suhde on paras.

Vierailija
20/30 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla kun nyt tuntuu tuota raivoa ja tarmoa riittävän, niin otapas pikaisesti yhteyttä Fazeriin asian tiimoilta.

Minun mieheni jättää myös salmiakit syömättä, ja koska en itse juurikaan karkkeja syö, suoraan sanottuna vituttaa heittää rahaa roskiin. Karkit on muutenkin niin saamerin kalliita. Diih.