Mitä mieltä mieskollegat ovat kun naiset kiertää työpaikan Alfan ympärillä?
Kikattellee, kiehnää ja menee juttelemaan vaikka tikustakin. Miltä se tuntuu ja näyttää laumanjäsenen silmissä?
Kommentit (21)
Kerropa itse, kun kokemusta on taatusti paljon.
En tiedä, en oo kysyny niiltä kollegoilta
-m
Varmaan kauhea kohtalo miehille. Tai sitten se ei kiinnosta. ellei ole Tarkkailija. :O
On vain Yksi Alfa.
Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Alfa ja Omega.
Kun Hän tulee takaisin, Hän tap paa kaikki pelleilijät, Saatanan ja heittää ne helvettiin!
Alfan ympärillä tosiaan on muutama nainen. Ne tekevät suurelle laumalle naisia selväksi ettei niillä ole juomapaikalle asiaa, joten suurin osa naisista hengailee sitten meidän muiden kanssa.
Toisin kuin ne pari naista alfan kanssa, nämä naiset on aidosti kiimassa.
Missään työpaikalla missä minä olen ollut en ole tuollaista nähnyt. Yleensä töissä tehdään töitä eikä ole aikaa "kiehnäämiseen".
Missähän AP on töissä? Temppareissa?
On näköjään taas lauantai-ilta, ja palstan narsisti eli Ap alkaa humaltua ja tekee narsistisen aloituksiaan. Parin tunnin kuluttua hän on mielestään Jumala ja kaikkien naisten haluama alfasusi.
No susi hän oli jo syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
On näköjään taas lauantai-ilta, ja palstan narsisti eli Ap alkaa humaltua ja tekee narsistisen aloituksiaan. Parin tunnin kuluttua hän on mielestään Jumala ja kaikkien naisten haluama alfasusi.
No susi hän oli jo syntyessään.
😁😁
Noin toimii autistinen beta eikä tajua ettei kiinnosta kun sen sille kertoo.
Kieltämättä kateellisena sitä vehtausta tulee katsottua ja jokainen kikatus lisää ärsytystä ;(
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kateellisena sitä vehtausta tulee katsottua ja jokainen kikatus lisää ärsytystä ;(
Miksi? Eiväthän ne naiset kuulu sinulle.
Mukava kuunnella kahvitunnilla sen tyypin naisseikkailuja. Kertoo kyllä jokaisen yksityiskohdan.
Vastaus aloittajalle: Väistelee samoja ihmisiä firman riennoissa ja pippaloissa kun ne sitten myöhemmin haluavat tilittää miesten kelvottomuudesta. Kuormasta ei pitäisi syödä eikä oman firman väen kanssa harrastaa seksiä.
Jokainen valitkoot itse seuransa ja ottakoot itse vastuun valintojensa seurauksista. "Alfamiesten" ympärillä parveilevat naiset eivät ole sellaista seuraa, jonka tekemisistä kannattaisi juurikaan kiinnostua. Nykyään joutuu jenkkiomistuksessa olevassa firmassa muutenkin allekirjoittamaan sellaiset paperit, että flirttailun harrastaminen muuttuu niissä seksuaaliseksi häirinnäksi ja irtisanomisperusteeksi.
ap=hopeaketun alter ego? skitsofreniasi taitaa edetä (:
Työpaikan naiset ei vois vähempää kiinnostaa.
AP on huono itsetuntoinen mies, joka on lukenut liikaa sen yhden ääliön tasoteorioita.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuunnella kahvitunnilla sen tyypin naisseikkailuja. Kertoo kyllä jokaisen yksityiskohdan.
Sama. Voi kunpa ne naiset kuulisi mitä se meidän työpaikan "sonni" kertoilee seikkailuistaan. Kateeksi käy kun toisille miehille on siunaantunut komea ulkonäkö ja valtava itseluottamus. Jos pelkällä hänen luonteellaan mentäisi niin yksin olisi.
Ei kiinnosta alfa eikä beta vaan oma kulta ainoastaan!
Minulle tulee välitön erectio!