Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka lapsella pitää nykyään olla tosi erikoinen synttärikakku?!

Vierailija
24.05.2013 |

Minulla ei ole varaa ostaa lapselle Angry birds-kakkua niin kuin hänen kaverin vanhemmila oli (heillä oli kahdelle eri päivälle eri kakut vieläpä) enkä osaa tehdä muuta kuin kermakakun. Miksi kaikilla on hienot, kalliit kakut synttäripöydässä, mitä tapahtui perinteisille mansikkakakuille kun ne ei enää kelpaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tollasesta on stressiä ottaa, jos joku tykkää näperrellä niin näpertäkööt. Eiköhän tämäkin ole jokin ohimenevä vaihe, sillä ''erikoisia'' kakkuja on tosiaan näkynyt vasta ihan viime vuosina. Itse muistan lapsena kysyneeni äidiltä prinsessa-kakkua. Sain kakun jossa osa kermapursotuksista oli vaaleanpunaisia ja se vastasi odotuksiani täysin ja muistan edelleen miltä se näytti! Joku kakun keskelle tungettu nukke olisi varmaan vain naurattanut. 

Vierailija
62/65 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten niin nykyään? Mä värkkäsin ufokakkuja ja lentokonekakkuja poikapuolelle jo yli 10v sitten kun ei yhtään Kinuskikissaa vaimikäsenytoli ollut näkynyt mailla eikä halmeilla! Ja edelleen tykkään kokeilla erilaisia juttuja niin kakunteossa, leivonnassa kuin muussakin ruoanlaitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta vaan valitetaan. Miksi pitää olla erikoinen kakku? Miksi niin erikoinen nimi? Miksi erilainen tukka/vaatteet/pyörä ku muilla? Miksi oi Miksi?

Varmaan kaikkien pitäisi olla sitä samaa harmaata massaa että kelpaisi. MIKSI?

Vierailija
64/65 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin tehä kesällä 1 vuotta täyttävälle tytölle ihan vaan mansikkakun. Sopii hyvin kesään. Kattelin jotain erikoisempiakin kakkuja mutta liikaa vaivaa.

Vierailija
65/65 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:04"]

En tiedä ketään kuka ostaisi synttärikakun, vaan jokainen tekee itse taitojensa mukaan. Onhan se hirvittävä vääryys antaa lapsen kerran vuodessa päättää millainen kakku tehdään.   Ei niiden kakkujen tarvitse mitään mestariluomuksia olla, nehän syödään pois, mutta jos kermakakun osaa tehdä, varmasti osaa värjätä kermavaahtoa ja koristella peruskakun joksikin hahmoksi. Kaupoista, siis ihan marketeistakin, saa vaikka minkälaisia koristeita teemaan kuin teemaan, niin että ihan taatusti jokainen onnistuu.

[/quote]

Minä tiedän moniakin jotka ostavat kakun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan