Kukaan käynyt Tunisiassa?
Kommentit (10)
en pitänyt.Soussessa oltiin.En pidä arabikulttuurista ja siitä että kaikesta jätetään tippiä. epäkohteliaita olivat ihmiset.
Työmatkalla pääkaupungissa. Ainakin ruoka oli hyvää. Se oli ranskalaiseen makuun sovitettua arabiruokaa, eli maukasta mutta aika kesyä.
Minä taas olen kuullut että ihmiset Tunisiassa olisivat pääosin ystävällisiä. Noi kai se riippuu vähän siitä millaista naamaa itse näyttää.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:53"]
en pitänyt.Soussessa oltiin.En pidä arabikulttuurista ja siitä että kaikesta jätetään tippiä. epäkohteliaita olivat ihmiset.
[/quote]
Et ole vissiin matkustellut juurikaan jos tippauskulttuuri noin kaivelee?
olen matkustellut, mutta ärsyttää se silti.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:05"]
olen matkustellut, mutta ärsyttää se silti.
[/quote]
No pienestä se sinäkin jaksat ärsyyntyä :D
Kiitos vastauksista ja jos joku on lisäksi käynyt Marokossa tai Egyptissä niin oliko Tunisia parempi vai huonompi? :)
Ap
Ei mua tippaus harmittanut, mutta se jatkuva perässäjuoksenta ( kaupppiaat ja pikkupojat). Jokainen yritti mitä ihmellisemmillä tavoilla saada rahaa. Tämä siis turistipaikoissa, varsinkin Soussessa. Kun kävi jossain pienemmässä kaupungissa, niin siellä sai olla rauhassa ja ihmiset olivat ystävällisiä. Mutta muuten se ahdisti, jatkuva tyrkyrtys ja tinkaus. Ja kuppiloissa oli kauhea taustamusiikki kybällä.
2 on käynyt Egyptissä 6-7 kertaa ja aika paljon samanlaista. Mä inhoan kaupustelijoita joten en rantalomilla juurikaan shoppaile ja siksi pysyn pois kaikilta basaarialueilta. Riippuu paikassa viihtymiseen niin paljon se mitä lomaltaan lähtee hakemaan.
Oltiin Port el Kantouissa ja päiväreissu tehtiin Sousseen. Hotelli oli tosi hyvä, meillä meni päivät golfaukseen, muuten lilluttiin altaalla ja otettiin aurinkoa. Ihan hyvä paikka jos haluaa vaan rentoutua ja nauttia lämmöstä, esim. mitään ostettavaa ei siellä ollut mutta ei sellaista lähdettykään hakemaan.