Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on miesten nainen?

Vierailija
29.06.2013 |

Tiedämme hyvin millainen on naisten mies, mutta millainen on miesten nainen? Ajatuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen, hoikka, herkkä, eteerinen, keijumainen.

Vierailija
2/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisena vetävän näköinen, naisellisen atleettinen, miesten huomiosta nauttiva, muiden naisten vihaama.

Mutta tämä ei välttämättä tarkoita kevytkenkäisyyttä, vaan sitä että on paljon "arvoa" miesten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että varmaan minä...hyvässä ja pahassa valitettavasti :(. Olen miesten kanssaa hyvin juttuun tuleva, vitsaileva ja tosi iloinen aina. Ulkomuodoltaan kasvoista ihan nätti, ei mikään suuren luokan kaunotar kuitenkaan. Mutta rinnat kokoa 85 e- f, niin sen kun yhdistää ed. Mainittuun iloisuuteen ym. niin se käsitetään naisten puolelta siihen, että yritän iskeä miehiä tai oletetaan, että mulla jotain vispilänkauppaa heidän kanssaan, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan olen ihan naimisissa. Myönnän, että minuun moni mies ihastuu helposti, mutta lähinnä ahdistaa sellainen. Pitääkö siis muuttua huumorintajuttomaksi haaskaksi, ettei tule väärinkäsityksiä? Tämä kaikki siis työpaikalla.

Vierailija
4/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:41"]

Tulee mieleen, että varmaan minä...hyvässä ja pahassa valitettavasti :(. Olen miesten kanssaa hyvin juttuun tuleva, vitsaileva ja tosi iloinen aina. Ulkomuodoltaan kasvoista ihan nätti, ei mikään suuren luokan kaunotar kuitenkaan. Mutta rinnat kokoa 85 e- f, niin sen kun yhdistää ed. Mainittuun iloisuuteen ym. niin se käsitetään naisten puolelta siihen, että yritän iskeä miehiä tai oletetaan, että mulla jotain vispilänkauppaa heidän kanssaan, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan olen ihan naimisissa. Myönnän, että minuun moni mies ihastuu helposti, mutta lähinnä ahdistaa sellainen. Pitääkö siis muuttua huumorintajuttomaksi haaskaksi, ettei tule väärinkäsityksiä? Tämä kaikki siis työpaikalla.

[/quote]

Naiselliset naiset on usein leppoisia ja huumorintajuisia ja niiden kanssa on helppo tulla toimeen ja tyypillisesti ovat varsin miesmäinen mutkattomia ajatusmaailmaltaan yleisimminkin. Ei siis ihme, että normaalit heteromiehet kokevat tällaiset naiset vetovoimaisiksi ja haluavat tehdä tuttavuutta lähemminkin.

Vierailija
5/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:41"]

[/quote]

Naiselliset naiset on usein leppoisia ja huumorintajuisia ja niiden kanssa on helppo tulla toimeen ja tyypillisesti ovat varsin miesmäinen mutkattomia ajatusmaailmaltaan yleisimminkin. Ei siis ihme, että normaalit heteromiehet kokevat tällaiset naiset vetovoimaisiksi ja haluavat tehdä tuttavuutta lähemminkin.

[/quote]

Oletko mies?

Vierailija
6/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen mukava tulee kaikkien kanssa toimeen myös niiden jotka ei oo niin mukavia tyyppejä ja kavereita ja itseluottamus on tosi tärkee

Vierailija
7/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lukiokaveri oli tällainen. Vaihtoi poikaystävää kuin sukkia. Hän oli lyhyt, kaunis ja söpö, puhelias, heitti läppää paljon ja oli tietyllä tavalla karismaattinen. Itse taas olin ujo ja kokematon miesten kanssa, mutta tultiin silti toimeen ja hän kertoi minulle miehistään :D

Vierailija
8/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää-Samantha

Vierailija
9/16 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestennaisella eli miestennielijällä on samanlaisia ominaisuuksia kuin mitä naistenmiehellä. Eli hyvännäköinen, cool ja vahva. (niin henkisesti kuin fyysisestikin)

Vierailija
10/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Joan Holloway Mad Menistä. Ihailen sitä.

Vierailija
11/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Es una puta, probablemente, supongo...

Vierailija
12/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on naistennielijä?

Vierailija
13/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän miesten mies -ilmaisussa ei ole sama logiikka kuin naistenmiehessä? Entä jos kirjoittaa miestenmies yhteen, tarkoittaisiko se sitten samaa (mutta homomiehistä)?

Vierailija
14/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on miestenkaataja tai miessankari?

Vierailija
15/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se: https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…

Hän on kaikkien (hetero)miesten naisten, lähtee varatutkin mukaan.

Vierailija
16/16 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos vaan topattu ppersexD

Missakasvot ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan