Narsisti sanoi etten koskaan tule saamaan parempaa kuin hän
Ja silti saan tinderissä matchin jopa niiltä komeimmilta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Narsistiko ei matcheja saa? varmasti saa.
Tottakai saa. Sehän on sen elämäntehtävä, saada matceja vaikka mistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei teistä kukaan ole nähnyt ikinä narsistia, olette vaan läheisriippuvaisia jotka suostuu ihan mihin vaan.
Höpön löpön. Miksi joillakin on näin suuri tarve kieltää narsismin olemassaolo? Läheisriippuvainen olen kyllä, se on totta. Mutta puolisoni on kyllä ihan diagnosoitu narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne exät on aina narsisteja :D
Ja just siksi ne on exiä!
Tuotanoinniin...narsistista ei niin vaan "päästä eroon". Ne jotka oikeesti ovat eläneet narsistin kanssa tietävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teistä kukaan ole nähnyt ikinä narsistia, olette vaan läheisriippuvaisia jotka suostuu ihan mihin vaan.
Höpön löpön. Miksi joillakin on näin suuri tarve kieltää narsismin olemassaolo? Läheisriippuvainen olen kyllä, se on totta. Mutta puolisoni on kyllä ihan diagnosoitu narsisti.
Kuka teki diagnoosin ja miten?
EN ole nähnyt tuota vielä kellään.
t.psyk.sh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teki diagnoosin ja miten?
EN ole nähnyt tuota vielä kellään.
t.psyk.sh
Diagnoosin teki psykiatri, SCID-testin perusteella, aika outoa jos et tätä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sanoo näin, kannattaa jättää saman tein.
aihaagaa miksi
Miksi kukaan narsisti menis scid-testiin edes?
Ja helppo siinä sanoa "ei" oikeisiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan laskenut millä todennäköisyydellä vapailla markkinoilla olevat aikuiset (siis 30+) ovat joko narsisteja tai narsistien uhreja? Juurikin tästä syystä tykkään seurustella varattujen kanssa.
Mitä vikaa narsistinen uhreissa on?
Ne on usein läheisriippuvaisia.