Narsisti sanoi etten koskaan tule saamaan parempaa kuin hän
Ja silti saan tinderissä matchin jopa niiltä komeimmilta.
Kommentit (29)
Muista, että narsisti on aina harhainen eikä arvosta ketään muuta kuin itseään. Hän sanoo asioita siltä omalta tasoltaan missä on kaiken yläpuolella, omissa fantasioissaan.
Narsistit yrittää tuolla keinoin manipuloida, koska tietävät sisimmässään, että ovat kelvottomia kumppaneita.
Sano, että "haist sie narsistip*skal*jä pitkä vee!".
Narsistiko ei matcheja saa? varmasti saa.
Parempi kun vaan sanot, että siinäs kuin toivot ja jatka eämää.
Minun mieheni on sanonut niin ja hän ei ole narsisti. Lause on hänen suustaan täyttä totta. Parempaa miestä en löytäisi.
Sama sanottu myös mulle. Narsisti-eksä piti itseään taivaanlahjana. Erotessa sanoi myös aina, etten olisi saanut häntä ellei...milloin mitäkin selitystä päivästä riippuen. Ei hahmottanut lainkaan omia huonoja puoliaan, kuten normaali ihminen.
(En raaskinut sanoa, että seksi oli huonoa hänen kanssaan. Ja olin suunnattoman helpottunut erosta. Olin liian kiltti ja kohtelias vielä silloin.)
Kyllä ne exät on aina narsisteja :D
Jos joku sanoo näin, kannattaa jättää saman tein.
Vierailija kirjoitti:
aihaagaa miksi
Vierailija kirjoitti:
Ja just siksi ne on exiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Mulla on monta eksää, ja vain yksi niistä oli narsisti. Että taidat puhua paskaa.
Tämähän on ihan hölmö väite, koska aika suurella todennäköisyydellä se seuraava kumppani on parempi kuin narsistiraasu. Narsu vaan yrittää masentaa toista yrittämästä hakea uutta kumppania.
Onkohan kukaan laskenut millä todennäköisyydellä vapailla markkinoilla olevat aikuiset (siis 30+) ovat joko narsisteja tai narsistien uhreja? Juurikin tästä syystä tykkään seurustella varattujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Mulla on monta eksää, ja vain yksi niistä oli narsisti. Että taidat puhua paskaa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan laskenut millä todennäköisyydellä vapailla markkinoilla olevat aikuiset (siis 30+) ovat joko narsisteja tai narsistien uhreja? Juurikin tästä syystä tykkään seurustella varattujen kanssa.
Ei tämäkään yhtään sen terveellisempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa narsistinen uhreissa on?
Niinhän ne aina sanoo, se on yksi manipuloinnin ja kontrolloinnin keino. Aina monta kertaa itsekin kuullut saman.