Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, mä kuolen nauruun, provosoidutte niin ihanasti :)))))

Vierailija
23.05.2013 |

mä katkean naurusta,,,,, aaaapuaaaa  :)))))))))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nauru pidentää ikää. Mustakin tämä palsta on ratkiriemukas, joskus en kyllä ole ihan varma onko kyseessä provo vaiko onko kirjoittaja oikeasti niin tyhmä. Mutta olen tullut siihen tulokseen että pakko olla provo ei niin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassakaan.

Vierailija
2/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa nauran joka päivä. EI tarvitse kuin kirjoittaa, että Ruotsissa muslimipatjaksi ei ryhdy kuulemma kuin suomalaisvalaat niin heti on akat suu mutrulla vaikka ihan tosi juttu tämä.

Vierailija
4/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:40"]

Hyvä, nauru pidentää ikää. Mustakin tämä palsta on ratkiriemukas, joskus en kyllä ole ihan varma onko kyseessä provo vaiko onko kirjoittaja oikeasti niin tyhmä. Mutta olen tullut siihen tulokseen että pakko olla provo ei niin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassakaan.

[/quote]

kyllä olen taas naurannu vatsani kipeäksi, voi jeesus, ei tästä tule loppua ollenkaan, nää saa vaikka kävelemään käsillään, kun vaan vetää oikeasta narusta. ;)

Vierailija
5/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On täällä humanisteja ja Viikin vihreitä, joten alarajaa tyhmyydellä täällä ei tunneta.

Vierailija
6/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa käydä elämäkaupassa. 

Vierailija
7/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:47"]

Aloittajan kannattaa käydä elämäkaupassa. 

[/quote]

juu varmaan, tulen tänne välillä vähän vedättelemään vaan, liian palkitsevaa, nyt taas menen, palaan huomenna samaan aikaan, yritän keksiä teille jotain kivaa

Vierailija
8/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatteko te kirjaimellisesti että olette nauraneet vatsanne kipeäksi? Saisinko linkkiä niin hauskaan ketjuun, kiitos?

Eniten olen varmaan koskaan av:lla naureskellut telakoitumisketjulle, mutta ei sekään ollut lähelläkään niin ratkiriemukasta elämystä kuin mikä ap:lla on ilmeisesti ihan tänäänkin ollut.

Vierailija
9/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:55"]

Tarkoitatteko te kirjaimellisesti että olette nauraneet vatsanne kipeäksi? Saisinko linkkiä niin hauskaan ketjuun, kiitos?

Eniten olen varmaan koskaan av:lla naureskellut telakoitumisketjulle, mutta ei sekään ollut lähelläkään niin ratkiriemukasta elämystä kuin mikä ap:lla on ilmeisesti ihan tänäänkin ollut.

[/quote]Muakin kiinnostais. Mä oon täältä pongannut lähinnä vaan noita vanhoja kuluneita provoja.

Vierailija
10/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on parasta huumoria..

Vierailija
11/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitä ketjua kehiin mikä naurattaa vatsan kipeäksi???

Vierailija
12/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kaksplussalla on oikeasti hauskoja provoja, mutta täällä ei? Siellä on tosi hauskoja nekin, jotka ottavat tosissaan, mutta täällä provot ovat lähes poikkeuksetta lapsellisia; ehkä tämä palsta on enemmän teini-ikäisten kenttää? Täytyy olla vähän yksinkertainen huumorintaju, jos nämä naurattaa. Itselleni lähinnä tulee voi ei- tai huokaus-olo, mutta nauramaan ei näille kykene. Nää ihmiset, jotka kuvittelee olevansa vitsikkäitä...oliko se pikku-Britannia, missä oli se Colin? Ap on AV:n Colin. Ketään muita ei naurata kuin itseään. 

Vierailija
13/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun kerroin kuinka Levillä naiset otti mökkiinsä nuoren miehen tai kuinka mies petti suksivajassa naapurin kanssa tai kuinka synnytysräppi on suosittua tai ...

Vierailija
14/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:43"]

[/quote]

kyllä olen taas naurannu vatsani kipeäksi, voi jeesus, ei tästä tule loppua ollenkaan, nää saa vaikka kävelemään käsillään, kun vaan vetää oikeasta narusta. ;)

[/quote]

No ehkä ne todelliset narunvetäjät onkin siellä toisessa päässä...  mut heh heh  vaan, kiva et on hauskaa. Et sä voi täällä tietää kuka on tosissaan ja kuka ei :D

Vierailija
15/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:18"]

Muistatteko kun kerroin kuinka Levillä naiset otti mökkiinsä nuoren miehen tai kuinka mies petti suksivajassa naapurin kanssa tai kuinka synnytysräppi on suosittua tai ...

[/quote]

Nää on tylsiä. Mutta kaksplussalla oli esim. vappuna se mistä te ostatte niitä kelluvia rusinoita ja porukka lähti siihen mukaan, se oli oikeasti hauska. Vielä hauskemmaksi sen teki ihmiset, jotka ottivat sen tosissaan ja haukkuivat toista tyhmäksi...tuollaiset provot vaativat vähän enemmän älyä kuin nuo aika lailla yhden asian ympärillä pyörivät. 

Vierailija
16/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

en muista. jos haluat jäädä historian kirjoihin niin tee jotain muuta.

Vierailija
17/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

?

No en muista. Olen varmaan palstalla aivan liian harvoin.

Vierailija
18/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään muista.

Vierailija
19/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, meillä oli simassa kelluvia tuhdiksi turvonneita rusinoita. Kukaan ei halunnut syödä niitä.

Vierailija
20/20 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niitä, jotka ei tajua provoon vastattavan provolla? Se on vielä hauskempaa eli olla ottavinaan tosissaan juttusi ja lisäämällä vettä myllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi