Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusryhmässä vingutaan kun ei saa syötyä tarvittavia päivän kaloreita. Miten ihmeessä näistä on tullut läskejä ?

Vierailija
15.07.2020 |

Mä en tajua. Tyypille on laskettu, että pitäisi syödä 1500 - 1600kcal/pvä, mut sit parkuu ettei saa syötyä sitä määrää ruokaa kun siinä on niin paljon ja paino jumittaa ym ym. Elopaino huitelee kuitenkin yli sadassa, eli ei luulis syömisen tuottavan tuskaa. Onko tää jotain esittämistä vai mitä? Ei se ainakaan vähemmällä määrällä ruokaa sitä läskiä ympärilleen ole kerännyt tai sit laihdutusryhmä on väärä paikka ja lääkärille pitäis mennä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sen pitäisi tietää että kun syö liian vähän niin se lihottaa. Keho menee säästöliekille.

Älä viitsi :,D

Vierailija
22/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sen pitäisi tietää että kun syö liian vähän niin se lihottaa. Keho menee säästöliekille.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Katsopa esim.keskitysleireillä ym.vankileireillä nälässä pidettyjen ihmisten valokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset syövät karkkia?

"Miksi joku pitää eri asioista kuin minä". T. Idiootti viisivuotiaan tasolle jäänyt.

Vierailija
24/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pidä paikkaansa. Katsopa esim.keskitysleireillä ym.vankileireillä nälässä pidettyjen ihmisten valokuvia.

Älä jaksa

Vierailija
25/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset syövät karkkia?

Samoista syistä kuin lapset? Se on hyvää ja koukuttavaa.

Vierailija
26/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa

No se on kyllä fakta, että niiden leirien porteista ei kukaan lihavana poistunut. Ihminen laihtuu silloin, kun kuluttaa enemmän kuin syö.

Vierailija
27/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa

Anteeksi, mutta mitä ei pitäisi jaksaa ? Ensimmäinen kommentti jonka kirjoitin. Otin tuon leirin esille, koska olen tavannut elämässäni useamman keskitysleirillä olleen ihmisen. Ulkomailla asuneena ja 75-vuotta eläneenä ehtii nähdä paljon.

Vierailija
28/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny jossain keto palstalla kun naiset itkee ettei saa riittävästi öljyä juotua päivässä. Hieman sairasta menoa.

Vierailija
29/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli touota ongelmaa kun 110 kiloisena aloitin laihdutuksen. Kyse oli siitä,e että laihdutusryhmässä määrättiin syömään terveellistä ja kasvispitoista ruokaa. Itse olin elänyt lähinnä eineksillä, erilaisilla piirakoilla, karkilla ja keskikaljalla vuosikaudet. Tuo ennen syömäni ravinto oli niin kaloritiheää, että syödyt määrät oli suhteessa aika pieniä tilavuudellisesti, ja silti sain enemmän kaloreita. Kun pitikin syödä valtavasti kasviksia, täysjyvää sun muuta, tuntui että maha on "rehusta" ylitäynnä eikä pysty syömään määrällisesti niin paljon, ja silti välttämättä nälkä ei mene pois. Lisäksi kun sellaisen terveysruoan makukaan ei miellyttänyt niin oli se usein vastenmielistä syödä edes se 1400 kcal.

Vierailija
30/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi keskittyä siihen miksi syö alunperin huonosti ja muuttaa tottumuksia. On eri asia syödä 1500 kaloria terveellistä ruokaa kuin pikaruokaa, karkkia ja sipsiä.

Vierailija
31/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija8 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa

Anteeksi, mutta mitä ei pitäisi jaksaa ? Ensimmäinen kommentti jonka kirjoitin. Otin tuon leirin esille, koska olen tavannut elämässäni useamman keskitysleirillä olleen ihmisen. Ulkomailla asuneena ja 75-vuotta eläneenä ehtii nähdä paljon.

Tuo keskitusleirikommentti on niin kulunut ja typerä.

Vierailija
32/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 1361kcal/pvä tavoite ja näännyn nälkään. Olen kyllä laihtunutkin, mut ei tää oo mitään elämää...

Ihmiset on niin erilaisia. Mä syön 1100 kcal/pvä, iltaisin vähän maha saattaa murista, mutta muuten ei mitään ongelmaa. Ei ihminen kuole nälän tunteeseen ja koko ajan tulee vähemmällä toimeen kun tottuu pieniin määriin. Tohon, etteikö oikeasti läski muka pystyisi syömään 1500 kaloria päivässä en usko ollenkaan. Ja toisekseen, mitä sitten jos ei pysty? Syö vähemmän sitten niin laihtuupa nopeammin.

Ohis. Olen itse normaalipainoinen, eikä minulla ole mitään hajua, paljonko kaloreita syön päivän aikana. Ongelmani on seuraava: jos minulla on nälkä, minua alkaa oksettaa. En ole vielä koskaan oksentanut nälän vuoksi, mutta tiedät varmaan miltä tuntuu kun oksettaa. Pyrin aina syömään heti ja olo menee ohi, mutta usein nälkä tulee jo kun menen nukkumaan ja yritän nukkua olon pois. Tähän tuskin kuolee, mutta en usko tämän olevan normaalia.

Vierailija
33/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 1361kcal/pvä tavoite ja näännyn nälkään. Olen kyllä laihtunutkin, mut ei tää oo mitään elämää...

Ihmiset on niin erilaisia. Mä syön 1100 kcal/pvä, iltaisin vähän maha saattaa murista, mutta muuten ei mitään ongelmaa. Ei ihminen kuole nälän tunteeseen ja koko ajan tulee vähemmällä toimeen kun tottuu pieniin määriin. Tohon, etteikö oikeasti läski muka pystyisi syömään 1500 kaloria päivässä en usko ollenkaan. Ja toisekseen, mitä sitten jos ei pysty? Syö vähemmän sitten niin laihtuupa nopeammin.

Ohis. Olen itse normaalipainoinen, eikä minulla ole mitään hajua, paljonko kaloreita syön päivän aikana. Ongelmani on seuraava: jos minulla on nälkä, minua alkaa oksettaa. En ole vielä koskaan oksentanut nälän vuoksi, mutta tiedät varmaan miltä tuntuu kun oksettaa. Pyrin aina syömään heti ja olo menee ohi, mutta usein nälkä tulee jo kun menen nukkumaan ja yritän nukkua olon pois. Tähän tuskin kuolee, mutta en usko tämän olevan normaalia.

Sulla voi olla närästystä / happovaivoja / mahakatarri. Mahalaukku on kipeä, ja oireita helpottaa kun syö sinne täytettä ”eristeeksi”.

Vierailija
34/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut helmikuusta 12 kg syömällä normaalia kotiruokaa ja jättämällä herkut pois. Ja kävelemällä ja uimalla. Ei kaloreita tarvitse laskea, lautasmalli ja järki syömisessä riittää.

Vierailija
35/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et taida olla järjen jättiläinen kysyessäsi noin tyhmiä. Vääränlaisten elintarvikkeiden syöminen lihottaa. Rasva, sokeri yms

Vierailija
36/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija8 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa

Tuo keskitusleirikommentti on niin kulunut ja typerä.

Tuollaisille typerille ja kuluneille väittämille (säästöliekki) on joskus hyvä olla ääri-esimerkki, että asia menisi perille.

Vierailija
37/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa

No se on kyllä fakta, että niiden leirien porteista ei kukaan lihavana poistunut. Ihminen laihtuu silloin, kun kuluttaa enemmän kuin syö.

Totta on sekin, että elimistö menee säästöliekille, jos ei menisi olisivat keskitysleirivangit kuolleet nälkään nopeammin. Säästöliekki hidastaa painonputoamista ja kun elimistö herätetään välillä syömällä kunnolla ja sitten jatketaan kitukuuria paino tippuu nopeammin.

Vierailija
38/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin otsikolle, koska se on totta. Minäkin olen syönyt kuin hevonen muutaman vuoden. Aloin muutama kuukausi sitten dieetille. Ihan toden totta tässä saa nyt pähkäillä miten saa päivässä syötyä 1300kcl kun on jo täynnä 900kcl kohdalla :D Kai sitä terveellistä ruokaa todellakin saa syödä lihomatta mielinmäärin. 

Vierailija
39/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa

Totta on sekin, että elimistö menee säästöliekille, jos ei menisi olisivat keskitysleirivangit kuolleet nälkään nopeammin. Säästöliekki hidastaa painonputoamista ja kun elimistö herätetään välillä syömällä kunnolla ja sitten jatketaan kitukuuria paino tippuu nopeammin.

Kyllä, mutta se tapahtuu vasta kun kaikki kehon ylimääräinen rasva on käytetty. Säästöliekkiä ei ole naisella millä on 40kg ihraa ympärillään poltettavaksi. Nämä lihavien tekosyyt ja teoriat on uskomattomia välillä.

Vierailija
40/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se laihdutusruoka on pahaa eikä herkullista rasvahiilarimättöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan