Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Solariumista tietävät, vastatkaa pariin kysymykseen?

Vierailija
23.05.2013 |

- Kuinka pitkä aika 1. kerralla?

- Saako olla ihorasvaa?

- Paljonko väliä käyntien välillä?

10 x kortin ajattelin ostaa ja käyttää sen ennen juhannuksen jälkeen tulevaa etelänmatkaa ja haluan pohjat solariumista. En pala helposti ja ihoni on aurinkoon aika tottunut. Mutta tällä hetkellä en ole ruskettunut. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten vaikuttaa rusketuksen tasaisuuteen. Eli menossa toukokuussa etelään ja pohjana vitivalkoinen suomalainen iho. Estääkö solariumissa hankittu pohja palamiselta?

Vierailija
2/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:52"]- Kuinka pitkä aika 1. kerralla?

- Saako olla ihorasvaa?

- Paljonko väliä käyntien välillä?

10 x kortin ajattelin ostaa ja käyttää sen ennen juhannuksen jälkeen tulevaa etelänmatkaa ja haluan pohjat solariumista. En pala helposti ja ihoni on aurinkoon aika tottunut. Mutta tällä hetkellä en ole ruskettunut. 
[/quote]
12-15 min riippuen miten helposti palat.

Jätä aluksi ainakin kaksi ja myöhemminkin yksi välipäivä.

Normaalit voiteet ei haittaa, mutta uv-suojaa sisältäviä ei kannata jättää.

Vierailija
4/7 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt suihkun raikkaana, mutta laittanut välillä rasvaa ja joskus taas en, en ole huomannut rusketuksessa ainakaan mitään eroa. En ole helposti palava, oikeastaan ikinä palanut ja kestän hyvin aurinkoa, mutta rusketun hitaasti ja aika epätasaisesti. Olen aina sen 21min makuusolkussa ja seisomasolkussa on kai 12min max, sitä ei ole tultu kokeiltua ikinä. Käyn solariumissa aknen takia, olen huomannut parantavan sitä ja jos saan melanooman niin kuolin ainakin ilman aknea.

Vierailija
5/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää käy solariumissa? Luulin ettei niitä edes ole enää olemassakaan. Siis maksetaan siitä että altistutaan ihosyövälle? 

Vierailija
6/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kyllä käy... Itsekin taas menossa, kun häät olisi elokussa ja se valkonen puku vaan näyttää paremmalta, kun on vähän väriä ihossa.

En pala helposti, joten 20 min olen ollut aina ekasta kerrasta. 1-2 krt/vko. Rasvasta en osaa sanoa, mutta onhan olemassa ihan solkku-voiteitakin, joten luulisi, että on ok. Ohjeissa varmaan lukee... 

Vierailija
7/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aloittaa 6-9 minuutista, jos et ole aikaisemmin käynyt. itse olen käynyt nyt muutaman kerran kerran viikossa, olen 12 min. ja suihkun raikkaana täytyy mennä ei mitään ihovoiteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi