Olisko tämä sinulle ongelma?
Mies lähtee kaverinsa kanssa kahdestaan Thaimaahan. Yhdessä on oltu 21 vuotta, mies on ollut tietääkseni uskollinen ja on reissannut ennenkin kavereiden kanssa ilman minua. Tämä on eka kahden viikon matka.
Kun olen kertonut asiasta ystäville saan vähän sääliviä katseita ja epäilyjä että siellä tehdään muutakin kuin sukeltamista. Minulle sinne lähtö on ok, luotan mieheeni niin kauan kun on luottamuksen arvoinen, meillä on hyvä avioliitto. Koen että miehen matka on läheisilleni jotenkin iso ongelma ja heidän mukana sen pitäisi olla sitä minullekin mutta kun ei ole. Pitäiskö olla?
Kommentit (18)
Miesten mielestä ulkomailla pettämistä ei lasketa pettämiseksi...
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:30"]
Miesten mielestä ulkomailla pettämistä ei lasketa pettämiseksi...
[/quote]
Niin, tätä mieltä ovat ystävänikin.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:29"]
Ei tietenkään pitäisi olla ongelma, eikä olisi minulle ongelma. Thaimaasta tulee tietysti tietynlaisia mielleyhtymiä, eikä sille voi oikein mitään, koska tosiasia on, että aika monet miehet siellä käyvät myös thaityttöjen takia.
Varmaan omakin mieheni olisi jonkin verran kiinnostunut ja viehättynyt noista tytöistä jos/kun sinne baarikaduille eksyisi, mutta on sen verran järkeä ja ymmärrystä päässä että eipä siellä varmasti mitään tekisi, erityisesti kun oma suhteemme on oikein hyvä. Mutta niinhän se usein on, että tilaisuus tekee varkaan.
[/quote]
No se riskihän tuossa on että pikkasen kokeillaan miltä se vieras maistuisi. Mutta eikös elämä ole riskejä täynnä?
ap
Ei olisi. Itse olin taannoin viikon matkalla ilman miestäni ja syksyllä taas menen uudestaan. Meille tämä on okj ja mitään luottamuspulaa ei ole. Olemme olleet myös kauan yhdessä. 17v tarkalleen. Sikäli huisia, että muille tämä meidän ratkaisu on ongelma. Molemmat meistä vähät välittää muiden ajatuksista.
Kyllä se minulle olisi ongelma... Haluaisin sanoa ja tuntea ettei ole, mutta olisi kylläkin ja yhdssä ollaan oltu 20v. täälläkin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:50"]
Ei olisi. Itse olin taannoin viikon matkalla ilman miestäni ja syksyllä taas menen uudestaan. Meille tämä on okj ja mitään luottamuspulaa ei ole. Olemme olleet myös kauan yhdessä. 17v tarkalleen. Sikäli huisia, että muille tämä meidän ratkaisu on ongelma. Molemmat meistä vähät välittää muiden ajatuksista.
[/quote]
Ihanaa! Muitakin luottavaisia löytyy. Eipä mekään välitetä muiden mielipiteistä pahemmin.
ap
En ole koskaan ymmärtänyt pareja, jotka eivät voi matkustaa ilman toista! Totta kai miehesi voi mennä Thaimaahan - kun on kunnon luottamus, ei ole mitään ongelmaa!
Ihn turhaa lietsontaa, miksi oletetaan että KAIKKI pettää aina... Nykyään toki on enemmän pettämistä tai se ei oo ainakaan samalla tapaa tabu kuin ennen ja on oikein muotia kaikenlaiset vapaamuotoiset suhteet, mutta ei se silti tarkoita että kaikki maailman ihmiset samanlaisia olisi, ärsyttää jo tästä asiasta yleistäminen ja stereotypisointi. NIMIM. Uskollinen reissulla kun reissulla
Mitä kamalaa tapahtuu, jos pettääkin? Sinne se nainen jää, harvalla miehellä on oikeasti kiinnostusta ryhtyä elättämään naista, joka asuu toisella puolella maapalloa.
"Hauskaa" on se, että moni tietää itsestään ettei pettäisi, mutta epäilee toisten pettävän. Minusta jokainen aikuinen ihminen osaa tehdä omat valintansa. On fakta että tietyissä lomakohteissa keskenään matkustava naisporukka kerää enemmän "rantapoikien" huomiota osakseen vert. matkalla olisi pariskunta, mutta aika harvaa ns. normaalia naista kiinnostaa seksi em. kanssa, samaa uskoon suurimmasta osasta miehiä.
Thaimaalla on tietty maine, eikä se ole tyhjästä syntynyt, mutta ei siellä kaikki maksullisissa käy. Toki niin naisissa kun miehissäkin on tietyn tyyppisiä ihmisiä, esim. BB-Sadun tyyppiseet naiset varmasti juoksevat Turkissa ym. kohteissa miesten perässä, mutta omassa lähipiirissäni ei tiedä ketää naista jota kiinnostaisi jonkun baarimikon, rantapojan tmv. lirkuttelut.
No voi jestas, jos kaverisi todella ovat sitä mieltä, että heti tuo miehesi on pettämässä sinua Thaimaassa. Kateus haisee kyllä vähän tolle, älä välitä vaan luota mieheesi.
noh, en pitäisi ok:na. tietenkin jos olet hyväuskoinen niin miten vaan. luin muuten sihteeriopiston sivuilta kuinka joku mies oli Thaimaassa käynyt maksullisissa vaikka oma vaimo oli ollut mukana. Että silleen.
Tilaisuus tekee varkaan. Etenkin jos on jurrissa, ja kaveripainetta.
Oman mieheni kanssa oltiin juuri toukokuun lopussa Amsterdamissa, istuttiin baarissa hiljaa, ja kuunneltiin, kun naapuripöydän suomalaiset ukkomiehet vertailivat prostituoituja, "tippasitko?". Samalla keskustelivat töistänsä isoissa, tunnetuissa firmoissa. Eivät tajunneet, että viereisessä pöydässä ihmiset ymmärtävät kaiken. Arrgh, urpot!!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:18"]
Mitä kamalaa tapahtuu, jos pettääkin? Sinne se nainen jää, harvalla miehellä on oikeasti kiinnostusta ryhtyä elättämään naista, joka asuu toisella puolella maapalloa.
[/quote]
no maksullisen kanssa pettäminen on pahinta pettämistä mitä voi olla. se kertoo kaiken miehen nurinkurisesta naiskuvasta.
Minua kiinnostaisi kuitenkin kuulla, mitä ap:n mies ja hänen kaverinsa tuolla matkalla tekevät. Oletan heidän olevan väh. 4-kmppisiä (kun kerran yhdessä on oltu yli 20v.).
Makaileeko tuon ikäiset rannalla kavereittensa kanssa vai meneeko syöpöttelyksi/juopotteluksi, vai ovatko niin kultturelleja, että kiertävät museoita tai käyvät opastetuilla viidakkoretkillä?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:18"]
[/quote]
no maksullisen kanssa pettäminen on pahinta pettämistä mitä voi olla. se kertoo kaiken miehen nurinkurisesta naiskuvasta.
[/quote]
Ja minä taas antaisin helpommin anteeksi maksullisissa pettämisen kuin oikean rakastelun.
Maksulliset ovat palveluntarjoajia, ja palvelua ostaa sitä tarvitseva.
t. vaimo jo toistakymmentä vuotta
Eka kerta oli ok pitkin hampain, toka jäi sit mun osalta viimeiseksi kun poistuin kuvioista ja kolmannella reissulla sieltä tulikin mukana uusi morsian.
Ei tietenkään pitäisi olla ongelma, eikä olisi minulle ongelma. Thaimaasta tulee tietysti tietynlaisia mielleyhtymiä, eikä sille voi oikein mitään, koska tosiasia on, että aika monet miehet siellä käyvät myös thaityttöjen takia.
Varmaan omakin mieheni olisi jonkin verran kiinnostunut ja viehättynyt noista tytöistä jos/kun sinne baarikaduille eksyisi, mutta on sen verran järkeä ja ymmärrystä päässä että eipä siellä varmasti mitään tekisi, erityisesti kun oma suhteemme on oikein hyvä. Mutta niinhän se usein on, että tilaisuus tekee varkaan.