Mahtava tämä koronakaranteeni!
...Joka meidän työpaikalla jatkuu vieläkin toistaiseksi.
Rahaa jää säästöön aivan älyttömiä määriä, kun ei tarvitse kulkea työmatkoja, ja vapaa-ajan viettää kotosalla.
Kiloja on lähtenyt jo yli kahdeksan.
Pääkoppa on paremmassa kunnossa kuin vuosiin.
Voisiko elämä jäädä tällaiseksi?
Kommentit (33)
Mä haluaisin kanssa, että jäisi... 2 h työmatkat suuntansa (4 h yhteensä) 5 pv vkossa, en kaipaa...
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kanssa, että jäisi... 2 h työmatkat suuntansa (4 h yhteensä) 5 pv vkossa, en kaipaa...
Dziisus mikä työmatka :S Itsellä 1 h 15 min ja sekin tuntuu tosi pitkältä!
Sama. Etäopiskelu on parasta mitä on olemassa.
Itse sanoin ihan suoraan esimiehelle, että jos tämän jälkeen ei ole enää mahdollisuutta tehdä etätöitä niin etsin jotain muuta työtä. En todellakaan mene enää koskaan viitenä päivänä viikossa toimistolle.
Anteeksi mutta mitä vi.... . Ihan sairasta että jotkut nauttii karanteenista. Minä ainakin haluan normielämän takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mitä vi.... . Ihan sairasta että jotkut nauttii karanteenista. Minä ainakin haluan normielämän takaisin.
Ei kyllä ole sairasta. Tuollainen tuomitseminen ennemminkin on.
Kyllä suomalaiset on vi..... omituista sakkia, osa on onnellisia kun ei tarvitse tavata muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti saatkin, aikanaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset on vi..... omituista sakkia, osa on onnellisia kun ei tarvitse tavata muita ihmisiä.
Käytkö töissä Helsingin keskustassa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, että jotkut osaa nähdä positiivisiakin puolia karanteenissa, eikö? :)
Viestiäni ei näköjään julkaistu :(
Olin ap:n linjalla.
Mikäs siinä jos on terveenä saanut pysyä tämän ajan.
Mitä tarkoittaa että työpaikalla jatkuu koronakaranteeni? Oletko aloittaja siis altistunut ja karanteenissa? Luulisi että karanteenissa niitä kiloja nimenomaan kertyy jos on vain kotona...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että työpaikalla jatkuu koronakaranteeni? Oletko aloittaja siis altistunut ja karanteenissa? Luulisi että karanteenissa niitä kiloja nimenomaan kertyy jos on vain kotona...
Eiköhän se ole ihan vaan sanonta, kun ei tehdä toimistolla töitä = karanteeni.
Oon NIIN samaa mieltä! Tämä aika on kirjaimellisesti elämäni parasta tähän mennessä!
Miksi Kreikan matkat varattiin heti loppuun, jos kotona on niin kiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan vaan sanonta, kun ei tehdä toimistolla töitä = karanteeni.
No kuulostaa oudolta sanonnolta. Eikö voi sanoa että etätyöt jatkuu jos sitä tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihonut melkein 10 kg :I
Mulla tullut 15 kg :'D Työ oli sitä että sai päivät pitkät juosta pää kolmantena jalkana sinne tänne eikä ehtinyt edes syödä, nyt yhtäkkiä vaan istun kotona... Mutta etätyöt on kyllä paljon kivempia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kreikan matkat varattiin heti loppuun, jos kotona on niin kiva?
No ei kai kaikki viihdy?
Mä olen lihonut melkein 10 kg :I