Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä juhlapaita 7v pojalle ?

Vierailija
21.05.2013 |

Mistä Helsingistä tai Espoosta 130-140 cm kokoinen tuleva ekaluokkalainen löytää laadukkaita vaatteita ?

Esim hyvälaatuinen juhlapaita haussa.

Ruotsalaisten halpaketjujen vaatteiden laatu ei riitä ja tuttujen parempitasoisten lastenvaatekauppojen koot loppuvat 128 cm -134 cm vaatteisiin ?

Urheilukaupoista olen löytänyt jotain siistiä,  mutta mistä juhlavaatteet ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin juuri tänään myös juhlapaitaa ekaluokkalaiselle pojalle, tuloksetta. Edes Stockmannilla (Tampere) ei ollut mitään. Tytöille olisi kyllä vaikka mitä ihanaa ja kaunista juhlamekkoa, mutta poikien ilmeisesti oletetaan kulkevan aina arkivaatteissa (tai oli siellä ihan pukuja, mutta mielestäni sellainen olisi jotenkin koominen 7-vuotiaalla koulun juhlissa..)

Vierailija
2/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä en tiedä. Tampereelta löytyi Sokokselta pojalle paita vielä koossa 170.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:14"]

Mistä Helsingistä tai Espoosta 130-140 cm kokoinen tuleva ekaluokkalainen löytää laadukkaita vaatteita ?

Esim hyvälaatuinen juhlapaita haussa.

Ruotsalaisten halpaketjujen vaatteiden laatu ei riitä ja tuttujen parempitasoisten lastenvaatekauppojen koot loppuvat 128 cm -134 cm vaatteisiin ?

Urheilukaupoista olen löytänyt jotain siistiä,  mutta mistä juhlavaatteet ?

[/quote]

Stockmann on paras tuohon tarkoitukseen.

Vierailija
4/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann (myös verkkokauppa) ja Bulevardilla + Kampissa on Kids Avenue. Löytyy pikkumiehille jopa Hugo Bossin paitoja, olisko niistä?

Vierailija
5/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan