Voiko lihava nainen löytää normaalikokoisen miehen?
Olen reilusti ylipainoinen, lapseton, kolmekymppinen nainen. Miesrintamalla ei ole käynyt flaksi ja olenkin miettinyt, että onko niin, ettei ylipainoinen voi saada normaalipainoista kumppania?
Pitäisikö siis alkaa katsella vain lihavia miehiä? Onko sellaisia normaalipainoisia miehiä edes olemassa, jotka tykkäävät pulleista tytöistä?
Kaksi ystävistäni on lihavia ja heillä on myös molemmilla lihava mies...
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
No itse en oikein tykkää lihavista miehistä, vaikka lihava olenkin. En tietenkään oleta, että jonkun olisi pakko "tyytyä" minuun, jos ei hoikkaa naista saa. Mieluummin sitten vanhanapiikana kuin kompromissiratkaisuun tyytyen. Ideaalia siis olisi, jos löytäisi miehen, joka tykkää pullukoista.
ap
Voit löytää, koska BBW fetissi.
Voi. Tai ainakin minä nappasin itselleni hoikan (75kg/185cm), hyvännäköisen miehen. Tai oikeastaan hän nappasi minut.
Itse olen 163cm/85kg. Minulla on kauniit kasvot, ja miehen mukaan täydellinen takamus. Olen niitä, joilla se rasva on kerääntynyt tasaisesti ympäri kroppaa, ja vartaloni onkin läskiksi kropaksi ihan kivan näköinen. Toki haluaisin kiloja vähemmäksi, ihan terveyssyistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen reilusti ylipainoinen, lapseton, kolmekymppinen nainen. Miesrintamalla ei ole käynyt flaksi ja olenkin miettinyt, että onko niin, ettei ylipainoinen voi saada normaalipainoista kumppania?
Pitäisikö siis alkaa katsella vain lihavia miehiä? Onko sellaisia normaalipainoisia miehiä edes olemassa, jotka tykkäävät pulleista tytöistä?
Kaksi ystävistäni on lihavia ja heillä on myös molemmilla lihava mies...
Normaalipainoista hyväkuntoista miestä ei läskit naiset kiinnosta vähääkään.
Ala laihduttaa jo oman terveytesi vuoksikin, mitä teet kun saat painosi kohdalleen niille löysinä riippuville nahanretaleille vatsan kohdalla reisissä ja käsivarsissa, tyhjät nahanriekaletissit riipuu kuin koiran korvat, olet itsesi pilannut täydellisesti lihomalla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:10"]
Kyllä niitäkin miehiä löytyy jotka haluaa lihavan naisen. Mutta toisaalta, miksei sinulle kelpaa lihava mies mutta itse oletat kelpaavasi normaalipainoiselle miehelle? Eli nainen saa painaa mitä tahansa mutta mies ei?
No kun en oleta. Sanoinhan jo aikaisemmassa viestissä, etten halua, että kukaan tyytyy minuun, kun ei parempaa saa, vaan että haluaisin miehen, joka aidosti pitäisi myös kiloistani.
ap
Ei niistä kukaan pidä jos niitä oikeasti on paljon tyyliin pipsa. Ehkä jotku sairaan fetissin omaavat... Osa niitä kyllä voi sietää syystä tai toisesta. Muutama kilo ylimääräistä rasvaa ei haittaa mitään.
minä olen 130 kg painava rotunainen, jonka rinnalla on komea, hoikka, menestyvä mies. Suhde kestänyt 4 vuotta (ei lisäkiloja sinä aikana)
Ei voi löytää.
Tai ei ainakaan suomalaista miestä, mutta joku tummahipiäinen voi hetken teeskennellä kiinnostunutta kunnes saa pysyvän oleskeluluvan suomeen.
En osaa sanoa.. Olin hoikka kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Olemme olleet kohta 8 vuotta avoliitossa joista 3 naimisissa. Olen lihonnut 20 kiloa suhteemme aikana, olen siis nyt kokoa xl. Mieheni ei ole ainakaan jättänyt minua ja tunnen että rakastaa yhtä paljon kuin ennenkin. Meillä on ollut yksi aviokriisi mutta sekin johtui minusta, olin kyllästynyt mieheeni.
Jos olisin ollut lihava jo kun tapasimme niin en tiedä olisiko mies kiinnostunut mutta nyt kun jo valmiiksi rakastaa niin on eri asia.
Mieheni on kyllä herkku :) suurin osa ystävistäni ovat sinkkuja vaikka moni on tosi nätti ja hoikka, muistavat aina hokea kuinka hyvä mies minulla on, muistivat silloinkin kun haudoin eroa. Se kai mieleni saikin muuttuman.
Ystäväni käyvät aika paljon meillä, istumme iltaa yhdessä jne ja joskus mietin että katseleeko ja vertaileeko mieheni minua heihin, kerran jopa humalassa kysyin sitä.
Mies sanoi ettei koska rakastaa minua. En kuitenkaan usko että löytäisin yhtä hyvää miestä enää uudestaan tai ainakin pitäisi lahduttaa :(
Kyllähän se ulkonäkö merkkaa ainakin alussa.
Sepä se sitten :/ En tosiaan ole kuin perusnätti kasvoiltani, en mikään superkaunis malli.