Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lihava nainen löytää normaalikokoisen miehen?

Vierailija
21.05.2013 |

Olen reilusti ylipainoinen, lapseton, kolmekymppinen nainen. Miesrintamalla ei ole käynyt flaksi ja olenkin miettinyt, että onko niin, ettei ylipainoinen voi saada normaalipainoista kumppania?

Pitäisikö siis alkaa katsella vain lihavia miehiä? Onko sellaisia normaalipainoisia miehiä edes olemassa, jotka tykkäävät pulleista tytöistä?

Kaksi ystävistäni on lihavia ja heillä on myös molemmilla lihava mies...

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan voi olla helpompi saada normaalipainoinen, koska normaalipainoisella, toisin kuin osalla lihavista, ei ole pakonomaista tarvetta näyttää tuttaville saavansa iskettyä normaalipainoisen.

Vierailija
62/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin voi.

Makuja on monia.

Itse tosin tykkään että mies on vähän pyöreä. Niin kiva pidellä ja paijata :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tiedän pari pariskuntaa joissa nainen on lihava ja mies normaalipainoinen. Mutta onko sun reilua vaatia mieheltä terveellisiä elämäntapoja, kun et itse selvästi niitä noudata. Mies on lenkillä ja sä tunget sipsiä suuhun? Itsekästä. Ala itse hoitaa terveyttäsi ja kuntoasi niin löydät varmasti samanlaiset elämäntavat omaavan normaalikokoisen miehen. Smh.. Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä, olen mobiililla. 😊

Vierailija
64/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 80-kiloinen sain kyllä hoikkia miehiä, mutta ehkä kasvot olivat tasoa tavis. Toisaalta en ollut reilusti ylipainoinen, mutta selkeästi pyöreä, tukeva, pullea. Nyt 60- kiloisena saan lähes minkä näköisen vaan. Se vaan on totuus. En tietenkään ylipainoisena olisi edes voinut olla suhteessa hyväkroppaisen ja komean miehen kanssa. Itsevarmuus ei olisi riittänyt. Nyt olen suhteessa komean ja ok-kroppaisen kanssa. Kasvot mulla tosiaan kauniit, mutta ylipainoisena liian pyöreät ja norm. painoisena ne tulevat kauniimpana esille. Sellaista pinnallisuutta.

Vierailija
65/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 80-kiloinen sain kyllä hoikkia miehiä, mutta ehkä kasvot olivat tasoa tavis. Toisaalta en ollut reilusti ylipainoinen, mutta selkeästi pyöreä, tukeva, pullea. Nyt 60- kiloisena saan lähes minkä näköisen vaan. Se vaan on totuus. En tietenkään ylipainoisena olisi edes voinut olla suhteessa hyväkroppaisen ja komean miehen kanssa. Itsevarmuus ei olisi riittänyt. Nyt olen suhteessa komean ja ok-kroppaisen kanssa. Kasvot mulla tosiaan kauniit, mutta ylipainoisena liian pyöreät ja norm. painoisena ne tulevat kauniimpana esille. Sellaista pinnallisuutta.

Huhhuh kun tulee kateellinen olo tätä lukiessa. Olen tavallinen/nätti ja silti en ole saanut eläessäni kuin yhden omasta mielestäni komean miehen, ei vaikka olen nykyisin hoikka ja treenattu.

Vierailija
66/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh kun tulee kateellinen olo tätä lukiessa. Olen tavallinen/nätti ja silti en ole saanut eläessäni kuin yhden omasta mielestäni komean miehen, ei vaikka olen nykyisin hoikka ja treenattu.

Niin, jotenkin ajattelisin sen näin, että itse en ainakaan valinnut miestäni ulkonäön takia. Kun hän tuli viereeni en uskaltanut edes katsoa kunnolla(ujous:)). Hän vain jutteli minulle niitä näitä ja olin siinä vaiheessa ihan myyty. Se oli varmaan sitä kuuluisaa kemiaa. Minulla on hauskaa hänen kanssaan ja Tunnen oloni niin hyväksi ja arvostetuksi. Se on minulle niin uutta. Ja joo mulla on ollut joitain tosi komeita miehiä, joilla treenatut kropat, mutta mitä sitten. Ei jäänyt sen kummempaa käteen.

Vierailija
67/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ylipainoiset etsitte hoikkia/normaalipainoisia miehiä? Normipainoiset etsivät kaltaisiaan. Jos teillä lihavilla ei ole itsekuria laihduttaa, niin kannattaa pitäytyä kaltaisissaan. Ei kukaan hoikka mies halua lihavaa naista vierelleen hävettäväksi. Samankaltaiset valitsevat toisensa.

Vierailija
68/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helvetin epäterveelliset elämäntavat ja olen hoikka. Miehelläni samanlaiset ja hän on tosi laiha. Ollaan siks sohvaperunoita, halveksutaan liikuntaa ja syödään mitä halutaan. On törkeää väittää täällä että lihavuus johtuisi laiskuudesta tai että lihava ihminen aina söisi epäterveellisesti eikä urheile.. Nuo on stereotypioita! Mä olisin todellakin ylipainoinen ellei olisi siunaantunut tälläiset geenit aineenvaihdunnan suhteen. Ihmiset on erilaisia eikä kaikki hoikat syö hyvin ja liiku hulluna! Ja ajatus että lihava ei saisi tavoitella normaalipainoisia on naurettava ! Mut sen ymmärrän et uheilulliset tykkää toisistaan, elämäntavat sopii yhteen, itse en vois koskaan olla sellaisen ihmisen kans joka vaatis mua urheilee

Vierailija
69/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs bloggaaja on ainakin löytänyt

Vierailija
70/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin minä olen nähnyt lihavan naisen normaalin miehen kanssa kuin toisinpäin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
71/88 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
72/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut ylipainoinen (169/n.90), ja jo 20 vuotta sitten löysin nykyisen mieheni, joka on taas aina ollut normaalipainoinen ja urheilullinen. Mutta en ole ikinä ollut mikään sohvaperuna, vaan hyvinkin tekeväinen, liikun paljon koirien kanssa, tykkään puuhailla kovasti kaikenlaista puutarhatyötä, rakastan kokkailla, leipoa, laittaa kotia, kestitä vieraita ja muutenkin elää sosiaalista elämää. En ole mikään kaunotar kasvoiltanikaan, mutta nätti varmaan nyt kuitenkin. Mieheni kertoi ihastuneensa minussa iloisuuteen, hymyyni sekä pyöreään takamukseeni :) Monesti tässä vuosien mittaan on muistanut sanoa, että olen ihan erilainen kuin kukaan hänen aiemmin tuntemansa, että kenenkään kanssa ei ole ollut niin helppo ja hyvä olla kuin mitä minun kanssani. En usko, että painollani on ollut ikinä mitään tekemistä sen kanssa, mitä hän minusta ajattelee ja mitä minua kohtaan tuntee. Osuutensa lienee sillä, että olen aina hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen enkä ole kokenut tarvetta hävetä itseäni, en rannalla enkä sängyssä.

Enkä kyllä koe, että mieheni painolla olisi minullekaan mitään merkitystä, mutta en kyllä osaisi kuvitella elämää minkään sohvaperunan kanssa, sillä en voisi kuvitellakaan eläväni jossain kerrostalossa tai toisaalta huolehtivani yksin kaikista maalla omakotitalossa asuvan eteen tulevista töistä. Eli luulisin, että tärkeämpää ovat ne ihmisen arvot ja aktiivisuus, ainakin omalla kohdallani.

Eli vastaus ap:n kysymykseen on kyllä.

Vierailija
73/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi löytää. Tunnen todella monia sellaisia. Itsellänikin on ollut normaalikokoisia miehiä, vaikka olen huomattavan lihava.

Vierailija
74/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että naisia sitten lähestytään vaikka ovat huomattavan lihavia, kun mua ei miehet koskaan lähestyneet missään kun olin vasta todella vähän ylipainoinen :o

Vierailija
75/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua jostain muusta kuin ylipainostasi?

Vierailija
76/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mistä? Nykyisin näytän muutoin samalta, mutta painan sen 20 kg vähemmän. Miehiä lähestyy ihan riesaksi asti.

Vierailija
77/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mistä? Nykyisin näytän muutoin samalta, mutta painan sen 20 kg vähemmän. Miehiä lähestyy ihan riesaksi asti.

No vaikka siitä mitä itse ajattelet itsestäsi?

Vierailija
78/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siitä mitä itse ajattelet itsestäsi?

Laihdutin terveyssyistä :) Mielialaani tai muihin seikkoihin painonpudotukseni ei ole vaikuttanut.

Vierailija
79/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilusti ylipainoinen, lapseton, kolmekymppinen nainen. Miesrintamalla ei ole käynyt flaksi ja olenkin miettinyt, että onko niin, ettei ylipainoinen voi saada normaalipainoista kumppania?

Pitäisikö siis alkaa katsella vain lihavia miehiä? Onko sellaisia normaalipainoisia miehiä edes olemassa, jotka tykkäävät pulleista tytöistä?

Kaksi ystävistäni on lihavia ja heillä on myös molemmilla lihava mies...

Miksi sinun pitäisi saada normaalipainoinen mies, kun et itsekään ole? Miksi luulet, että normaalipainoinen mies huolisi sinut, kun voi saada normaalipainoisiakin naisia?

Tämä on hyvä esimerkki nykynaisten harhaisuudesta. Omaa tasoa ei lainkaan ymmärretä. Korkeintaan vasta sitten, kun alkaa olla liian myöhäistä (=biologinen kello tikittää).

Vierailija
80/88 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, no sitten en osaa sanoa mitään. Aika moni laihduttanut on kuitenkin tyytyväinen laihtumiseensa ja se heijastuu päällepäinkin.. Ehkä sinussa ei sitten ylipainoisena ollut mitään miesten mielestä kiinnostavaa ja nyt sitten on (se 20kg hoikempi ruumis).. Onnea vaan!