Voiko lihava nainen löytää normaalikokoisen miehen?
Olen reilusti ylipainoinen, lapseton, kolmekymppinen nainen. Miesrintamalla ei ole käynyt flaksi ja olenkin miettinyt, että onko niin, ettei ylipainoinen voi saada normaalipainoista kumppania?
Pitäisikö siis alkaa katsella vain lihavia miehiä? Onko sellaisia normaalipainoisia miehiä edes olemassa, jotka tykkäävät pulleista tytöistä?
Kaksi ystävistäni on lihavia ja heillä on myös molemmilla lihava mies...
Kommentit (88)
Mä oon 60kg/169cm pitkä, mies käskee kokoajan laiduttamaan,en laihdu tästä muuta kuin näännyttämällä itteeni ja en millää jaksais, hieno mies minulla, vois piruuttaan lihoo lisää, mutku sekää ei onnistu. Vähän ot mut pääsinpähän sanomaan.
Kyllä voi, esim. minut. Mutta olenkin naamaltani ruma, eli en kelpaa edes pullukoille. Tähän ei auttanut edes sadat punttisalilla ja kuntonyrkkeilyssä vietetyt tunnit.
Minä en voisi ottaa lihavaa miestä, koska seksuaalisesti en pidä lihavia miehiä haluttavina. Varmaan moni mies ajattelee naisista myös noin. Toisaalta on naisia , jotka haluavat ison, rotevan ja hieman lihavan miehen, sellaisen nallekarhu-tyypin. Ja tiedän taas mieheiä, jotka nimenomaan hurmaantuvat uhkeista naisista ja tosi isoista rinnoista. Eli kaikki lienee mahdollista.
Luonne on varmasti tärkein , mutta ei voi väheksyä seksuaalista vetovoimaakaan.
Miksi tälläistä pitää edes kysyä tällä palstalla, missä kaikki vaan ilkeilee ja vinoilee? Trollitutka piipittää..
Mä löysin kun olin 90-100kg, pituutta 168cm. Nyt oon paljon kevyempi, ihan omasta tahdosta tosin.
Mun mies ei etsinyt kyllä lihavaa kumppania, enkä mäkään normaalipainoista. Satuttiin rakastumaan, ja ulkonäkö miellytti kumpaakin.
Onko sulla jotain sitten lihavia miehiä vastaan? Miksi miehen pitäisi olla hoikka/normaalipainoinen jos et itse ole?
No itse en oikein tykkää lihavista miehistä, vaikka lihava olenkin. En tietenkään oleta, että jonkun olisi pakko "tyytyä" minuun, jos ei hoikkaa naista saa. Mieluummin sitten vanhanapiikana kuin kompromissiratkaisuun tyytyen. Ideaalia siis olisi, jos löytäisi miehen, joka tykkää pullukoista.
ap
Voi, mut tuskin kauheen hyvännäköstä.
Itse olin lihava ja olisin kyllä löytänyt miehen, mutta se oli turhaa koska en arvostanut itseäni yhtään.
Sitten laihdutin normaalipainoon ja olen muutenkin elämäni kunnossa. En haluaisi kehuskella, mutta ei tarvitse tyytyä mihinkään, nykyään saan juuri sen minkä haluan.
Eikä haittaa vaikken olisi miehelle kelvannut lihavana, en itsekään haluaa lihavaa miestä.
Riippuu varmaan aika monesta asiasta. Luonteesta, yleisestä ulkonäöstä ja kropan mallista.
Jos on ns. muodottomalla tavalla lihava, tsäänssit on varmaan huonommat. Siis sillälailla, että vartalo on tasapaksu pötkylä, ei ole rintoja, vyötärö ei erotu lainkaan.
Luonne taitaa kuitenkin merkata eniten ja se, arvostaako itse itseään. Pukeutuuko kivasti, laittaako hiuksiaan. Eikä varsinkaan saa olla tyrkky, sellainen kikattelija joka kiehnää jokaisessa ukossa ja antaa ymmärtää että mullehan nyt kelpaa kuka vaan.
Mä olin reilusti ylipainoinen.. noin 100kg ja 156cm lyhyt kuin tavasin mun mies 10v sitten.. hän painoi vaan noin 60kg ja 180cm pitkä, elikkä ihan normaali.. nyt on kyllä kääntynyt ihan toisinpäin että hän on painavampi kuin minä.=) Mutta onhan minäkin laihtunut pikkasen. Mutta se johtuu nyt siitä että olin 167kg viime vuoden tammikuussa ja nyt painan 81kg...
Mä olen 179cm ja painan 120kg mulla on 180cm hoikka akateeminen,hyvin toimeentuleva mies. Luonne se eniten vaikuttaa.
Kyllä voi. Me ollaan molemmat "toisella kierroksella" eli kertaalleen jo eronneita kun tavattiin. Varmaan siitä johtuen kummallakin oli jo suurimmat vaatimukset luonteen ja yhteensopivuuden puolella ja ulkonäkö enemmän sivuseikka. Tsemppiä ap:lle!
No itse olen hoikka ja mitä olen miesten kanssa keskustellut, eivät he haluaisi lihavaa naista itselleen. Omat miesystäväni ovat olleet aina hoikkia/normaaleja ja treenattuja ja toivovat samaa naiseltaan. Yhdessä olemme treenanneet ja syöneet terveellisesti. Varmasti vaikuttaa juuri nuo elämäntavat jotka haluaisi olevan molemmilla samanlaiset: yhdessä ulkoillaan ja urheillaan ja tehdään pääsääntöisesti terveellistä ruokaa. Lihavista tulee usein vaikutelma että viihtyvät liian hyvin sohvalla katsomassa televisiota ja herkuttelemassa vaikka se ei kaikkien kohdalla pitäisikään paikkaansa. Ja pelko varmaan että vanhemmiten lihoavat vielä entisestään. Ylipainolla on myös vaikutusta elämän pituuteen ja terveyteen, raskaaksi tuloon ja yleiseen jaksamiseen joita itse myös mietin miehenkin suhteen. Myös lihavilla saattaa herkemmin olla itsetunto ongelmia ja yhdessä ei voida käydä esimerkiksi rannalla.
Oletko kovinkin ylipainoinen sitten vai vain pyöreä? Jotkut miehet varmastikkin tykkäävätkin vähän pyöreästä ja olen tälläisia pariskuntia nähnytkin: mies normaali ja nainen pyöreä. Mutta harvemmin erittäin lihavaa naista ja hoikkaa miestä. MIksi et sitten laihduta?
Itse en haluaisi lihavaa miestä enkä edes vähän pyöreää. Vaikka ulkonäkö ei olekkaan tärkein asia ihmisessä mutta ensivaikutelma kuitenkin tulee ulkonäöstä, kiinnostuuko toisesta siinä mielessä.
Voi, mutta tiedät varmaan itsekin, että sitten pitää suurella todennäköisyydellä ns. joustaa jostain muusta. Pidätkö itseäsi kivannäköisenä? Jos kyllä, miksi et voisi pitää ylipainoista miestä komeana? Jos et, on se puoli hoidettava ensin kuntoon: joko laihduttamalla, tai sitten hyväksymällä se oma peilikuva - jolloin voit hyväksyä muutkin pullukat.
Huvittavaa kun täällä painotetaan luonnetta niin kovasti lihavilla ihmisillä. Ihan kuin hoikat ja normaalipainoiset eivät olisi luonteeltaan mukavia ;)
Joo, löydät helposti sellaisen narsistimiehen. Heille on niin tärkeää että he itse ja vain he itse saavat kaiken positiivisen huomion että vaimokin pitää valita sen näköiseksi ettei vahingossakaan ole miestänsä paremman näköinen.
Ensi vaikutelmahan se on mikä ratkaisee, valitettavasti. Parinvalinnassa ensihuuma on aika huono juttu koska silloin näkee toisen liian positiivisessa valossa.
Ne kivoimmat luonteet ei välttämättä ole niillä itseään piiskaavilla täydellisyyden-tavoittelijoilla, niin miehillä kuin naisillakaan. Paras olisi tasapainoinen välimallinratkaisu.
Huumorintaju ja se miten suhtautuu muihin ja itseensä on jo paljon. Kunnon miehet ei etsi mitään missiä vaan itsensä oloista kivaa ja luotettavaa naista. Simple as that!
Mä oon 60kg/169cm pitkä, mies käskee kokoajan laiduttamaan,en laihdu tästä muuta kuin näännyttämällä itteeni ja en millää jaksais, hieno mies minulla, vois piruuttaan lihoo lisää, mutku sekää ei onnistu. Vähän ot mut pääsinpähän sanomaan.