Voiko lihava nainen löytää normaalikokoisen miehen?
Olen reilusti ylipainoinen, lapseton, kolmekymppinen nainen. Miesrintamalla ei ole käynyt flaksi ja olenkin miettinyt, että onko niin, ettei ylipainoinen voi saada normaalipainoista kumppania?
Pitäisikö siis alkaa katsella vain lihavia miehiä? Onko sellaisia normaalipainoisia miehiä edes olemassa, jotka tykkäävät pulleista tytöistä?
Kaksi ystävistäni on lihavia ja heillä on myös molemmilla lihava mies...
Kommentit (88)
Minä olen todella ylipainoinen ja mieheni on normaalipainoinen, hoikahko oikeastaan. Hän hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen! :) Itselleni miehen paino ei tosin ole missään vaiheessa ollut kriteeri. En minä vaakalukeman kanssa seurustele, vaan ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:16"]
Minä olen todella ylipainoinen ja mieheni on normaalipainoinen, hoikahko oikeastaan. Hän hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen! :) Itselleni miehen paino ei tosin ole missään vaiheessa ollut kriteeri. En minä vaakalukeman kanssa seurustele, vaan ihmisen.
[/quote]
Vaikka hyväksyykin, voi hän silti hoikkia naisia katsoessaan toivoa sinunkinkin pitävän kilosi kurissa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:16"]
[/quote]
Vaikka hyväksyykin, voi hän silti hoikkia naisia katsoessaan toivoa sinunkinkin pitävän kilosi kurissa.
[/quote]
Jaa-a, vaan eipä painoasiat arkipuheissamme juuri kuulu. Harvapa ihminen on täydellisen näköinen, aina ilkeät löytävät jotain motkottamisen aihetta.
Voi, ystäväpiirissä on pari sellaista paria, siis jossa nainen on ollut lihava jo ennen suhdetta.
Suhteen aikana lihoneita naisia on sitten moniverroin enemmän.
Kyllä niitäkin miehiä löytyy jotka haluaa lihavan naisen. Mutta toisaalta, miksei sinulle kelpaa lihava mies mutta itse oletat kelpaavasi normaalipainoiselle miehelle? Eli nainen saa painaa mitä tahansa mutta mies ei?
kysyy normmipainoinen nainen jolla 20kg ylipainoinen lihaksikas mutta masukas lähes 2m mies.
Ymmärrän jos lihava nainen ei haluu lihavaa miestä. Siinä liha hyllyy ja kosteutta piisaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:10"]
Kyllä niitäkin miehiä löytyy jotka haluaa lihavan naisen. Mutta toisaalta, miksei sinulle kelpaa lihava mies mutta itse oletat kelpaavasi normaalipainoiselle miehelle? Eli nainen saa painaa mitä tahansa mutta mies ei?
[/quote]
No kun en oleta. Sanoinhan jo aikaisemmassa viestissä, etten halua, että kukaan tyytyy minuun, kun ei parempaa saa, vaan että haluaisin miehen, joka aidosti pitäisi myös kiloistani.
ap
Kaikki sinkkuystävättäreni ovat hoikkia.
t. pullea nainen BMI 38, jolla ihan normaalipainoinen mies
vOi tietenkin. Itse olin jotain 95/172 kun tapasimme , nyt enemmän.. Mieheni oli 82/184 ja nyt pari kiloa enemmän. Mieheni on hyvännköinen, sen olen kuullut monesta suusta.
Ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:24"]
vOi tietenkin. Itse olin jotain 95/172 kun tapasimme , nyt enemmän.. Mieheni oli 82/184 ja nyt pari kiloa enemmän. Mieheni on hyvännköinen, sen olen kuullut monesta suusta.
[/quote]
Jos ei ratkaise niin minkä ihmeen takia kerskut täällä miehesi mitoilla ja ulkonäöllä? Oletko sitä mieltä että saat itse näyttää norsunperseeltä, koska ulkonäkö ei kaikkea ratkaise, mutta miehesi on oltava edustuskelpoinen?
Oma puolisoni on lihonut suhteemme aikana, eikä se tosiaan kaikkea ratkaise, mutta kyllä voin vannoa ja vakuuttaa että jokainen läskimakkara hänen kropassaan kuvottaa minua.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:24"]
[/quote]
Miksi sitten painotit miehesi olevan hyvännäköinen, jos sillä ei kerta ole mitään väliä? Olisitko miehesi kanssa, jos hän olisi ruma?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:26"]
Riippuu varmaan aika monesta asiasta. Luonteesta, yleisestä ulkonäöstä ja kropan mallista.
Jos on ns. muodottomalla tavalla lihava, tsäänssit on varmaan huonommat. Siis sillälailla, että vartalo on tasapaksu pötkylä, ei ole rintoja, vyötärö ei erotu lainkaan.
Luonne taitaa kuitenkin merkata eniten ja se, arvostaako itse itseään. Pukeutuuko kivasti, laittaako hiuksiaan. Eikä varsinkaan saa olla tyrkky, sellainen kikattelija joka kiehnää jokaisessa ukossa ja antaa ymmärtää että mullehan nyt kelpaa kuka vaan.
[/quote]
Täytyy todeta että korkealla koulutuksella ja rahalla on myös paljon arvoa. Monesti pyöreillä on kauniit kasvonpiirteet ja runkokin on tavallaan hyvä vaikka rasvaa löytyy ympäristöstä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:48"]
Riippuu varmaan aika monesta asiasta. Luonteesta, yleisestä ulkonäöstä ja kropan mallista.
Jos on ns. muodottomalla tavalla lihava, tsäänssit on varmaan huonommat. Siis sillälailla, että vartalo on tasapaksu pötkylä, ei ole rintoja, vyötärö ei erotu lainkaan.
Luonne taitaa kuitenkin merkata eniten ja se, arvostaako itse itseään. Pukeutuuko kivasti, laittaako hiuksiaan. Eikä varsinkaan saa olla tyrkky, sellainen kikattelija joka kiehnää jokaisessa ukossa ja antaa ymmärtää että mullehan nyt kelpaa kuka vaan.
[/quote]
Täytyy todeta että korkealla koulutuksella ja rahalla on myös paljon arvoa. Monesti pyöreillä on kauniit kasvonpiirteet ja runkokin on tavallaan hyvä vaikka rasvaa löytyy ympäristöstä.
[/quote]
unohtamatta peppuseksin mahdollisuutta. Se on oikeasti miehille se yksi tekijä joilla valitaan kumppani. Jos ei peppuseksiä niin thäts too bäd.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]
unohtamatta peppuseksin mahdollisuutta. Se on oikeasti miehille se yksi tekijä joilla valitaan kumppani. Jos ei peppuseksiä niin thäts too bäd.
[/quote]
:D
Voit löytää pienen ja hintelän miehen, joka ei ole kovin miehekäs...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:48"]
Huvittavaa kun täällä painotetaan luonnetta niin kovasti lihavilla ihmisillä. Ihan kuin hoikat ja normaalipainoiset eivät olisi luonteeltaan mukavia ;)
[/quote]
Häh? Eihän se luonteen painottaminen siitä johdu, etteikö hoikat voisi olla mukavia ja luonteeltaan ihania siinä missä lihavatkin. Lihavat vaan harvemmin voivat samoin kuin hoikat pelata ulkonäön varaan, joten luonteelle annetaan siksi enemmän painoarvoa. Kuitenkin ensivaikutelmaan ulkonäöllä on suuri osuus ja jollei ulkoisesti voi kovin kummoista ensivaikutelmaa itsestään antaa, nousevat muut avut suurempaan merkitykseen. Jos on hoikka ja nätti, jaksavat uudet tuttavuudet olla kiinnostuneita jo sen ulkonäön ansiosta niin pitkään, että luonne pelkän ulkokuoren takaa pääsee kunnolla esiin. Lihavampi puolestaan saattaa tulla suoriltaan hylätyksi vain ulkonäön takia. Siinä ei hienoinkaan luonne auta, jos uudet tuttavuudet eivät sen vertaa viitsi seurassa pyöriä, että luonne pääsisi esille.
Minä en olen lihava mies ja toivon lihaviaja naiset, missa te olette?
Vierailija kirjoitti:
No itse en oikein tykkää lihavista miehistä, vaikka lihava olenkin. En tietenkään oleta, että jonkun olisi pakko "tyytyä" minuun, jos ei hoikkaa naista saa. Mieluummin sitten vanhanapiikana kuin kompromissiratkaisuun tyytyen. Ideaalia siis olisi, jos löytäisi miehen, joka tykkää pullukoista.
ap
Haluaisitko lihavuusfetisistin tietäen, että jättää sinut heti, jos laihdut ja hän huolii sinut vain painos takia?
Täällä painotetaan luonteen merkitystä - ja ne jotka painottaa haluavat kuitenkin hyvännäköisen laihan miehen. Voi helvetti mitä kaksinaismoralismia.
Lihava voi saada laihan puolison, kuten pyörätuolissa oleva voi saada kävelevän tai ihotautinen normaali-ihoisen jne. Kuten sanotaan, rakkaus on sokea - mutta se pätee molemmin päin. Anna siis itsekin kaikille miehille sama mahdollisuus, sairaille, änkyttäjille, rillipäille, keltahampaisille, plösöille jne.