Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada enemmän pisamia tai korostaa niitä?

Vierailija
21.05.2013 |

Olen jo siinä pisteessä, että harkitsen aurinkovoiteen levittämistä niin, että jää pilkkuja joihin tulee pisamia. Apua, auttakaa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pisamat sopii joillekkin, oikeastaan useille, haluaisin itsekkin niitä vähän ;3

Vierailija
2/29 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on naisella todella söpöt!

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivassa määrin pisamat on oikein kauniita! :) itse kadehdin naisia, joille niitä tulee sillein kivasti tuohon nenän seutuun... Itselle niitä ei tule, kun sattuu vaan olemaan sellaiset geenit. Rusketun kyllä todella hyvin joka paikasta ja naamakin aina tasaisen ruskea... Pisamat ois kivat.

Vierailija
4/29 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pisamat on ihania! Aina kesän alussa ne erottuu selvästi, mutta loppukesästä ei enää niin kun koko naama on ruskettuneempi. Mulla ainakin iän myötä tulee lisää pisamia, lapsena niitä oli vaan nenällä mutta nykyään jo käsivarsissakin. Sais tulla vaan lisää. Äitini on myös hyvin pisamainen, mutta tuntuu niistä jotenkin kärsivän. Niistä on kai hänen lapsuudessaan jotenkin kiusattu, tosi kurjaa.

Vierailija
5/29 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans hehkutan avovaimon pisamia !

Itse hän vihaa niitä

Vierailija
6/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pisamia tule, jos ei tule.. hölmö!

Vierailija
7/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue 2 uudestaan otsikko...hölmö!

Vierailija
8/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät aurinko voiteen pois ja olet kasvot (tai mikä ruuminosa sitten kyseessä onkin) aurinkoon päin. Ei niitä juuri voi pakottaa, niitä tulee sen verran kun on tullakseen. Itse inhoan omiani :/

Vierailija
9/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tatuointiliikkeeseen. Saat kestävät pisamat jotka näkyvät talvellakin.

Vierailija
10/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tatuointiliikkeeseen. Saat kestävät pisamat jotka näkyvät talvellakin.

Vierailija
11/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä on auringonpaiste on sitä luokkaa, että koskaan ei ole pisamia niin paljon kuin niillä reissuilla. Onnistuin saamaan pisamia leuan allekin, kun tuli uitua niin paljon...

Vierailija
12/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme haluaa lisää pisamia tai korostaa niitä??? Itse tekisin mitä tahansa että pisamat eivät näkyisi, mutta en ole sellaista ainetta keksinyt jolla nuo pikkuperkeleet menisivät piiloon. Ei auta aurinkovoiteet eikä varjot, nuo ilmestyvät heti kun kevätaurinko alkaa paistamaan.... **tu.

Vierailija
13/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on söpöjä :) Minä olen joskus kulmakarvakynällä "piirtänyt" itselleni lisää pisamia, oikein luonnollisen näköisiä on tullut :)

Vierailija
14/29 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:50"]

Pisamat on söpöjä :) Minä olen joskus kulmakarvakynällä "piirtänyt" itselleni lisää pisamia, oikein luonnollisen näköisiä on tullut :)

[/quote]

Söpöys niistä on oikeasti kaukana. Naama näyttää ihan likaiselta niiden takia.

15/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pisamat pois - http://shytobuy.fi

Vierailija
17/29 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin kyllä apua miten SAADA pisamia. Sokea paska.

Vierailija
18/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma. Nenänvarressa, poskissa ja otsassa pisamia mutta niin vaaleita etteivät juuri erotu. Kesä ei vaikuta pisamiem sävyyn ollenkaan niitä vaan tulee enempi.. Olis ihana jos löytyis aine jolla noita sais korostettua.

Vierailija
19/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka niitä oikeasti haluaa. Vähän sama trendi kuin iso perse. En ymmärrä kuka oikeasti haluaa ison perseen, mutta niin vaan tuntuu moni haluavan.

Vierailija
20/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh miten joku ei voi tykätä pisamista?!? Musta ne on todella kauniita ja itsellä joka vuosi vain enemmän. En tiedä, onko mitää kikkoja miten näkyisi paremmin. Itse en laita meikkivoidetta ollenkaan, jotta näkyisi paremmin. Ja ei todellakaan kannata olla ilman aurinkorasvaa! Jos tulee pisamia, niin on ihon on vaalea, jolloin pakko käyttää aurinkorasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän