Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies on KUUMA

Vierailija
21.05.2013 |

Oi ja voi. Mikä mua nykyään vaivaa. Meidän TK:n yks lääkäri on suuuuperkuuma, naapurin poliisi on kuuma, kylilläkin näkee kuumia kolleja koko ajan.

Ennen tykkäsin nörteistä ja kilteistä. Nyt kiinnostaa vaan lihakset ja auktoriteetti. Ei morjens.

Nimim. Kiltin nörtin kanssa naimisissa, 2 pientä lasta ja ikääkin lähemmäs 40.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat olla siinä iässä, jossa miehet ostavat ison moottoripyörän ja nahkatakin.

Vierailija
2/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D niinpä alankin. Kun nyt vaan selviäis tästä neljänkympin kriisistä törttöilemättä! Lähtisin kyllä sen lääkärinkin matkaan heti, jos vaan tajuaisi pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit? Eiköhän tuollainen ole ihan normaalia pitkässä parisuhteessa, eikä se nyt niin vakavaa ole, ellei lähde omien viettien vietäväksi :) Mukavaa kevättä :)

Vierailija
4/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin mukava kevät ja kesä tiedossa ;) Muuta kun arskojeni takaa tuijottelen leveitä hartioita, mmm mm mm.

ap

Vierailija
5/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit sen nörttimiehen? Ajttelepa jos olisit valinnut toisin, saattaisit nyt olla tuollaisen hottiksen kainalossa.

Vierailija
6/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen seuusteli joskus "kiltin" älykkönörttimiehen kanssa, joka pikkuhiljaa paljastui narsistiseksi mt-ongelmaiseksi. Nyt kainalossa hyvännäköinen, urheilullinen ja terve(!) kultakimpale! :)

Vierailija
7/7 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että nykyiin kun naiset ylipäätään tekee mitä lystää, niin ensin otetaan se kiltti mies lasten isäksi ja kun lapset on kasvatettu, niin heitetään kiltti mies roskiin ja otetaan raikulipoika tilalle.

Itsekkin olen sellainen kiltti mies ja olen huomannut että vaimo on ihan selvästi kyllästynyt.

Minun pitäisi nyt varmaan löytää joku sellainen ensimmäisessä suhteessa huonosti kohdeltu, joka taas osaisi arvostaa sitä että mies kohtelee hyvin.

-mies-