Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto miten turhauttaa. Painonpudotuksesta kyse

Vierailija
14.07.2020 |

Sain painon lähtemään laskuun ja ihan kaloreita laskemalla viikko vauhti oli noin 500g/vk. Nyt kävin taas pitkästä aikaa vaa'alla niin perskele kun oli pamahtanut +2,5kg tauluun lisää. En käy salilla, joten lihasta se ei ainakaan ole. vittuvittuvittu
Pyrin syömään vähärasvaista ja kuitupitoista ruokaa sappisairauden takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut vedettyä siideriä yms? Emme aina muista laskea juomalla nieltyä energiaa, eikä elimistökään tunnista sitä samalla kylläisyyden tunteella kuin syömällä hankittu energia.

Mutta ei mitään, jatka valitsemallasi tiellä, niin paino kyllä taas putoaa.

Vierailija
2/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaista ruokaa? Mitä tarkoittaa ”pitkästä aikaa”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan hetki happea ja rauhoitu. Jos olet laskenut kalorit oikein, niin hätää ei ole. Painon pudotuksessa tulee noita, koska elimistö on elävä organismi. Se paino on nestettä tai suolen tavaraa. Se ei ole rasvakudosta, mikäli sun energiatasapainon laskeminen menee oikein. Tuo painomäärä voi olla jo huomenna poissa.

Vierailija
4/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino voi heitellä viisikin kiloa päivittäin. Älä hätäile :)

Vierailija
5/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sulla on vaan ovulaatio tai kuukautiset tulossa. Oletan, että olet nainen. Jos mies niin olet juonut kalorisi.

Vierailija
6/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että ne jotka käyvät päivittäin vaa'alla, laihtuvat todennäköisemmin kuin toiset. Eli suosittelen, että otat joka aamuisen aamupunnituksen pissalla käynnin jälkeen rutiiniksi. Silloin saat vertailukelpoisia lukemia itsellesi ja tajuat samantien mikä toimii ja mikä ei. 

Esim. itse nään aamupunnituksesta heti, jos olen syönyt edellisenä päivänä raskaammin esim. ravintolassa. Jos taas ei käy vaa'alla, on niin helppo uskotella itselle, että hyvin menee. 

Ja paras tavoite ainakin itselläni on ollut se, että paino ei nouse. Useimpina päivinä mennään alaspäin, välillä junnataan muutama päivä samassa lukemassa. Mutta jos paino nousee, tiedän tehneeni jotakin väärin (oli se sitten vaikka liiallisen suolansyönnin aiheuttamaa nestelastia...)

Vierailija
7/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä merkitsen orjallisesti ruokani ja juomani, sekä liikkumisen. Näyttää miinusta 825kcl päivälle, keskiarvona viikon ajalta, mutta paino on laskenut 200g. Joten ei nämä niin aina mene kirjan mukaan. Pitää jaksaa vaan uskoa, että kyllä se sieltä.

Vierailija
8/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tapana punnita paino jokainen maanantai-aamu. Siten homma ei mene liian neuroottisesti. Tällä hetkellä olen ihannepainossa. Mulla on tietyt hälytysraja (esim. painoraja 65 kg), jonka jälkeen alkaa dieetti, jos tuo paino ylittyy. Olen dieetillä kunnes paino on esim. 63 kg. Muuten syön normaalisti, mutta terveellisesti, ilman laskematta kaloreita, jos paino on pysynyt asettamani rajan alapuolella.

Vierailija
9/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin valmisruokiin ja rupesin väittömästi laihtumaan. Syy? Niihin on merkitty kalorit valmiiksi. Ennen tein aina itse ruoan enkä jaksanut laskea ja arvailla paljonko kaloreita missäkin ruoassa on. Valmisruoista näen sen suoraan (ja niitä saa terveellisiäkin). Lisäksi ostin hyppynarun ja polkupyörän, molempia käytän päivittäin.

Paino on nyt tippunut 63-->58 kolmessa viikossa, nälkää en ole nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä