Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran haluaisit lapsenlapsia?

Vierailija
20.05.2013 |

Minä toivoisin, että molemmat lapseni lisääntyisivät korkeintaan kahden verran :) Onneksi se ei ole minun päätös kuitenkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on tälläinen toiveketju, jolla ei ole osaa eikä arpaa todellisuudesta, mutta sanon 9 eli jokaiselle 3 ja tähän vielä liittyy se, että itsekin vielä saisin sen kolmannen. Lapset ja lastenlapset ovat parasta elämässä.

Vierailija
22/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sittenhän lasten pitäisi olla yhdynnässä (on kuitenkin yleisin tapa hedelmöittyä ainakin vielä toistaiseksi).

Ja yhdynnät ovat kyllä lasten ihan oma asia, kumilla vai ilman, vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa, edestä tai takaa jne. jne. Että jos ei lasten yhdyntäasioihin mentäisi sekaantumaan. Minunkaan vanhempani eivät ole minun y-asioihin sekaantuneet ja meinaan että tämä perinne kyllä tulee jatkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ois kiva lukumäärä. Mutta niinkuin todettu se on heidän oma asiansa.

Vierailija
24/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-10

Vierailija
25/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 15:58"]

Ei taida olla minun toiveiden varassa :)

Nimittäin meillä on 3 poikaa ja arvatkaapa, miten miniät repisi minulta silmät päästä, jos toivosin lapsenlapsia tai oliisn toivomatta niitä :)

Minä en voi poikalasten äitinä muuta kuin hävitä Joten en osaa toivoa lapsenlapsista mitään. Ainoa, mitä toivon, että poikani olisivat onnellisia, tekevät he mitä tahansa.

[/quote]

Ai miten niin poikalasten äiti voi vain hävitä? Millaisiksi oikein olet poikasi kasvattanut? Minullakin on poikia, enkä käsitä kommenttiasi alkuunkaan.

[/quote]

Minäkin nyt jäin tähän vähän miettimään, että miten niin? :O Mulla on 3 poikaa ja olen aivan varma, että minusta tulee joskus mummo. Tosin se ei ole nyt vielä hetken murhe, vanhin on vasta 3 :D

Tosin, olihan miehenikin mummo todennut mieheni äidille, että hänestä ei nyt sitten tule mummoa, kun miehen sisko oli ilmoittanut, ettei halua lapsia... Kuinka väärässä tuo isomummi nyt olikaan...

Ai niin ja veljelleni on tulossa lapsi tyttöystävänsä kanssa... Kyllä ne miehetkin lisääntyy :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä