Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran haluaisit lapsenlapsia?

Vierailija
20.05.2013 |

Minä toivoisin, että molemmat lapseni lisääntyisivät korkeintaan kahden verran :) Onneksi se ei ole minun päätös kuitenkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kaksi tännekin. Miehestäni tulee varmasti ihana ukki, mutta itse en ole koskaan erityisemmin välittänyt pikkulapsista. Minua ei haittaisi, vaikka suku sammuisi.

Vierailija
2/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, eikä niitä tulekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla minun toiveiden varassa :)

Nimittäin meillä on 3 poikaa ja arvatkaapa, miten miniät repisi minulta silmät päästä, jos toivosin lapsenlapsia tai oliisn toivomatta niitä :)

Minä en voi poikalasten äitinä muuta kuin hävitä Joten en osaa toivoa lapsenlapsista mitään. Ainoa, mitä toivon, että poikani olisivat onnellisia, tekevät he mitä tahansa.

Vierailija
4/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mun päätettävissä, mutta 2-3 olisi sopiva. Silloin on varmasti aikaa ja jaksamista kaikille tasapuolisesti. Toisaalta taas 2 lastenlasta jo on ja enenn seuraavia niin menee aikaa useampi vuosi. Joten ehkä max se 4. Ja toki riippuu se oma ajatus monelta kantilta. Lopulta kuitenkin ne omat lapset päättää montako tekevät.

Vierailija
5/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miettisin tuollaista asiaa etukäteen, joka ei ole minun asiani ja jolle en voi mitään? Lapseni hankkivat tai ovat hankkimatta lapsia silloin ja sen verran kuin itse parhaaksi näkevät. Jos he niitä hankkivat, toivon tietenkin, että saan olla osa heidän elämäänsä.

En siis lainkaan ymmärrä tällaista avausta. Mutta saahan jokainen tietenkin pohdiskella, mitä haluaa, eikä minun tarvitse kaikkia ymmärtää.

Vierailija
6/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 15:58"]

Nimittäin meillä on 3 poikaa ja arvatkaapa, miten miniät repisi minulta silmät päästä, jos toivosin lapsenlapsia tai oliisn toivomatta niitä :)

Minä en voi poikalasten äitinä muuta kuin hävitä Joten en osaa toivoa lapsenlapsista mitään. Ainoa, mitä toivon, että poikani olisivat onnellisia, tekevät he mitä tahansa.

[/quote]

Ai miten niin poikalasten äiti voi vain hävitä? Millaisiksi oikein olet poikasi kasvattanut? Minullakin on poikia, enkä käsitä kommenttiasi alkuunkaan.

Vierailija
7/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:14"]

[/quote]

Ai miten niin poikalasten äiti voi vain hävitä? Millaisiksi oikein olet poikasi kasvattanut? Minullakin on poikia, enkä käsitä kommenttiasi alkuunkaan.

[/quote]

Taidat olla uusi aaveella :D

Luepa muutama palstaminiän anoppiketju, niin tiedät, mitä tarkoitan :)

Vierailija
8/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:14"]

[/quote]

[/quote]

Taidat olla uusi aaveella :D

Luepa muutama palstaminiän anoppiketju, niin tiedät, mitä tarkoitan :)

[/quote]

Jos tarkoitat niitä vakioprovoja, jotka avataan otsikolla "Anoppi teki sitä..." ja "Miniä teki tätä..." niin enpä ole niitä jaksanut lueskella.

Vierailija
9/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuinka paljon vaan, mutta vähintään 8kpl. Sillon jokaisella olisi kaksi lasta. Enemmänkin olisi ihanaa! Mutta mukavaa olisi jos jokainen lapsenlapsi saisi myös sisaruksen. Että mielummin vaikka sitten niin, että joku lapsistamme päättäisi tahallisesti jäädä lasettomaksi, jos vähemmän kuin 8kpl tulee. 

Vierailija
10/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta poikalasten vanhemmuudesta. Minä olen ainakin päättänyt kasvattaa poikani (minulla niitä neljä) siihen ajatukseen ja uskoon,että molemmat vanhemmat yhdessä päättävät kaiken. Eli, että nainen ei todellakaan määrää taloudessa, ei päätä yksin lapsilukua, ei sitä minne lapset menee hoitoon, eikä mitään muutakaan lapsiin liittyvää VAAN myös lasten isällä on tasapuolinen päätäntävalta niissä asioissa. Näytämme mieheni kanssa koko ajan hyvää esimerkkiä ja korostamme tasa-arvoa tälläkin alueella. Silloin jos kasvatustyömme (sisältäen aivopesumme) menee nappiin, niin poikamme aikuisena eivät tyydy vähempään ja minäkin anoppina saan olla läheinen lastenlasteni kanssa. 

Vierailija
11/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, ja toivon että jokainen saisi pari lasta. Mulle muuten on ihan sama montako lapsenlasta saan, kunhan vain eläisin niin kauan että ehtisin nähdä lapseni onnellisessa parisuhteessa ja vanhempana. Silloin lapseni tietäisivät mitä tämä on ollut kaikki nämä vuodet :) hyvät ja huonot asiat.

Vierailija
12/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 16:30"]

Tuosta poikalasten vanhemmuudesta. Minä olen ainakin päättänyt kasvattaa poikani (minulla niitä neljä) siihen ajatukseen ja uskoon,että molemmat vanhemmat yhdessä päättävät kaiken. Eli, että nainen ei todellakaan määrää taloudessa, ei päätä yksin lapsilukua, ei sitä minne lapset menee hoitoon, eikä mitään muutakaan lapsiin liittyvää VAAN myös lasten isällä on tasapuolinen päätäntävalta niissä asioissa. Näytämme mieheni kanssa koko ajan hyvää esimerkkiä ja korostamme tasa-arvoa tälläkin alueella. Silloin jos kasvatustyömme (sisältäen aivopesumme) menee nappiin, niin poikamme aikuisena eivät tyydy vähempään ja minäkin anoppina saan olla läheinen lastenlasteni kanssa. 

[/quote]

Näin minäkin olen tehnyt, ja lapset ovat myös saaneet tällaisen mallina meiltä vanhemmilta. Sen lisäksi en voisi kuvitellakaan, että pitäisin miniää jotenkin vihollisena. Uskon vakaasti siihen, että minullakin on oma osani siinä, millaiset välit minulle ja miniöilleni muodostuu.

7

Vierailija
13/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. Saako se miniä edes imetysajan olla päävastuussa vai määrääkö isä että pitää antaa pulloa?

Aborttikin varmaan on sitten sellainen, johon naisella ei saisi olla suurempaa päätäntävaltaa?

[/quote]

Vierailija
14/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään.

Vierailija
15/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi per nuppi olisi hyvä!

Vierailija
16/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-2 lapsesta itsestään riippuen. Lapseni tosin on poika joten tuskinpa mahdollisten lasten kanssa paljoa tulisin olemaan, sillä itse en ikimaailmassa aio miniän reviirille tunkeutuvaksi anopiksi. Vävy olisi kyllä siistimpi!

Vierailija
17/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:14"]

0-2 lapsesta itsestään riippuen. Lapseni tosin on poika joten tuskinpa mahdollisten lasten kanssa paljoa tulisin olemaan, sillä itse en ikimaailmassa aio miniän reviirille tunkeutuvaksi anopiksi. Vävy olisi kyllä siistimpi!

[/quote]

Eiköhän ilmainen lastenhoitaja kelpaa miniöillekin, jos et ihan joku hullu tai alkkis ole :)

Vierailija
18/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen minun lapsi saa kaksi lasta, minulla on silloin 8 lapsenlasta :)

Suon heille vapauden päättää.

Vierailija
19/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No kuule nainen se päättää vartalostaan ihan ekana,tokana voihan se olla että ne sun poikasi tai joku niistä on siittiötön tai  omaa huonolaatuisen sperman.

Luojan lykky on jos lapsia tulee ei se ole pojasta tai tytöstä kii... ei taida olla itsellä tai lähipiirissä ongelmia ollenkaan tässä hedelmöittymisessä.

Vierailija
20/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 400 grammaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä