Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin 30 -v juhlat.. Kukaan ei tullut.

Vierailija
19.05.2013 |

Kutsut ovat lähettetty s.postitse ja facebookissa. Kaikki ovat sanoneet " Voikun kiva, pitäisi yrittää päästä" 

Kukaan ei tullut... Kukaan ei edes ilmoittanut mitään tuleeko vaiko ei. 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!!!

Mainitse kutsutuille asiasta..

Vierailija
2/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmihan se on, mutta ehkä ei kannavetää suoria johtopäätöksi. Kyse voi olla niin monenlaisista asioista. Onnittelut kumminkin. Miten ajattelit elä seuraavat 30 vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:07"]

Kutsut ovat lähettetty s.postitse ja facebookissa. Kaikki ovat sanoneet " Voikun kiva, pitäisi yrittää päästä" 

[/quote]

Minä en ainakaan enää aikuisten ihmisten synttäreille jaksa lähteä. Mitä hemmetin väliä? En itse tosiaankaan järkkäis MITÄÄN, ei mun syntymässä ollut mitään ihmeellistä ja syndet kuuluu lapsuuteen. Kasva aikuiseksi ja matkusta vaikka Thaikkuihin en synttäreiks niin ei tarvitse masentua kun kukaan ei taaskaan tullut.

Vierailija
4/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus. Olipa huonoa käytöstä heiltä. Mutta laita seuraavaan kutsuun pyyntö, että ilmoittavat joka tapauksessa, tulevatko vai eivät. Älä hyväksy epämääräisiä vastauksia, vaan kerro, että tarvitset tarkan tiedon osallistujista, jotta osaat varautua oikein.

Hauskempia juhlia jatkossa!

Vierailija
5/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook- ja sähköisissä kutsuissa yleensäkin on se ongelma, että kaikki ajattelevat että "ei siellä juuri minua kaivata". Kutsu on siis liian yleinen. 

Useimmat ihmiset ovat nykyään huonoja lähtemään yhtään mihinkään ylimääräiseen, ellei jotain aivan poikkeuksellista ole tarjolla (ilmaisia lippuja superesiintyjien konsertteihin, gourmetillallinen ja ilmaiset viinat... ). Periaatteessa siis haluttaisiin olla mukana, mutta ollaan huonoja lähtemään. 

Kannattaa todellakin pyytää ja vielä varmistaa ilmoittautumiset, jos sähköisesti kutsuu. Tämä oppi tuli sinulle nyt kantapään kautta. Jos et ole aivan poikkeuksellisen ikävä ihminen niin luulen että vieraita olisi tullut jos olisivat tienneet, ettei tupa ole jo valmiiksi täynnä. Ja olisivat varmaan viihtyneetkin - kuten sanottua, lähteminen vain on vaikeaa. 

Vierailija
6/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:12"]

[/quote]

Minä en ainakaan enää aikuisten ihmisten synttäreille jaksa lähteä. Mitä hemmetin väliä? En itse tosiaankaan järkkäis MITÄÄN, ei mun syntymässä ollut mitään ihmeellistä ja syndet kuuluu lapsuuteen. Kasva aikuiseksi ja matkusta vaikka Thaikkuihin en synttäreiks niin ei tarvitse masentua kun kukaan ei taaskaan tullut.

[/quote]

Noniin... Taas vedetään " kasva aikuiseksi"kortti. Tämä on myös mielipide asia. Itse olen aina pitänyt syntymäpäiväjuhlia tasavuosina, eli en ole kymmeneen vuoteen pitänyt. Nyt ajattelin, että kerrankin pidän, ja olisi hauska nähdä ystäviä kaikki koossa vielä tässäkin iässä. Onko se sinun mielestä aikuisuuden merkki matkustaa thaikkuihin? Kukin saa juhlia omalla tavallaan. Kyse nyt oli taas aivan muusta jutusta kun kasvamisesta aikuiseksi. Ehkä se on sinä jonka pitäisi kasvaa, jos noin kiivastut jos joku haluaa pitää hauskaa ystäviensä kanssa?  Ja miten niin Taaskaan? ekat pippalot kymmeneen vuoteen. 

Vierailija
7/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:16"]

Facebook- ja sähköisissä kutsuissa yleensäkin on se ongelma, että kaikki ajattelevat että "ei siellä juuri minua kaivata". Kutsu on siis liian yleinen. 

Useimmat ihmiset ovat nykyään huonoja lähtemään yhtään mihinkään ylimääräiseen, ellei jotain aivan poikkeuksellista ole tarjolla (ilmaisia lippuja superesiintyjien konsertteihin, gourmetillallinen ja ilmaiset viinat... ). Periaatteessa siis haluttaisiin olla mukana, mutta ollaan huonoja lähtemään. 

Kannattaa todellakin pyytää ja vielä varmistaa ilmoittautumiset, jos sähköisesti kutsuu. Tämä oppi tuli sinulle nyt kantapään kautta. Jos et ole aivan poikkeuksellisen ikävä ihminen niin luulen että vieraita olisi tullut jos olisivat tienneet, ettei tupa ole jo valmiiksi täynnä. Ja olisivat varmaan viihtyneetkin - kuten sanottua, lähteminen vain on vaikeaa. 

[/quote]

Kyllä, näimpä. Opin tosiaan kantapään kautta. Toivon, että kyse on juurikin vain tuosta lähtemisen vaikeudesta. ap

Vierailija
8/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mäkään en omia synttäreitäni juhli, en näe mitään syytä juhlia syntymäpäiviä enää tässä iässä (22). Lopetin niiden juhlimisen n. 16v ikäisenä tajusin, ettei enää oikein nappaa. Mutta kyllä minä nyt lähimpien ystävien juhliin menen! :)

Vierailija
9/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

Noniin... Taas vedetään " kasva aikuiseksi"kortti. Tämä on myös mielipide asia. Itse olen aina pitänyt syntymäpäiväjuhlia tasavuosina, eli en ole kymmeneen vuoteen pitänyt. Nyt ajattelin, että kerrankin pidän, ja olisi hauska nähdä ystäviä kaikki koossa vielä tässäkin iässä. Onko se sinun mielestä aikuisuuden merkki matkustaa thaikkuihin? Kukin saa juhlia omalla tavallaan. Kyse nyt oli taas aivan muusta jutusta kun kasvamisesta aikuiseksi. Ehkä se on sinä jonka pitäisi kasvaa, jos noin kiivastut jos joku haluaa pitää hauskaa ystäviensä kanssa?  Ja miten niin Taaskaan? ekat pippalot kymmeneen vuoteen. 

[/quote]

Nobsun ystävät ei halunneet pitää hauskaa sinun kanssa. Niin yksinkertaista se on

Vierailija
10/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, ymmärrän että lapsille järjestetään synttäreit 10 v asti. Kuka idiootti juhlii aikuisena synttäreitä??!! Voi hyvä veli.... 

Vierailija
11/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyysitkö sitovan ilmoittautumisen vai laitoit kutsun yleisesti tyyliin tulkaa, jos kiinnostaa.

Vierailija
12/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinä olet hemmetin tylsä, tai sitten sun kaverit ovat. Jompikumpi, valitse.

Vierailija
13/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Minä taas tykkään juhlia, olipa aiheena vaikka ystävän kissan ristiäiset, siis ihan kirjaimellisesti. Saati sitten syntymäpäivät! :) Kyllä sitä arkena ehtii aina synkistellä, kiva piristää elämää pienillä pippaloilla. 

Vierailija
14/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata. Otan osaa ap, oli varmaan todella suuri pettymys istua tarjoomusten ääressä ja tyhjässä kodissa!

Miten ihmeessä tuo synttärikutsujen järjestäminen muka on mikään ikäkysymys? Ihminen voi järjestää synttärit vaikka mistä syystä, tasavuotissyntymäpäivät on vain yksi "tekosyy" juhlia. Olen pitänyt kemuja synttärien, nimpparien, valmistujaisten, tupaantuliaisten, uuden duunipaikan, lasten syntymän, halloweenin, ystävänpäivän, vapun, juhannuksen, pikkujoulun, ihan-muuten-vaan kunniaksi! Ja ikää on melkein 50 vuotta. Mutta minä en ajattelee elämää noin naiivisti, että pitäisi jotenkin todistaa muille olevansa Vakavasti Otettava Aikuinen...

Komppaan kuutosta, naamakirjakutsut tuppaavat olemaan vähän liian yleisiä, ja jos kutsut osuivat vaikkapa nyt tälle viikonlopulle, monella saattoi olla muutakin menoa (kevään viikonloput tuppaavat olemaan aika täynnä kaikenlaista).

Mutta TIETENKIN voisi olla kohtelias ja pahoitella, ettei pääse, varsinkin jos saa sähköpostina kutsun.

Vierailija
15/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut pitää lähettää postitse henkilökohtaisesti, missä on kerrottu, mitä kutsut sisältävät ja tietty vp mukaan tiettyyn mäivämäärään mennessä.

Tämä tapa virallistaa kutsut, eikä tule sitä tunnetta, että menee synttäreille, jos jaksaa tai ei ole parempaakaan tekemistä.

Facen kautta ja sähköpostin kautta tulevat kutsut eivät tunnu virallisilta, eivätkä ole siksi henkilökohtaisesti tärkeitä.

Vierailija
16/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:31"]

Ei vittu, ymmärrän että lapsille järjestetään synttäreit 10 v asti. Kuka idiootti juhlii aikuisena synttäreitä??!! Voi hyvä veli.... 

[/quote]

Mietippäs tätä!!! isäni piti juuri 50 vee pippalot!!!! Vittu miten lapsellinen :D 

itse olet.

Vierailija
18/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole jaksanut ja jaksa jokaiseen pippaloon lähteä. Tänä keväänä oli siskon 50v, anopin 80v.

Nyt tulossa kuudet ylppärit, kahdet amisvalmitujaiset. Neljät polttarit, neljät häät. kahdet rippijuhlat.

'Vai ei suomalaiset juhli, Kyllä juhlia on oikeasti jo aivan liikaa. Jos siihen joku ilmoittaisi fb.ssä, että hällä on 30v juhlat, jättäisin väliin. Joskus on kiva viettää viikonloppu ihan perheenkin kanssa.

Vierailija
19/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähettäisi juhlien kutsuja sähköpostilla tai facebookissa. 

Ensinnäkin siitä ei jää mitään ns. jääkaapin oveen kiinnitettävää, joten ei ihmekään jos ei kukaan tullut. Tuskin kukaan muisti.

Vierailija
20/78 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:31"]

[/quote]

30, 40, 50, 60, 70, 80, 85, 90, 95, 100....

Suurin osa tuon ikäisistä idiooteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi