Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vallan ihastunut vartalooni.Ihanaa olla taas hoikka!

Vierailija
23.03.2013 |

Kyllä laihduttaminen kannattaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon laihdutit! Itselläni -50kg takana ja nuorena lihonnut ja laihduttanut niin ei nahka roiku. Nyt osaan arvostaa normaalipainoista vartaloani suuresti kun on kerran ollut sairaalloisen lihava. En valita jokaisesta muhkurasta tai en valita kun kokoni on m eikä s.rakastan tätä!

Vierailija
2/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että laihtuu ei tee ihmisestä viehättävämpää jos tämän jutut ovat soopaa...niinkuin eräs julkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen on ihanan negatiivinen! Hajoa elämääsi! :)

Vierailija
4/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen iloinen puolestasi! Harvoin kuulee että olis tyytyväinen omaan kroppaan. Itse olen lievästi ylipainoinen (5-6 kg) enkä ole tyytyväinen. Harmittaa kun noin viisi vuotta sitten olin siinä painossa mistä nyt vain haaveilen, mutta muistaakseni en ollut silloinkaan tyytyväinen?! Yritän taas kerran kesäksi hoikistua ja luulen kyllä että olen armollisempi itselleni. Olen jo 40+ eikä kroppa ole kaikki kaikessa enään. Ja olen onneksi terve :)

Vierailija
5/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 10:54"]

Se, että laihtuu ei tee ihmisestä viehättävämpää jos tämän jutut ovat soopaa...niinkuin eräs julkkis.

[/quote]

Rakas, sinusta on tullut pullukka.

Vierailija
6/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mulla sama! Laihdutin tässä alkuvuonna 7,5 kiloa ja olen nyt pari kiloa hoikempi kuin mitä alkuperäinen tavoite oli. Nyt olen tyytyväinen kroppaani, aiemminkin olin kyllä melko tyytyväinen, mutta maha oli liian iso. Nyt olen selvästi hoikka. Olisi pitänyt tehdä tämä jo paljon aiemmin! Toisaalta, kilot olivat raskauksien aikana tulleita, eikä aiemmin ollut oikein energiaa ryhtyä laihikselle, kun lapset herättelivät paljon.

Vierailija
7/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljos ap:n mitat on? Itsekin olen laihduttanut kymmenisen kiloa, mutta vielä en ole hoikka. Vaatekoko on 38/M, mutta haluan laihtua vielä yhden vaatekoon.

Vierailija
8/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan laihduttaa 10 kiloa, 70:stä 60 kiloon. Mitä luulette, jääkö nahka löysäksi, jos saan kilot pudotettua. Mulla on nyt löllömakkara housunvyötärön päällä, kun istun. Olen nelikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme