Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Työhönvalmentaja. Yritän saada asiakkaanikin pitämään työstään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Súunnittelen puistoja ja asuinalueita.
Mun unelmatyö!
😱
Istumatyö. Konttorirotta, yök.
Oletkohan oikeassa ketjussa?
Projektipäällikkö luovissa hankinnoissa. Saan suunnitella itse sisältöä ja hankkia yhteistyökumppaneita.
Tällä hetkellä nautin yläkoulun opettajan hommista. Elokuun alkupuolelta joulukuun loppupuolelle ja loppiaisen jälkeisestä ajasta touko-kesäkuun vaihteeseen en juurikaan poikkeuksena jostain syystä viikko lokakuussa ja toinen maaliskuussa.
Ammatillinen opettaja. Tykkään. Opetan aikuisia alan vaihtajia ja täydennyskouluttautujia. Parasta on vapaus suunnitella omaa työtään ja myös opiskelijoiden onnistumiset.
Backend koodari. Mukavaa työtä, jos tykkää ongelmanratkaisusta.
Vierailija kirjoitti:
Omaishoidon tuen palveluohjaaja. Asiakkaat on pääsääntöisesti mukavia. Työ on merkityksellistä!
Just tuli tieto, että pääsin YAMK-koulutukseen, johtajuusopinnot. Tulevaisuudessa olen mahdollisesti yksikkömme esimies ja saan kehittää työtä. Mielenkiintoista...
Toisille on mielenkiintoista, toisille ei. Itse koin niin, että kun hyppäsin palvelupäälliköksi vastaavanlaisessa työpaikassa, elämästä tuli yhtä suorittamista. Jaksoin 6 vuotta ja luovutin. Suurimmat syyt: budjettipaineet, asiakkaiden kasvava määrä, vaikka henkilöstöresurssia ei saanut lisätä ja oman iltatyön määrä. Työviikoissa oli vähintään yksi päivä, jolloin työpäivä alkoi klo 8 ja päättyi klo 18 jälkeen, joskus vasta klo 20. Mitään ylitöitä ei tietenkään rahana päälliköille korvata, joten ”tasaus” oli käytännössä sitä, että pääsee yhden päivän etuajassa lomalle ja voi tulla yhden päivän myöhemmin lomalta töihin.
Olen opiskellut johtamista yhteensä 5 vuotta, joten koulutus mennyt vähän hukkaan. Nykyisin istun kunnan toimistossa rivityöntekijänä ja olen onnellinen siitä, että työviikko on aina tasainen. Joskus pukkaa stressiä, mutta ei todellakaan siinä määrin kuin palvelupäällikön töissä.
Masturboin asiakkaita verhon takana
Työterveyshoitaja. Siistiä sisätyötä, ma-pe klo 7.30-15.30, illat ja viikonloput vapaat, asiakkaina fiksuja työssäkäyviä aikuisia. Hyvä palkka, brutto 3150 €/kk.
En keksi mitään huonoja puolia :)
Elintarviketyöntekijä, ja olen pakkaspuolella. Aina pakkasta -16. Tykkään työstäni.
Olen patjojen testaaja. Saan palkan siitä että nukun.
Olen tehnyt monenlaisia töitä ja huomannut, että ei oikeastaan ole kyse siitä ammatista sinällään, vaan siitä, että osaa ja työ tulee hyvin tehdyksi.
Pieni kiirekään ei haittaa, jos itse tietää tekevänsä niin, että simahtaa.
Aina voi opiskella uutta ja vaihtaa vaan reippaasti työpaikkaa, jos joku muu työ tuntuu mukavammalta.
Olen jo eläkkeellä, mutta olin koko työurani kirjanpitäjä/talouspäällikkö. Tykkäsin työstäni, sillä en olisi
jaksanut olla kokoaikaisesti ihmisten kanssa tekemisissä. Toki työssäni oli paljon asiakaspalvelua. Olen
ilmeisesti tarkka, "pilkunviilaaja", sillä tykkäsin juurikin numeroien kanssa työskentelystä ja yleisestä järjestyksen pitämisestä.
Yläkoulun aineenopettaja, aineina äidinkieli ja kirjallisuus ja S2
Vela -72 kirjoitti:
Olen varhaiskasvatuksen opettaja. Meillä on töissä hirmu hyvä yhteishenki ja sillä on ihan uskomattoman iso vaikutus työviihtyvyyteen.
Olette kovastikin olevinna niin arvostettu ammattilainen, mutta loppujen lopuksi olette pelkkiä lapsenlikkoja.
Tarhassa osataan sitten näyttää muka ylempää osaamista.
Naurettavaa katseltavaa. (minulle ei kuulu tämä, kun olen opettaja ja komentelen tuota alempaa)
Terv. Sivusta seuraava keittiön vastaava
Lastenneuvola. Mukavaa työtä, ainoa miinus nyt on se että koronan myötä työ on tuplaantunut ja palkka ei senttiäkään.
🐰🐑🐔🐥Hoidan näitä kesäisin , sitten talveksi ne lähtee talvi asutukseen maalaistaloon.
Nämä hoitavat myös kävijöitä, tuovat iloa kun katsoo näitä, myös lampaat hoitavat maisemoinnista.
Nämä ovat vielä 100% luomulampaita.