Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?

Vierailija
13.07.2020 |

Ei tarvitse kertoa liian tarkkaan :)

Kommentit (908)

Vierailija
421/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdelääkäri. Yksityinen isompi toimija.

Mahtava työ. Kevyempää kuin aiempi tmp-ala, jota tein 12 vuotta.

Opioidi- ja muut huumeriippuvaiset on usein teräviä, verbaalisesti lahjakkaita, meneviä, vaihtelunhaluisia, elämyshakuisia, sosiaalisia - kuin ikuiset bileet, ei yhtäkään tylsää työpäivää heidän kanssaan.

Monen elämään voi vaikuttaa. Enemmän kuin sen nivelrikkomummon tk-päivystyksessä…

Bonuksena ovat trenditietoisia. Omakin staili parantunut.

Vierailija
422/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellusarkkitehti ja vanhempi kehittäjä. Kivaa itsenäistä työtä jota tekisin harrastuksenani muutoinkin, ja teenkin työn ohella.

Asiantuntijana työ on sikäli rentoa että jos ei vastapuoli ole tyytyväinen tai itsellä keljuttaa niin aina löytyy muita projekteja.

Yksikään päättynyt työsuhde ei ole osaltani aiheuttanut muuta kuin palkankorotuksen seuraavassa.

Toisaalta verotus alkaa olla tuloista sitä luokkaa että harkitsen tehokkaan verosuunnitelun aloittamista, enkä tarkoita mitään työsuhdeauto lounasetu nippelöintiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan hommista siistein ja (fyysisesti) helpoin, neuvolantäti. saa ihastella vauvoja ihan rahasta. mieluummin  niitä punnitsen ja mittailen kuin kakkapyllyjä pesen.

Vierailija
424/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja pienyrityksessä

Vierailija
425/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä, 20 vuotta alalla. Ylempi kiinteistönvälittäjä YKV, laillistettu kiinteistönvälittäjä LKV, maanmittauslaitoksen määräämä kaupanvahvistaja, vastaava hoitaja ketjuyrityksen toimipisteessä. Koulutus surkea yo-laskentatoimen merkonomi, mutta ammattikoulutusta tälle alalle ja titteleitä sitäkin enemmän. Aina tulo olleet riittävät, työajat vapaasti järjestettävissä :)

Vierailija
426/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, teen pieniä annoksia tilauksista, siis vakioasiaakaat, plus heidän suositellut uudet asiakkaat. Mutta työtä teen aamu viidestä ja illalla viimeiset vietävä kotiin tilaukset jos ei ole muuten haettu. En ole rikas mutta teen sitä työtä mistä tykkään ja perheeni saa samalla ruuat. Itse olen nyt tyytyväinen ja siitä, että perinneruokiakin arvostetaan.

Vierailija
427/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn seksiä naisille. En ole päivääkään katunut.

Vierailija
428/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen työpäivä menee siis ihan päin vttua.

Vierailija
429/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on laitonta syrjintää jos et suostu myymään myös miehille.

Vierailija
430/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka pidät työstäsi, mitä lääkkeitä otat? ois osuvampi.

Vierailija
431/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin ja paljon maksaa?

t. Mamma puutteessa

Vierailija
432/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntijohtaja. 

Vierailija
433/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kondomien testikäyttäjä, varmistan laadun ja käytettävyyden yleisimmissä aktitilanteissa.

Vierailija
434/908 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun äikänopena olen ollut parikymmentä vuotta. Joka päivä saa nauraa, työpäivä kuluu yleensä siivillä, ikinä ei tarvitse miettiä, miksi tätä teen. Palkka on riittävä ja lomat hyvät. Mutta ennen kaikkea työ oppilaiden kanssa on kivaa ja motivoivaa ja sen saa suunnitella itse.

Vastaavia ketjuja on ollut täällä ennenkin. Opettajat ovat olleet niissä aina hyvin edustettuina. En ymmärrä, miksi sitä ihmetellään.

Itse koin opettajan työn merkityksellisenä ja palkitsevanakin, mutta samalla todella kuormittavana. Jouduin lopulta vaihtamaan alaa. Opettajien työssäjaksamisen ongelmat ovat olleet mediassa esillä, ehkä siksi opettajien edustusta ihmetellään.

Vierailija
435/908 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen luovaa työtä jossa voi toteuttaa intohimoaan, tavata paljon uusia ihmisiä ja matkustaa maailmalla.

Vierailija
436/908 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns.alan mies. Olen tyytyväinen valitsemaani elämäntapaan.

Vierailija
437/908 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock-muusikko. Nukutaan missä sattuu, mutta selvitään kun ollaan kännissä (pun intended)l.

Vierailija
438/908 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graafinen suunnittelija. Saanut jo 15 vuotta tehdä enimmäkseen mitä haluaa ja mitä tekisi muutenkin. Ja siitä maksetaan ihan hyvin. En valita.

Vierailija
439/908 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-to-b myyntityö

Vierailija
440/908 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronanäytteenottaja. Korona ei tietenkään ole millään tavalla hyvä asia, mutta itse työ on paras työ jossa olen koskaan ollut tähän mennessä. Hyvä työporukka, hauskoja kollegoita, työ ei tule kotiin ja listaa voisi jatkaa.