Haluaisin nähdä Jumalan.
Tuli niin suuri halu nähdä Jumala ja kohdata hänet silmästä silmään.
Kommentit (22)
Oliks tää joku itsemurhaviesti nyt sitten?
En sieltä peilistä Jumalaa näe vaan karmean epätäydellisen ihmisen. Haluaisin nähdä sen täydellisen Jumalan.
Ei itsemurhaviesti, vaan päinvastoin. Haluaisin nähdä elävän Jumalan.
Onko Jumala ihminen? Miten sä ajattelet että Jumala olisi ihminen tai edes olento?
Tapasin hänet essolla, tankkasi viereisellä pumpulla Fiat 127:kaa, kysyin että juodunko helvettiin. Hän sanoi ettei kukaan joudu ja että ei taivastakaan ole, hän sanoi että jeesus on ihmisen keksimä. Hän loi maailman kaikkeuden ja että kaikella on merkitysta. Sanoi että ihminen on luotu nauttimaan elämästä. Yllätyin suuresti kun hän sanoi että uskonnot ovat pimeyden voimia, niillä ei ole mitään tekemistä hänen luomatyön kanssa, hän jatkoi että eläkää elämää, rakastakaa ja juhlikaa elämää, on asioita joita emme voi ymmärtää ja että on jotain mitä tulee, se ei ole pelottavaa, emmekä kykenisi ymmärtämään sitä, hän sanoi ettei ole mitään pelättävää, tuon jälkeen en ole pelännyt mitään, tiedän että kaikki on hyvin, minulla on niin hyvä olla, kiitos Jumalan, sen oikean
Mä oon nähnyt unessa. Jumala oli vain rajaton kullanvärinen valo. Jumala ilmestyi mulle unessa sellaiseen lasikupoliin ja täytti sen kullankimaltavalla valolla. Taustalla kuului ihmeellistä "hyminää". Uni teki minuun suuren vaikutuksen ja koko päivän oli ihan kummallinen olo.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 23:37"]
Tuli niin suuri halu nähdä Jumala ja kohdata hänet silmästä silmään.
[/quote]
Toimi niin, että Jumala näkee sinut. Vaikka Hän on läsnä kaikkialla, on mahdollista saada myös Hänen henkilökohtainen huomionsa. :)
Jumala on varmaankin suuri rakkaus ja haluaisin tuntea ja kokea tuon rakkauden. Jumala on varmasti myös hyvin, hyvin kaunis ja komea. Ylivoimaisesti kaunein ja komein mitä maailmankaikkeus pitää sisällään. Siksi haluaisi nähdä Jumalan ja puhua myös hänen kanssansa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 23:55"]
Tapasin hänet essolla, tankkasi viereisellä pumpulla Fiat 127:kaa, kysyin että juodunko helvettiin. Hän sanoi ettei kukaan joudu ja että ei taivastakaan ole, hän sanoi että jeesus on ihmisen keksimä. Hän loi maailman kaikkeuden ja että kaikella on merkitysta. Sanoi että ihminen on luotu nauttimaan elämästä. Yllätyin suuresti kun hän sanoi että uskonnot ovat pimeyden voimia, niillä ei ole mitään tekemistä hänen luomatyön kanssa, hän jatkoi että eläkää elämää, rakastakaa ja juhlikaa elämää, on asioita joita emme voi ymmärtää ja että on jotain mitä tulee, se ei ole pelottavaa, emmekä kykenisi ymmärtämään sitä, hän sanoi ettei ole mitään pelättävää, tuon jälkeen en ole pelännyt mitään, tiedän että kaikki on hyvin, minulla on niin hyvä olla, kiitos Jumalan, sen oikean
[/quote]
lisäisin vielä että jos tapaat Jumalan, niin tiedät sen kyllä, sitä ei tarvitse arvuutella, hän on joskus planeetallamme, tai ainakin voimme kokea niin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 00:06"]
Jumala on varmaankin suuri rakkaus ja haluaisin tuntea ja kokea tuon rakkauden. Jumala on varmasti myös hyvin, hyvin kaunis ja komea. Ylivoimaisesti kaunein ja komein mitä maailmankaikkeus pitää sisällään. Siksi haluaisi nähdä Jumalan ja puhua myös hänen kanssansa.
[/quote]
kun tapasin hänet, oli ihan tavallinen mies, ei olisi voinnut erottaa mistään, hän tuli vain sieluuni. (kasi)
Jos ja kun Jumala on luonut aivan kaiken täällä olevaisen, niin hänen täytyy siksi olla super, super ihmeellinen ja ihana olento. Siksi haluasin nähdä ja kohdata hänet.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 00:13"]
Jos ja kun Jumala on luonut aivan kaiken täällä olevaisen, niin hänen täytyy siksi olla super, super ihmeellinen ja ihana olento. Siksi haluasin nähdä ja kohdata hänet.
[/quote]
en tiedä, kohtasin hänet, oli ihan tavallisen näköinen, tuli sieluuni, siellä oli kaunis, ei yhtään pelottava, olin heti mukassa olotilassa hänen luonaan, hän tuli minulle, ehkä koska olin melkein kuollut vähän aikaisemmin, siitä on vaikea puhua, tämä on ensimmäinen kerta koskaan.
Sinä tulet näkemään Hänet kerran kasvoista kasvoihin, kun uskot Jeesukseen Kristukseen ja annat Jeesuksen pestä syntisi verellään.
Huh huh mitä menoa av:lla tänään.
en ole uskovainen, se vain tapahtui, turha puhua siitä, ja sama uskooko vai ei, ei se merkkaa mitään, kaikki menee hyvin , jotakin vaan tapahtuu, tunsin jotain, ei tarvitse kenenkään pelätä. enkä puhu tästä enään. tiedän että saan naurut vaan.
Minäkin tahtoisin nähdä Jumalan. Olisi vähän kysyttävää naisten ja lasten kohtelusta täällä maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 09:51"]
Minäkin tahtoisin nähdä Jumalan. Olisi vähän kysyttävää naisten ja lasten kohtelusta täällä maailmassa.
[/quote]
Sitä voi kysyä ihmisiltä, ihmisethän täällä toisiaan kaltoin kohtelevat.
Jumala on inhimillistetty mielikuva ideaaleille kuten rakkaus, hyvyys, oikeudenmukaisuus, etiikka ja moraali. Jokainen muovaa tuon mielikuvan omanlaisekseen, vaikkapa spagettihirviöksi jos niin tahtoo, tai tulee toimeen myös ilman sitä. Ja turhan monet lisäävät mielikuvaansa vähemmän miellyttäviä aspekteja.
Sillä ei ole loppujen lopuksi merkitystä mihin hahmoon ne ideaalit pukee, tärkeää on mitä ne ovat ja miten niitä toteuttaa elämässä.
Jumala on omassa sisimmässäsi. Jumala on kaikkialla, jokaisessa ihmisessä, eläimessä, kasvissa, kivessä, kaikessa. Näet Jumalan jokapuolella ympärilläsi. Jumala on rakkaus, rakkaus on energiaa ja kaikki on energiaa.
Jumalahan loi ihmisen omaksi kuvakseen. Että katso peiliin.