Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeät työkaverit

Vierailija
18.05.2013 |

En tajua, miksi jotkut voivat olla niin lkeitä/ajattelemattomia. Tyttöni opiskelee lähihoitajaksi ja vaikka he tietävät tämän, siitä huolimatta haukkuvat lähihoitajia ja pitävät heitä aivan roskasakkina. Kerran tuli niin paha mieli sitä kuunnellessa, että melkein kävin itkemään, mutta purin vain hammasta. Heidän lapsiensa yo-juhlissa olen käynyt ja ollut kiinnostunut ja kysellyt, minulta ei koskaa kysytä mitään, lapseni on ihan nobody heille. En tajua, miksi ihmiset voivat käyttäytyä noin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 23:05"]

Miksi pitää aina puolustaa, jos toiset vain ovat noin tyhmiä? Ei sitä jaksa. En ainakaan itse jaksaisi, olkoot niin tyhmiä keskenänsä. Ikävää vain jos on sellaisia työkavereita. Onko ne jokainen noin rajoittuneita?

[/quote]

Niinpä. Miksi se on aina loukatun tai kiusatun vastuulla vaatia asiallista käytöstä? Eikö aikuiset ihmiset vois yrittää opetella käyttäytymään?

Vierailija
2/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen. Onneksi löytyy mukaviakin työkavereita, ei kaikki ole onneksi tollasia. Joidenkin kanssa on ihan ihmetelty näiden muutamien käytöstä tämän (ja muiden vastaavien asioiden) suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että joudut kohtaamaan tuollaista käytöstä. Mielestäni voit hyvillä mielin nostaa itsesi tuollaisten yläpuolelle. Sinä voit jatkossakin näyttää työkavereillesi kuinka sivistynyt ja älykäs ihminen käyttäytyy. Ole edelleen niistä ylioppilaista kiinnostunut. Riittää että sinä ap tiedät lapsesi arvokkuuden ja hänen tulevan alan tärkeyden.

Seuraavalla kerralla kun työkaverisi jauhavat noita juttujaan, voit ylpeänä ajatella että sinulla ei ole tarvetta tuollaiseen mollaamiseen lähteä.  Tuollainen jonkun ammattiryhmän lyttääminen on ala-arvoista käytöstä eikä lainkaan hyväksyttävää. Ehkä työkaverisi pelkäävät lastensa puolesta. Ylioppilailla on vielä monta vuotta opiskeluja edessä ja alavalinnasta riippuen työllistyminenkään ei ole varmaa. Sinun lapsesi taas pääsee nopeammin työelämään ja käsittääkseni työllistyminen on lähes varmaa.  

Minusta tärkeintä on se, että nuori opiskelee ammatin ja löytää oman paikkansa työelämässä ja yhteiskunnassa. Toivottavasti sinun tyttäresi on tyytyväinen alavalintaansa. Nyt olet vain ylpeä lapsestasi ja hänen saavutuksistaan. 

Oikein mukavaa alkavaa kesää teille! :)

Vierailija
4/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vielä viitoselle ja seiskalle. Olette ihania : )

ap

Vierailija
5/12 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten dissaaminen kertoo usein enemmän dissaajasta kuin dissauksen kohteesta. Jotain kertoo ihmisestä se, että haluaa nähdä toiset ihmiset / toisten ihmisten elämät (esim. ammatin) negatiivisessa valossa. Yritän itse jossain määrin vältellä tällaisia tyyppejä, syövät energiaa ja levittävät ympärilleenkin kielteisyyttään. Ikävää, että sulle on sattunut tällaisia työkavereita.

Vierailija
6/12 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä käytöstä. Älä osallistua keskusteluun, koska tuollainen ei kerro mitään sinusta tai perheestäsi. Sen sijaan pistäpä ihan merkille kuka sen haukkumisen aina oikein aloittaa. Olen melkein varma että siellä on yksi katkera tyyppi, joka aina aloittaa jauhamisen aiheesta. Anna hänen louskuttaa leukojansa, mutta tarkkaile samalle hänen persoonaansa. Jostain sieltä löytyy syy hänen katkeruuteensa. Jonain kauniina päivänä voit kaunein hymysi kasvoillasi lytätä tämän primus motorskan yhdellä nasevalla kommentilla. Siihen asti, jaksamista.

Vierailija
7/12 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa on ihmisessä jolla on tarvetta mollata hyödyllistä ja tarpeellista ammattikuntaa, vaikkapa lähihoitajia, kokonaisena ryhmänä. Itselle tulee mieleen heikko itsetunto, toista mollaamalla voi mukamas nostaa itseään ylöspäin. Olen pahoillani ap, idiootteja ihmisiä, kannattaa viettää aikansa niiden kanssa, jotka eivät tuollaista tee.

Vierailija
8/12 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä / nämä moittija / t ovat tehneet jonkin valinnan elämässään, mikä on tehnyt kipeää. Ei / vät kestä sitä, että kaikki eivät tee samoin. Katkeruushan tuohon on syynä. Joku muu heidän mielestään nyt pääsee liian helpolla = helpommalla kuin he itse. Olisko lukion kirjat tulleet liian kalliiksi? Ja tulevien mahdollisten opiskeluvuosien avustaminen ei oikein mahdu budjettiin? Sinun lapsesi kuitenkin kohta alkaa saada palkkaa ja elää itsenäistä elämää... On se niin väärin :)

Vierailija
9/12 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on käynyt harvinaisen huono säkä, joukko av-mammoja työkavereina. En tiedä ketään muuta joukkoa joka halveksisi toisen ammattia tai koulutusta.

Vierailija
10/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tossukka sinä olet, kun et saa suutasi auki että voisit puolustaa omaa lastasi?

Vierailija
11/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuule puolustanut ja avannut suuni, mutta eivät he siitä näy välittävän. Olen todennut parhaaksi olla sanomatta mitään. Mutta eipä täältäkään saa mitään ymmärrystä, joten antaa olla.

Vierailija
12/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina puolustaa, jos toiset vain ovat noin tyhmiä? Ei sitä jaksa. En ainakaan itse jaksaisi, olkoot niin tyhmiä keskenänsä. Ikävää vain jos on sellaisia työkavereita. Onko ne jokainen noin rajoittuneita?