Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvat oharit

Vierailija
13.07.2020 |

Miksi jotkut ihmiset on taipuvaisia tekemään ohareita kerta toisensa jälkeen?

Siis sovitaan jotain tehtäväksi yhdessä,sumplitaan aikataulut käymään yksiin ja tehdään suunnitelma milloin nähdään,missä ja mitä tehdään.
Kun se yhteinen päivä koittaa,peruu tämä kyseinen henkilö yhteisen ajan ja suunnitelman!
Ei edes soita vaan viestillä peruu viime tingassa ja aina joku selitys ja samalla toistaa kuinka tärkeä ystävä olen.

Kävi tuosta varmaan selväksi että kirjoitan ystävästäni, jonka kanssa on vaikea elämäntilanteista johtuen löytää yhteistä aikaa ja tavata kahvikupposen tai viinilasin äärellä. Kun vaivalla saadaan se aika löydettyä ja järjestettyä,hän peruu tapaamisen ja tulee liibalaabaa kuinka rakas ystävä olen ja on pahoillaan kun peruu.

Mietin eikö hän halua tavata minua? Tosin se on epätodennäköistä,koska hän itse kuitenkin usein kysyy ja ehdottaa pitäisikö tavata pitkästä aikaa...
Vai onko hänellä jotain muuta ongelmaa mistä en tiedä? Mieleterveys-tai alkoholiongelmaa jonka takia peruu tapaamisia?
Tiedän hänellä nuorena olleen ahdistusta ja toisaalta tiedän ettei hän sylje lasiin,mutta voiko olla lähtenyt käsistä juominen? On kertonut joskus puolisonsa hermostuneen hänelle siiderin tissuttelusta arkisin ja kuuntelin sitä hieman huolestuneena. Tiedän myös,että on ollut paljon omalla ilmoituksella sairaslomalla töistä ja tämä on aiheuttanut sen ettei saa olla pois enää ilman terveydenhuollon todistusta :(
Olen hieman huolissani ja ihmeissäni mikä nyt on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenterveyden ongelmalta, ettei pysty tapaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla