Tein panoenkat viikonloppuna
2 eri naista samana päivänä. Joo, ei mikään hurja mut kuitenkin.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisista asioista me kiltit miehet voimme vain haaveilla :(
Hei kiltti-jankuttaja. Oikeasti kiltit miehet ei tollasia asioita edes ajattele, saati että haaveilisi.
Minulla kolme lauantain aikana, siis 24 h. Yksi tuttu. Ensin perjantai-iltana baariin ja sieltä aamuyöllä tytön kotiin Kallioon. Käytin kumia, tietysti. Aamulla kotiin. Puoleltapäivin vakipano soitti ja pyysi käymään. Tottelin kiltisti ja panimme paljaalla. Teeskentelin laukeamisen kun ei pussit olleet vielä täynnä. Illalla taas baariin, mutta kun se yöllinen nainen ei ollut siellä, toisen naisen mukana hänen kotiinsa jo kymmenen maissa. Tämä olikin varsinainen villikissa sängyssä. Peuhasimme pari tuntia, jotta sain syöksymään kondomiin. Vähän ihmetteli kun oli kuti niin tiukassa, mutta kehui minua kun ehti saada itse useamman o:n. Vedin aina o:n jälkeen ulos ja vaihdoin kortsun uuteen. Onneksi mukana oli koko tusinan pakkaus.
Sunnuntaina pidin lepopäivän. Tattiin laitoin partabalsamia, se rauhoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kolme lauantain aikana, siis 24 h. Yksi tuttu. Ensin perjantai-iltana baariin ja sieltä aamuyöllä tytön kotiin Kallioon. Käytin kumia, tietysti. Aamulla kotiin. Puoleltapäivin vakipano soitti ja pyysi käymään. Tottelin kiltisti ja panimme paljaalla. Teeskentelin laukeamisen kun ei pussit olleet vielä täynnä. Illalla taas baariin, mutta kun se yöllinen nainen ei ollut siellä, toisen naisen mukana hänen kotiinsa jo kymmenen maissa. Tämä olikin varsinainen villikissa sängyssä. Peuhasimme pari tuntia, jotta sain syöksymään kondomiin. Vähän ihmetteli kun oli kuti niin tiukassa, mutta kehui minua kun ehti saada itse useamman o:n. Vedin aina o:n jälkeen ulos ja vaihdoin kortsun uuteen. Onneksi mukana oli koko tusinan pakkaus.
Teeskentelit vaikka paljaalla sohit etkä jääny kiinni💪. Älä hyvä mies teeskentele, homma pitää viedä loppuun vaikka hiki tulisi
Aikoinaan suhteen alussa nähtiin tyttöystävän kanssa vain viikonloppuisin, kun eri paikkakunnilla asuttiin. Parhaimpina viikonloppuina, perjantai-illasta sunnuntai-iltaan pahoja oli toistakymmentä kappaletta. Tyttökaveri sanoi, että pillu oli turvoksissa vielä puoleen väliin seuraavaa viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan suhteen alussa nähtiin tyttöystävän kanssa vain viikonloppuisin, kun eri paikkakunnilla asuttiin. Parhaimpina viikonloppuina, perjantai-illasta sunnuntai-iltaan panoja oli toistakymmentä kappaletta. Tyttökaveri sanoi, että pillu oli turvoksissa vielä puoleen väliin seuraavaa viikkoa.
Itellä 4 eri kumppania vk loppuun. 20v sitte kun intistä olin lomilla. Perjantaina sannan luona oli jotkut bileentyyppiset ni herrasmiehenä talon emäntää ja jossain vaiheessa baarista löysin jennin joka johti sen kämpillä b rapun puolelle. Aamuyöstä kun jenni nukku/sammu niin soitin tiinalle et pääsisinkö suihkuun selviämään. No se johti suuhoitoon tosin ei oikeen seissy enää mutta heräsin siihen kun tiina suoritti aamulypsyä. Aamupäivä meni sen kanssa peuhatessa. La iltana taas baariin ja tapasin hennan jonka kanssa olin jo seurustellutkin. No juttu luisti ja ajoissa otettiin taksi ja mentiin mun vanhemmille koska kummallakaan ei ollut omaa kämppää. Sunnuntai menikin koko päivä hennan kanssa peuhatessa. Varmaan 10 kertaa laukesin sillä vapaalla ja paikat oli hellänä monta päivää. Hennan kanssa jatkettiin seurustelua mutta erottiin oikeastaan heti intin jälkeen. Muutama vuos tuli vielä rietasteltua kunnes tapasin sannan pikku siskon joka on nykyään vaimoni ja kahden lapseni äiti. 16v takana ja enää ei voi kun muistella surutonta nuoruusaikaa.
Itse olin kerran kimppakivassa kahden miehen kanssa. Tämä oli päivällä. Illalla sitten eri miehen luo viikonlopun viettoon, missä tuli pantua useasti. Tuon vkl jälkeen ei heti kyllä mieli tehnyt. :D Sinkku olen ja nämä miehet kyllä tietää että muitakin ollut, 2 näistä ihan vakkareita.
aamu päivänä ajelin tyttöystävää, myös hanurin puolelle ja sitten illalla toisen tyttiksen luokse ja sama homma ensin suuhoitoa vaginaa ja lopuksi hanurin laukeaminen ja voidaan todeta että myös persereiissä on eroa. se oli sitä aikaa kun seurustelin 4 naisen kanssa yhtäaikaa, se ei tehnyt minua siaksi vaan haluttavaksi mieheksi
Kaksi on itselläkin ennätys. Vähän törkeetä vaikka olin silloin sinkku. Suoraan yhden luota toista panemaan. Soitti ja suostuin ensimmäisen kuullen. Molempia olin hoidellut jo aikaisemmin useita kertoja. Pikkusen oli voittaja fiilis kun naiset oikein yritti kunnolla sitä osaamistaan.
Tuollaisia pitäisi olla enemmän ettei tulisi näitä puute aikoja. Sellainen pikku haaremi olisi ihan v.....n hyvä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet ällöttävä sika.
Ja näin toimiva nainen on vahva ja itsenäinen joka tietää mitä haluaa .
Olen ollut seksibileissä saman illan aikana 30 eri miehen kanssa, joten taidan pistää paremmaksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Panet illalla ja iltapäivällä seuraavana päivänä ei lähde kuti paljaalla ja feikkaat? Illalla panet pari tuntia ennen kuin lähtee vaivalla kun edelleen on tiukassa? Miksi vaihdat kumia kun nainen saa? Sekavaa tekstiä...
Vierailija kirjoitti:
aamu päivänä ajelin tyttöystävää, myös hanurin puolelle ja sitten illalla toisen tyttiksen luokse ja sama homma ensin suuhoitoa vaginaa ja lopuksi hanurin laukeaminen ja voidaan todeta että myös persereiissä on eroa. se oli sitä aikaa kun seurustelin 4 naisen kanssa yhtäaikaa, se ei tehnyt minua siaksi vaan haluttavaksi mieheksi
Pitäsköhän sun lukea jostain mitä seurustelu tarkoittaa?
Oliko ap edellinen enkkasi ylsi vai ei yhtään?
Mulla ennätys neljä miestä vuorokaudessa, kaksi heistä samaan aikaan. Yhden miehen kanssa enkka 11krt/vrk. Oltiin nuoria ja kiimaisia ja kyllä muuten oli toosa sen jälkeen kipeä.
Mulla ollut kahteen otteeseen kaksi naista saman päivän aikana. Ekalla kerralla molemmat vakipanoja. Toisella kerralla 2m+2n neljän kimpassa.
Menin vaan kysymään kiinnostavilta kundeilta kiinnostaako ja mulla oli Wildclubin illassa 15 miestä saman illan aikana. Osan kanssa olin kahdestaan ja kerran kolmisin ja loppujen kanssa yksitellen.
Toinen baarista ja lähti aamulla. Parin tunnin päästä paremman näköistä, siis tosi hyvä oikeestaan. En oo pettäny eikä ole tatti hellänä. Ap