Pystytko harrastamaan s eksiä ilman tunteita?
Kommentit (128)
Helposti pystyy. Vai vaimoa kohtaan on tunteita, laidasta laitaan. Satunnaisia hupakoita kohtaan vain seksiä.
Puutteessa elävä M +50
Himo on myös tunne. Kyllä panemiseen pystyy, jos nainen on haluttava. Kehopositiivisia en pysty haluamaan, enkä panemaan. Enkä wt-tatskattuja tai -lävistettyjä.
Helposti! Nain anoppiia peppuun. Hyi helvetti miten kakkanen heppi oli...
Oon pitkälti aseksuaali. Mä aloitin seksisuhteen ilman suurempia tunteita, mutta kyllä ne hormonit vaan aiheuttaa omat reaktionsa - tulee tiettyjä ikäviä rakastumiseen liittyviä oireita. Tiedän, että ne on harhaa, mutta silti niitä on. Onneksi en voisi tietyistä syistä ikinä rakastua tähän ihmiseen. Biologia vaan toimii, niinkuin sen pitää toimia. Ilman henkistä yhteyttä, en olisi ikinä lähtenyt tähän juttuun. Eli vaikka ei olisi romanttisia tunteita, niin joku yhteys täytyy olla ja pitää pitää kyseistä ihmisestä. Parisuhde ei tulisi kuuloonkaan, eikä kumpikaan meistä sitä halua.
Kaipa sitä sellaisen aina löytäis, jonka kanssa seksiä olis, mutta sellainen jonka kanssa aidot tunteet olis , joka sydämestään tahtois olla kumppani, niin sellaista ei niin vaan löydä. Ajattelisin, että kyllä jälkeenpäin pahaa tekis, jos olis naisen kanssa selksiä, mutta hän kylmästi vaan nousisi ja erottais ja hän menis pois. Ajattelisin, että sellaiset miehet, joilla on kaiken sallivat vaimot, voivat noin touhuta .
No nykyään en tiedä kun pitkään jo parisuhteessa elänyt enkä ole ajatellut kokeilla miten kävisi, mutta...
....nuorempana kun hain ainoastaan seksiä niin koskaan ei ollut minkäänlaisia ongelmia fyysisesti etteikö sitä seksiä olisi pystynyt harrastamaan. Mutta tilanne kääntyi aivan päälaelleen, jos oli ihastunut, rakastunut tai jotain eli tuli tunteita mukaan. Jännitti niin kauheasti, että ei meinannut millään toimia ja joutui selittelemään jännitystä yms. Pari-kolme kertaa vaati, että pääsi jännityksestä yli ja alkoi homma rokkaamaan. Ja mies siis olen.
Tämä. Tekee mieli yhtä jos toista asiaa, mutta kohde puuttuu :( N32