Miksi miehille on tärkeää, että nainen on nuorempi?
Otsikossa kysymys. Siis toki ymmärrän, että harva 30v mies on kiinnostunut 50v naisista jne, mutta jos nyt ajattelee vaikka jotain kevyttä tapailua tai +50v joilla ei enää mitään perheenperustamissuunnitelmia niin silti miehet tuppaavat haluamaan nuorempaa naista. Onko naisen nuoruus (verrattuna miehen omaan ikään) todella niin ratkaisevan iso asia? En paheksu tai mitään, haluaisin vaan päästä miesten pään sisälle. Hedelmällisyysargumentit kuulostavat vähän höpöhöpöltä siinä vaiheessa kun vaikka kaksi 27-vuotiasta etsii fwb-kuviota. Se 27v mies laittaa Tinderiin ikähaitariksi 20-25v, nainen 24-30v. Miksi? Miksi 27-vuotias mies ei muka kykene bylsimään 26- tai 27-vuotiasta naista? Tai ei ainakaan missään tapauksessa halua vaan rajaa tämän ikäiset heti kättelyssä kokonaan pois? Ilmiönä minusta mielenkiintoinen. Biologiaan vetoaminen tosiaan on vähän mitä on, kyllä minustakin (N37v) nuoret miehet keskimäärin ovat kivempia katsella, energisempiä, hauskempia, "raikkaampia" jne kuin vaikka 40v miehet. Mutta tiedän että ovat out of my reach, mulle tämä maailma tarjoaa 40-50v miehiä joten sellainen on otettava jos mielii joskus vielä seksiä harrastaa jne. Miehet taas ilmeisesti mieluummin ovat yksin kuin vaikka pari vuotta itseään vanhemman naisen kanssa?
Kommentit (161)
Minulle on tärkeää, että nainen on viehättävä. Nuorempi nainen on todennäköisemmin viehättävä kuin vanhempi. Ei siinä sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisessa on tärkeintä naisen ulkonäkö eli myös nuoruus.
Tämä. Ei siihen muuta syytä tarvita
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim. exän alkava kaljuuntuminen otti koville, kaukana viehättävästä ne harvenevat haivenet ja välistä pinkkinä kiiltelevä päänahka, mutta hammasta purin koska oli kiva tyyppi (niin kauan kunnes ei enää ollutkaan ja erottiin).
Kuulostaa aivan järkyttävältä. Jos saisin tietää, että kumppanini ajattelisi ulkonäöstäni noin, hän olisi kyllä saman tien entinen.
Koska miehet näkee nuoruuden viehättävänä, ootko noi tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se on se nuoruuden pirteys ja hedelmällisyys. En toki itsekään mikään vanha ole, mutta tinderissä esimerkiksi ikähaarukka on 24-29 ja olen itse m31
No just tämä on minusta jännää. 30v nainen on ihan yhtä hedelmällinen ja pirteä kuin 29v ja vieläpä itseäsi aavistuksen nuorempi, mutta Tinder-rajauksellasi estät sen että edes hemaisevimmat ja upeimmat ja timmeimmät 30v naiset tässä maailmassa eivät voi sinua lähestyä sitä kautta. Eli jos rumasti sanotaan niin mieluummin otat vaikka selluliittisen ja pulskan kierosilmäisen 25v kuin maailman kauneimman 30-vuotiaan, ikä/nuoruus on niin iso juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran haluan jälkikasvua ja kohta valmis perhe-elämään, niin tulevan puolisoni on ihan biologisista syistä pakko olla minua nuorempi.
M45
Sulla on pakko olla melkoisen paksu lompakko, jos meinaat vielä ehtiä hankkia perhettä. Hedelmällisessä iässä olevat saa isiä nuoremmistakin miehistä. Sinuna harkitsisin kumppanussvanhemmuutta. Fiksu mies ottaisi ensimmäisen 38-vuotiaan halukkaan. Muutoin kyllä ohuet on rahkeet.
Thaimaa on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa nuoremman naisen, harva saa. Naisen ei todellakaan tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen. Jos nainen on pitänyt itsestään huolta, nuorempaa miesseuraa löytyy. Eron jälkeen ensin hämmästyin, kun niin moni nuori mies otti yhteyttä. Kerran piruuttani kokeilin treffejä nuoremman miehen kanssa ja sille tielle jäin. Jos nainen pitää seksistä, niin nuorempi mies on parempi. Vaikka miehet kuinka muuta todistelevat, yli viisikymppisillä miehillä on kaikenlaisia haasteita seksissä. Ja miehillä p*nis pienenee iän myötä.
Johan oli taas tyypillinen av mamman iltasatu.
Noh, täällä oikeassa elämässä vanhemmat miehet hakee thaikuista ja sellaisista maista nuorta naista. Nuoret miehet taas käyttää vanhempia naisia vaan vakkaripanoina. Ihan sama mitä se sulle sanoo tai uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se on se nuoruuden pirteys ja hedelmällisyys. En toki itsekään mikään vanha ole, mutta tinderissä esimerkiksi ikähaarukka on 24-29 ja olen itse m31
No just tämä on minusta jännää. 30v nainen on ihan yhtä hedelmällinen ja pirteä kuin 29v ja vieläpä itseäsi aavistuksen nuorempi, mutta Tinder-rajauksellasi estät sen että edes hemaisevimmat ja upeimmat ja timmeimmät 30v naiset tässä maailmassa eivät voi sinua lähestyä sitä kautta. Eli jos rumasti sanotaan niin mieluummin otat vaikka selluliittisen ja pulskan kierosilmäisen 25v kuin maailman kauneimman 30-vuotiaan, ikä/nuoruus on niin iso juttu?
Joo, ikä ja nuoruus kiihotaa miehiä, tajua jo biologia
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset vaan ovat paremman näköisiä. Sitten ovat pirteitä ja iloisia, eivät katkeroituneita pirttihirmuja. Plus suurempi mahdollisuus että ovat lapsettomia.
Kuten ap sanoi, myös miehet näyttävät paremmilta nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim. exän alkava kaljuuntuminen otti koville, kaukana viehättävästä ne harvenevat haivenet ja välistä pinkkinä kiiltelevä päänahka, mutta hammasta purin koska oli kiva tyyppi (niin kauan kunnes ei enää ollutkaan ja erottiin).
Kuulostaa aivan järkyttävältä. Jos saisin tietää, että kumppanini ajattelisi ulkonäöstäni noin, hän olisi kyllä saman tien entinen.
Älä huoli, kyse tosiaan exästä :D
Ja kenen mielestä nyt oikeasti vaikka peräpukamat, suonikohjut, nenä- ja korvakarvat ym ikään usein liittyvät jutut ovat viehättäviä? Hurskastelua väittää että mieluummin ottaisi sen oman kumppanin niillä varustettuna kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset vaan ovat paremman näköisiä. Sitten ovat pirteitä ja iloisia, eivät katkeroituneita pirttihirmuja. Plus suurempi mahdollisuus että ovat lapsettomia.
Oma kumppanini (N22) on eri mieltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä hedelmällisyyskriteeri ala painaa vasta tuossa 35-vuoden pinnassa. Itse löydän vielä Tinderistä 35-vuotiaita naisia, mutta huolestuttaa jo, miten on 2-3 vuoden päästä, kun ikäännyn. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta ei kai tässä aloituksessa ollut kyse miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo oli ihan hauska juttu kuulla, sillä itselläni on Tinderissä ikärajana 18-27v ja olen itse 27v.
Välillä olen miettinyt, että onko tämä jotenkin inhottavaa toimintaa, mutta jos miehet toimivat vielä pahemmin niin eihän tässä mitään.
Itse en voisi olla edes pari vuotta vanhemman miehen kanssa, oman ikäinen on maksimi.
18-vuotiailta haluan tietty sit vaan seksiä, en mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä hedelmällisyyskriteeri ala painaa vasta tuossa 35-vuoden pinnassa. Itse löydän vielä Tinderistä 35-vuotiaita naisia, mutta huolestuttaa jo, miten on 2-3 vuoden päästä, kun ikäännyn. M42
Etkö aijo sitoontua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyse tosiaan exästä :D
Ja kenen mielestä nyt oikeasti vaikka peräpukamat, suonikohjut, nenä- ja korvakarvat ym ikään usein liittyvät jutut ovat viehättäviä? Hurskastelua väittää että mieluummin ottaisi sen oman kumppanin niillä varustettuna kuin ilman.
Minulle on ok vain sellainen suhde, jossa toinen pitää ulkonäköäni viehättävänä. En huoli kumppania, jonka pitää hammasta purren sinnitellä suhteessa, koska luonteeni on mukava,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kumppanini (N22) on eri mieltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa nuoremman naisen, harva saa. Naisen ei todellakaan tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen. Jos nainen on pitänyt itsestään huolta, nuorempaa miesseuraa löytyy. Eron jälkeen ensin hämmästyin, kun niin moni nuori mies otti yhteyttä. Kerran piruuttani kokeilin treffejä nuoremman miehen kanssa ja sille tielle jäin. Jos nainen pitää seksistä, niin nuorempi mies on parempi. Vaikka miehet kuinka muuta todistelevat, yli viisikymppisillä miehillä on kaikenlaisia haasteita seksissä. Ja miehillä p*nis pienenee iän myötä.
Johan oli taas tyypillinen av mamman iltasatu.
Noh, täällä oikeassa elämässä vanhemmat miehet hakee thaikuista ja sellaisista maista nuorta naista. Nuoret miehet taas käyttää vanhempia naisia vaan vakkaripanoina. Ihan sama mitä se sulle sanoo tai uskot.
En hae siis suhdetta, enkä missään nimessä halua enää asua miehen kanssa. Olen suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa ja molemmilla omat asunnot. Jos tämä päättyy, niin päättyy. Vanhaa miestä en riesaksi ottaisi, mieluummin olen yksin. Miksi muuten miehille on niin kova paikka, että naisella on nuorempi mies. Vähättely, mitätöinti jne. Ja sitten vielä tuo Thaimaa -kortti.
No niin, ketju täynnä setä-trolleja.
Menee niin överiksi ettei ole uskottavaa.
En kyllä ole törmännyt miehiin, jotka eivät haluaisi oman ikäistä vaan ehdottomasti nuoremman.
Olen siis itse nyt 27v ja ihan tuntematon ilmiö.
Nettijuttujen perusteella osa keski-ikäisistä eronneista haluaa nuoremman, mut en oo kuullu tollasesta et nuoret aikuiset miehet eivät haluaisi ikäisiään.