Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille on tärkeää, että nainen on nuorempi?

Vierailija
12.07.2020 |

Otsikossa kysymys. Siis toki ymmärrän, että harva 30v mies on kiinnostunut 50v naisista jne, mutta jos nyt ajattelee vaikka jotain kevyttä tapailua tai +50v joilla ei enää mitään perheenperustamissuunnitelmia niin silti miehet tuppaavat haluamaan nuorempaa naista. Onko naisen nuoruus (verrattuna miehen omaan ikään) todella niin ratkaisevan iso asia? En paheksu tai mitään, haluaisin vaan päästä miesten pään sisälle. Hedelmällisyysargumentit kuulostavat vähän höpöhöpöltä siinä vaiheessa kun vaikka kaksi 27-vuotiasta etsii fwb-kuviota. Se 27v mies laittaa Tinderiin ikähaitariksi 20-25v, nainen 24-30v. Miksi? Miksi 27-vuotias mies ei muka kykene bylsimään 26- tai 27-vuotiasta naista? Tai ei ainakaan missään tapauksessa halua vaan rajaa tämän ikäiset heti kättelyssä kokonaan pois? Ilmiönä minusta mielenkiintoinen. Biologiaan vetoaminen tosiaan on vähän mitä on, kyllä minustakin (N37v) nuoret miehet keskimäärin ovat kivempia katsella, energisempiä, hauskempia, "raikkaampia" jne kuin vaikka 40v miehet. Mutta tiedän että ovat out of my reach, mulle tämä maailma tarjoaa 40-50v miehiä joten sellainen on otettava jos mielii joskus vielä seksiä harrastaa jne. Miehet taas ilmeisesti mieluummin ovat yksin kuin vaikka pari vuotta itseään vanhemman naisen kanssa?

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se on se nuoruuden pirteys ja hedelmällisyys. En toki itsekään mikään vanha ole, mutta tinderissä esimerkiksi ikähaarukka on 24-29 ja olen itse m31

No just tämä on minusta jännää. 30v nainen on ihan yhtä hedelmällinen ja pirteä kuin 29v ja vieläpä itseäsi aavistuksen nuorempi, mutta Tinder-rajauksellasi estät sen että edes hemaisevimmat ja upeimmat ja timmeimmät 30v naiset tässä maailmassa eivät voi sinua lähestyä sitä kautta. Eli jos rumasti sanotaan niin mieluummin otat vaikka selluliittisen ja pulskan kierosilmäisen 25v kuin maailman kauneimman 30-vuotiaan, ikä/nuoruus on niin iso juttu?

Joo, ikä ja nuoruus kiihotaa miehiä, tajua jo biologia

Joo, ja oikeassa elämässä ne on saman ikäisen kanssa. Ja palstan ülisijat yksin, tajua jo biologia

Vierailija
82/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40 v nainen, mulla on muutaman vuoden nuorempi mies. Sama mies ollut jo jo reippaasti yli 10 v, hänelle siis vanhempi nainen on kiihoittavampi. On ollut aina. Katselee mieluiten nelikymppisiä ja vaikka viiskymppisiä, nuoremmista ei niin syty. Näin oli jo silloin kun hän oli reippaasti alle 30v itse.

Ja minulle ei taas miehen iällä ole ollut suurtakaan merkitystä. Nuoremmat ovat mukavampia katsella, mutta sängyssä ujompia ja "suorituskeskeisiä" ja keskittyvät liikaa naisen ja omaan ulkonäköönsä. Olen ollut nuorienkin kanssa tällä iällä (vapaa suhde) ja samoin vanhempien, joten tiedän mistä puhun. 

Tiivistäisin siis ikäasian näin: nuorempia kivampi katsella keskimäärin (sillä poikkeuksia on toki puoleen ja toiseen). Vanhemmat ovat enemmän sinuja kroppansa ja itsensä kanssa, tämä tuo itsevarmuutta, joka on seksikkäämpää. Vanhemmat tietävät mitä haluavat ja osaavat ne temput jo.

Olen 27 v nainen ja vapaassa suhteessa (en muuten ole se iltis-polyamorikko, ei ei...) ja aikuisella iällä seksuaalisesti vapautuneet ovat jo aikalailla sinut itsensä ja toistensa kanssa ja useimmat temputkin on kokeiltu. Ainakin itsellä on hyvä mielikuvitus, mutta en vaan keksi mitään temppua mitä pitäisi vielä harjoitella, harjoittelen kyllä mielelläni :D Vapaassa suhteessa juju on mulle ainakin ihastumisissa ja rakastumissa. Lapsetkin on saatettu maailmaan, joten tuskin maailmankuvani ihan päälaelleen enää keikahtaa. Ihmiset ovat yksilöitä ja tiivistyksesi voi johtaa jonkun kohdalla pahasti harhaan. Aiheeseen niin eipä kai moni mies osaa mitenkään sanoa onko nainen häntä 2 v nuorempi vai vanhempi, hyvännäköisistä pitävät yleensä.

Niin, tarkoitin tällä lähinnä sitä, että ehkä se on se oma kropan hyväksyntä ja elämänkokemus, joka tuo sitä karismaa ja itsevarmuutta, se on seksikästä.. ei se, että osaa ne suorituskeskeiset temput temppuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies haluaa nuoremman naisen, harva saa. Naisen ei todellakaan tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen. Jos nainen on pitänyt itsestään huolta, nuorempaa miesseuraa löytyy. Eron jälkeen ensin hämmästyin, kun niin moni nuori mies otti yhteyttä. Kerran piruuttani kokeilin treffejä nuoremman miehen kanssa ja sille tielle jäin. Jos nainen pitää seksistä, niin nuorempi mies on parempi. Vaikka miehet kuinka muuta todistelevat, yli viisikymppisillä miehillä on kaikenlaisia haasteita seksissä. Ja miehillä p*nis pienenee iän myötä.

Pienenee ja pehmenee

Väärin.

Sininen nappi kovettaa. Ja huolella.[/

En voisi olla miehen kanssa, joka joutuu ottamaan napin. Sehän kertoo, että peli on pelattu.

Vierailija
84/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapani, kiinnostuksenkohteeni ja harrastukseni vetävät nuorempaa porukkaa, ja useimmat ystävänikin ovat minua nuorempia. Nuorempi nainen on myös todennäköisemmin mielestäni hyvän näköinen ja luonteeltaan sopiva. Moni nainen haluaa deittailla vähän vanhempaa miestä. Eipä se kummempi juttu ole. En tiedä, missä edes tapaisin 35+ -ikäisiä naisia.

Vierailija
85/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on vaikea ymmärtää, että miehet katsoo pääasiallisesti naisen ulkonäköä ja usein miten nainen on kauniimpi nuorena. Naisella taas vaikuttaa enemmän muutkin asiat kuten status, koulutus, varakkuus jne.

mies52v

Vierailija
86/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret naiset itse haluaa vanhempaa miestä? :/ Enkä tarkoita nyt jotain 10v vanhempaa mutta aina pitää olla max 3-4 v vanhempi

Vierailija
87/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset itse haluaa vanhempaa miestä? :/ Enkä tarkoita nyt jotain 10v vanhempaa mutta aina pitää olla max 3-4 v vanhempi

En tiedä, mutta moni naiseni on ollut sitä mieltä, että miehen pitää olla vähän vanhempi kuin naisen. M42

Vierailija
88/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen myös aina ihmetellyt, vaikka olen siis itsekin nuori nainen.

En vaan ymmärrä, en ole huomannut omanikäisten olevan mitenkään lapsellisempia tai tyhmempiä ku mä.

En keksi yhtään syytä miks miehen pitäisi olla vanhempi.

Ihmettelen myös, miksi moni haluaa pari-kolme vuotta vanhemman, mut sit vaikka 10 vuotta vanhempi on ällö?

Eli pitää olla vanhempi, mut se on tosi tarkkaa kuinka paljon vanhempi ja sit se ällöraja kulkee aika tarkkaan jossain.

Vierailija
89/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karisma, elämänkokemus, itsevarmuus, rauhallisuus, vakaampi elämäntapa, tietynlainen isällinen auktoriteetti nyt ainakin. (Nämä parikymppisen kumppanini mukaan.)

Vierailija
90/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi haluta vaikka mitä, mutta kuinka monelle 35-50 v miehellä olet nähnyt kainalossa miss suomen näköisen 20v naisen? Niinpä ;)

Vierailija
91/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40 v nainen, mulla on muutaman vuoden nuorempi mies. Sama mies ollut jo jo reippaasti yli 10 v, hänelle siis vanhempi nainen on kiihoittavampi. On ollut aina. Katselee mieluiten nelikymppisiä ja vaikka viiskymppisiä, nuoremmista ei niin syty. Näin oli jo silloin kun hän oli reippaasti alle 30v itse.

Ja minulle ei taas miehen iällä ole ollut suurtakaan merkitystä. Nuoremmat ovat mukavampia katsella, mutta sängyssä ujompia ja "suorituskeskeisiä" ja keskittyvät liikaa naisen ja omaan ulkonäköönsä. Olen ollut nuorienkin kanssa tällä iällä (vapaa suhde) ja samoin vanhempien, joten tiedän mistä puhun. 

Tiivistäisin siis ikäasian näin: nuorempia kivampi katsella keskimäärin (sillä poikkeuksia on toki puoleen ja toiseen). Vanhemmat ovat enemmän sinuja kroppansa ja itsensä kanssa, tämä tuo itsevarmuutta, joka on seksikkäämpää. Vanhemmat tietävät mitä haluavat ja osaavat ne temput jo.

Olen 27 v nainen ja vapaassa suhteessa (en muuten ole se iltis-polyamorikko, ei ei...) ja aikuisella iällä seksuaalisesti vapautuneet ovat jo aikalailla sinut itsensä ja toistensa kanssa ja useimmat temputkin on kokeiltu. Ainakin itsellä on hyvä mielikuvitus, mutta en vaan keksi mitään temppua mitä pitäisi vielä harjoitella, harjoittelen kyllä mielelläni :D Vapaassa suhteessa juju on mulle ainakin ihastumisissa ja rakastumissa. Lapsetkin on saatettu maailmaan, joten tuskin maailmankuvani ihan päälaelleen enää keikahtaa. Ihmiset ovat yksilöitä ja tiivistyksesi voi johtaa jonkun kohdalla pahasti harhaan. Aiheeseen niin eipä kai moni mies osaa mitenkään sanoa onko nainen häntä 2 v nuorempi vai vanhempi, hyvännäköisistä pitävät yleensä.

Niin, tarkoitin tällä lähinnä sitä, että ehkä se on se oma kropan hyväksyntä ja elämänkokemus, joka tuo sitä karismaa ja itsevarmuutta, se on seksikästä.. ei se, että osaa ne suorituskeskeiset temput temppuina.

Ei tarvitse jankata, tuollahan ajatuksesi luki. Nuo ikästereotypiat vaan eivät ole luotettava ja todenmukainen tiivistys, kaikkea ei onneksi saa mahtumaan ahtaisiin lokeroihin. Ihmiset ovat erilaisia. Miinustele vaan :)

Vierailija
92/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapani, kiinnostuksenkohteeni ja harrastukseni vetävät nuorempaa porukkaa, ja useimmat ystävänikin ovat minua nuorempia. Nuorempi nainen on myös todennäköisemmin mielestäni hyvän näköinen ja luonteeltaan sopiva. Moni nainen haluaa deittailla vähän vanhempaa miestä. Eipä se kummempi juttu ole. En tiedä, missä edes tapaisin 35+ -ikäisiä naisia.

Tämä. Miksi tästä täytyy tehdä jonkinlainen suuri mysteeri?

Vierailija
93/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on vaikea ymmärtää, että miehet katsoo pääasiallisesti naisen ulkonäköä ja usein miten nainen on kauniimpi nuorena. Naisella taas vaikuttaa enemmän muutkin asiat kuten status, koulutus, varakkuus jne.

mies52v

Kyllä se ulkonäkö naisillekin on tärkeä. Ja ainakin minulla on oma talous kunnossa. Muistaakseni sinä olet lihava ja se on kyllä nou nou.

Vierailija
94/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi haluta vaikka mitä, mutta kuinka monelle 35-50 v miehellä olet nähnyt kainalossa miss suomen näköisen 20v naisen? Niinpä ;)

Nainen 35, mies 50. Tuollaisia pareja onkin jo enemmän.

Vierailija
95/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: Ei ole.

Vierailija
96/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset jumittavat miettimään niitä miehiä, jotka hengailevat nuorempien naisten kanssa?

Omassa elinpiirissä 99% miehistä on omanikäisen tai 1-6 vuotta vanhemman tai nuoremman naisen kanssa, en törmää setämiehiin oikein missään ja oman elinpiirin mukaan ovat ihan marginaalissa.

Ehkä noi tapaukset sitten kasaantuu tiettyihin piireihin?

Omissa piireissäni niitä ei ole.

Vierailija
97/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: Ei ole.

Omassa lähipiirissä 2. Mies menestynyt yrittäjä tai johtaja.

Vierailija
98/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kyllä se ulkonäkö naisillekin on tärkeä. Ja ainakin minulla on oma talous kunnossa. Muistaakseni sinä olet lihava ja se on kyllä nou nou.

Tottakai on, mutta miehille lähes ainoa merkitsevä asia.

Mies52v

Vierailija
99/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies52v

Tämän takia miesten rakkaus naiseen ei kestä koska nainen vanhenee ja rupsahtaa. Miesten rakkaus on feikkiä ja pinnallista :D

Vierailija
100/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies52v

Tämän takia miesten rakkaus naiseen ei kestä koska nainen vanhenee ja rupsahtaa. Miesten rakkaus on feikkiä ja pinnallista :D

Pötyä. Nainen jättää useammin

Mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan