Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille on tärkeää, että nainen on nuorempi?

Vierailija
12.07.2020 |

Otsikossa kysymys. Siis toki ymmärrän, että harva 30v mies on kiinnostunut 50v naisista jne, mutta jos nyt ajattelee vaikka jotain kevyttä tapailua tai +50v joilla ei enää mitään perheenperustamissuunnitelmia niin silti miehet tuppaavat haluamaan nuorempaa naista. Onko naisen nuoruus (verrattuna miehen omaan ikään) todella niin ratkaisevan iso asia? En paheksu tai mitään, haluaisin vaan päästä miesten pään sisälle. Hedelmällisyysargumentit kuulostavat vähän höpöhöpöltä siinä vaiheessa kun vaikka kaksi 27-vuotiasta etsii fwb-kuviota. Se 27v mies laittaa Tinderiin ikähaitariksi 20-25v, nainen 24-30v. Miksi? Miksi 27-vuotias mies ei muka kykene bylsimään 26- tai 27-vuotiasta naista? Tai ei ainakaan missään tapauksessa halua vaan rajaa tämän ikäiset heti kättelyssä kokonaan pois? Ilmiönä minusta mielenkiintoinen. Biologiaan vetoaminen tosiaan on vähän mitä on, kyllä minustakin (N37v) nuoret miehet keskimäärin ovat kivempia katsella, energisempiä, hauskempia, "raikkaampia" jne kuin vaikka 40v miehet. Mutta tiedän että ovat out of my reach, mulle tämä maailma tarjoaa 40-50v miehiä joten sellainen on otettava jos mielii joskus vielä seksiä harrastaa jne. Miehet taas ilmeisesti mieluummin ovat yksin kuin vaikka pari vuotta itseään vanhemman naisen kanssa?

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, ketju täynnä setä-trolleja.

Menee niin överiksi ettei ole uskottavaa.

Ja mammoja kääntämäsä ketjua miesvihaksi

Vierailija
102/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet näkee naisen vain objektina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa yleistetään jälleen kerran.

Ettekö osaa olla yleistämättä?

Vierailija
104/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset itse haluaa vanhempaa miestä? :/ Enkä tarkoita nyt jotain 10v vanhempaa mutta aina pitää olla max 3-4 v vanhempi

Monet nuoret naiset luulevat, että vähän vanhempi mies kertoo siitä, että he itse ovat kypsempiä ja aikuisempia, ihan kuin se miehen ikä ja elämänkokemus jotenkin tarttuisi heihin. Eli 19v on jotenkin hohdokkaampaa pyöriä 22v miehen kanssa kuin 19v "poikasen". Yleensä tämänkaltaiset ajatukset karisevat siinä vaiheessa kun aletaan itse oikeasti olla kypsiä ja aikuisia.

Vierailija
105/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole törmännyt miehiin, jotka eivät haluaisi oman ikäistä vaan ehdottomasti nuoremman.

Olen siis itse nyt 27v ja ihan tuntematon ilmiö.

Nettijuttujen perusteella osa keski-ikäisistä eronneista haluaa nuoremman, mut en oo kuullu tollasesta et nuoret aikuiset miehet eivät haluaisi ikäisiään.

No 27v vielä kelpaa isolle osalle miehistä. Mutta voi tulla yllätyksenä, että jos päätyy sinkuksi +30v iässä niin ainoastaan +45v ovat kiinnostuneita. Koska ne 30-45v sinkkumiehet pommittaa edelleen niitä nuoria naisia. Olihan tästä se Hesarin pari kertaa julkaistu juttukin, miehet 50v asti (tämän pidemmälle ikähaarukka ei ulottunut lainkaan) pommittaa alle kolmekymppisiä, sitä vanhemmat naiset eivät saa juuri yhteydenottoja ja kaikista miehistä myös vain pieni vähemmistö saa mitään kontakteja. Tilanne olisi tietty totaalisen erilainen jos miehille kelpaisi se suunnilleen oman ikäinen nainen, mutta koska näin ei ole ja ilmeisesti se on miehen perusbiologiaa jolle yksinkertaisesti ei voi mitään niin...

Vierailija
106/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset itse haluaa vanhempaa miestä? :/ Enkä tarkoita nyt jotain 10v vanhempaa mutta aina pitää olla max 3-4 v vanhempi

Karisma, elämänkokemus, itsevarmuus, rauhallisuus, vakaampi elämäntapa, tietynlainen isällinen auktoriteetti nyt ainakin. (Nämä parikymppisen kumppanini mukaan.)

Miksi tätä on miinustettu? Tässähän tuli suora vastaus suoraan kysymykseen.

Vierailija
107/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastuu kireesseen vartaloon ja tiukkaan pyllyyn, naisen älykkyys ja luonne ei merkittävä :)

Eli mies tosiaan tumputtaa mieluummin kuin on ok:n ikäisensä naisen kanssa? Minusta tätä tietoisuutta miehen biologiasta kannattaisi opettaa esim. kouluissa, ei menisi naisilla aikaa haaskuuseen kun ymmärtäisivät miesten motiivit.

Vierailija
108/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret naiset luulevat, että vähän vanhempi mies kertoo siitä, että he itse ovat kypsempiä ja aikuisempia, ihan kuin se miehen ikä ja elämänkokemus jotenkin tarttuisi heihin. Eli 19v on jotenkin hohdokkaampaa pyöriä 22v miehen kanssa kuin 19v "poikasen". Yleensä tämänkaltaiset ajatukset karisevat siinä vaiheessa kun aletaan itse oikeasti olla kypsiä ja aikuisia.

3 vuotta ei ole mikään ikäero ja 22v "mies" on poika 19 vuotiaan naisenkin silmissä.

Vierailija
109/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole törmännyt miehiin, jotka eivät haluaisi oman ikäistä vaan ehdottomasti nuoremman.

Nettijuttujen perusteella osa keski-ikäisistä eronneista haluaa nuoremman, mut en oo kuullu tollasesta et nuoret aikuiset miehet eivät haluaisi ikäisiään.

No 27v vielä kelpaa isolle osalle miehistä. Mutta voi tulla yllätyksenä, että jos päätyy sinkuksi +30v iässä niin ainoastaan +45v ovat kiinnostuneita. Koska ne 30-45v sinkkumiehet pommittaa edelleen niitä nuoria naisia. Olihan tästä se Hesarin pari kertaa julkaistu juttukin, miehet 50v asti (tämän pidemmälle ikähaarukka ei ulottunut lainkaan) pommittaa alle kolmekymppisiä, sitä vanhemmat naiset eivät saa juuri yhteydenottoja ja kaikista miehistä myös vain pieni vähemmistö saa mitään kontakteja. Tilanne olisi tietty totaalisen erilainen jos miehille kelpaisi se suunnilleen oman ikäinen nainen, mutta koska näin ei ole ja ilmeisesti se on miehen perusbiologiaa jolle yksinkertaisesti ei voi mitään niin...

Miehet ei rakastu

Vierailija
110/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastuu kireesseen vartaloon ja tiukkaan pyllyyn, naisen älykkyys ja luonne ei merkittävä :)

Eli mies tosiaan tumputtaa mieluummin kuin on ok:n ikäisensä naisen kanssa? Minusta tätä tietoisuutta miehen biologiasta kannattaisi opettaa esim. kouluissa, ei menisi naisilla aikaa haaskuuseen kun ymmärtäisivät miesten motiivit.

Kyllä

Vierailija
111/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin monta 30-35-vuotiaana ihan normaalisti ikäisensä miehen kanssa pariutunutta kaveria, etten tuotakaan voi ostaa.

Pari 30+ kaveria ei löydä miestä, mutta ne on ylipainoisia eli veikkaisin sitä syyksi? Nää ei siis halua ylipainoista miestä.

Vierailija
112/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä edes tapaisin 35+ -ikäisiä naisia.

Tinderissä, baarissa, yökerhossa, keikalla, ruokakaupassa, lenkkipolulla, golf-kentällä, maauimalassa, koirapuistossa, töissä, krav maga -tunneilla, ruotsinlaivalla..?

Kyllä me ollaan olemassa vaikka ilmeisesti teille sitten jotenkin näkymättömiä :D

Vierailija
113/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä jolle ei vanhempikin nainen kelpaisi.

MIES

Mä tunnen monta. Kaverinkin mies paheksui kun kerroin että mulla (ap eli N37v) oli Tinderissä ikäraja 35-44v. Piti tosi outona etten halua markkinoida itseäni tätä vanhemmille miehille.

Nyt paljastuit provoilijamieheksi, joka aina yrittää saada naisia kiinnostumaan huomattavasti vanhemmista miehistä. Ei kukaan normaali ihminen pidä paheksuttavana sitä, että mies tai nainen etsii suunnilleen ikäistään seuraa.

Vierailija
114/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on täälläkin ollut paljon keskusteluja, ja kyllä tämä saa minut harkitsemaan suhteen päättämistä. Miesystäväni on samanikäinen kuin minä, ja minun on hyvin vaikea uskoa, että hän olisi tyytyinen kanssani ja lähinnä vain odotan, että milloin hän kyllästyy minuun. En pysty enää uskomaan, että riittäisin hänelle vaan ajattelen, että minuun vain tyydytään koska olen nelikymppinen. Kaiken lisäksi mies oli luullut minua nuoremmaksi kun lähestyi minua (tämän kuulin toiselta henkilöltä), joten eikö tästä voi päätellä, että hän olisi halunnut nuoremman. Ja entäs sitten kun rupsahdan tästä lisää?

Olen miettinyt suhteen lopettamista jo pidemmän aikaa, mutta en tiedä miten sen tekisin. Haluaisin tehdä sen ennen kuin mies jättää minut. Todennäköisesti hänkin haluaisi sen jo tehdä.

Vierailija
115/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei rakastu

Rakastuminen on aivokemiaa ja se pätee miehiin ja naisiin. Toki jos on esim. aivovammainen niin, ettei omaa normaalia kykyä tuntea, ei rakastu eikä rakasta.

Vierailija
116/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta on täälläkin ollut paljon keskusteluja, ja kyllä tämä saa minut harkitsemaan suhteen päättämistä. Miesystäväni on samanikäinen kuin minä, ja minun on hyvin vaikea uskoa, että hän olisi tyytyinen kanssani ja lähinnä vain odotan, että milloin hän kyllästyy minuun. En pysty enää uskomaan, että riittäisin hänelle vaan ajattelen, että minuun vain tyydytään koska olen nelikymppinen. Kaiken lisäksi mies oli luullut minua nuoremmaksi kun lähestyi minua (tämän kuulin toiselta henkilöltä), joten eikö tästä voi päätellä, että hän olisi halunnut nuoremman. Ja entäs sitten kun rupsahdan tästä lisää?

Olen miettinyt suhteen lopettamista jo pidemmän aikaa, mutta en tiedä miten sen tekisin. Haluaisin tehdä sen ennen kuin mies jättää minut. Todennäköisesti hänkin haluaisi sen jo tehdä.

Ootko nyt ihan tosissas?

mies52v

Vierailija
117/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta ainakin on 27 vuotiaat miehet kiinnostuneet, mitä helvettiä? :D

t. N28

Usko pois, monella 27v miehellä se haitari on 18-25v. Tuon ikäisissä on vielä paljon sinkkuja, joten on myös kohtalainen määrä niitä joille vähän vanhempi on ok. Mutta 30v miehellä se ikähaitari on sitten 18-30v, 35-vuotiaalla miehellä 21-32v, 40-vuotiaalla miehellä 22-35v, 45-vuotiaalla 22-37v jne.

Vierailija
118/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei rakastu

Rakastuminen on aivokemiaa ja se pätee miehiin ja naisiin. Toki jos on esim. aivovammainen niin, ettei omaa normaalia kykyä tuntea, ei rakastu eikä rakasta.

Nimenomaan ja sitä kohdetta ei edes voi valita. Valitettavasti

mies52v

Vierailija
119/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta ainakin on 27 vuotiaat miehet kiinnostuneet, mitä helvettiä? :D

t. N28

Usko pois, monella 27v miehellä se haitari on 18-25v. Tuon ikäisissä on vielä paljon sinkkuja, joten on myös kohtalainen määrä niitä joille vähän vanhempi on ok. Mutta 30v miehellä se ikähaitari on sitten 18-30v, 35-vuotiaalla miehellä 21-32v, 40-vuotiaalla miehellä 22-35v, 45-vuotiaalla 22-37v jne.

Kannattaisiko sinunkin hankkia se yksi mies?

Vierailija
120/161 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeämpää. Minulle sopii ainakin parhaiten 2-5 v vanhempi nainen. Ajatukset elämästä samalla tasolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi