Miksi miehille on tärkeää, että nainen on nuorempi?
Otsikossa kysymys. Siis toki ymmärrän, että harva 30v mies on kiinnostunut 50v naisista jne, mutta jos nyt ajattelee vaikka jotain kevyttä tapailua tai +50v joilla ei enää mitään perheenperustamissuunnitelmia niin silti miehet tuppaavat haluamaan nuorempaa naista. Onko naisen nuoruus (verrattuna miehen omaan ikään) todella niin ratkaisevan iso asia? En paheksu tai mitään, haluaisin vaan päästä miesten pään sisälle. Hedelmällisyysargumentit kuulostavat vähän höpöhöpöltä siinä vaiheessa kun vaikka kaksi 27-vuotiasta etsii fwb-kuviota. Se 27v mies laittaa Tinderiin ikähaitariksi 20-25v, nainen 24-30v. Miksi? Miksi 27-vuotias mies ei muka kykene bylsimään 26- tai 27-vuotiasta naista? Tai ei ainakaan missään tapauksessa halua vaan rajaa tämän ikäiset heti kättelyssä kokonaan pois? Ilmiönä minusta mielenkiintoinen. Biologiaan vetoaminen tosiaan on vähän mitä on, kyllä minustakin (N37v) nuoret miehet keskimäärin ovat kivempia katsella, energisempiä, hauskempia, "raikkaampia" jne kuin vaikka 40v miehet. Mutta tiedän että ovat out of my reach, mulle tämä maailma tarjoaa 40-50v miehiä joten sellainen on otettava jos mielii joskus vielä seksiä harrastaa jne. Miehet taas ilmeisesti mieluummin ovat yksin kuin vaikka pari vuotta itseään vanhemman naisen kanssa?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa nuoremman naisen, harva saa. Naisen ei todellakaan tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen. Jos nainen on pitänyt itsestään huolta, nuorempaa miesseuraa löytyy. Eron jälkeen ensin hämmästyin, kun niin moni nuori mies otti yhteyttä. Kerran piruuttani kokeilin treffejä nuoremman miehen kanssa ja sille tielle jäin. Jos nainen pitää seksistä, niin nuorempi mies on parempi. Vaikka miehet kuinka muuta todistelevat, yli viisikymppisillä miehillä on kaikenlaisia haasteita seksissä. Ja miehillä p*nis pienenee iän myötä.
Pienenee ja pehmenee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on seksissä tärkeää, että nainen on yhä hedelmällinen. Se kiihoittaa. M42
Ok, tämä oli ehkä eka vähän pohdittu vastaus kysymykseen. Eli tietoisuus siitä, että nainen voi tulla raskaaksi on vetovoimatekijä silloinkin kun raskaus on ehdottoman ei-toivottu? Mielenkiintoista. Itse naisena en millään tavalla ajattele raskausasioita seksiä harrastaessani, siis korkeintaan negatiivisella tavalla voi käydä mielessä että voi helvetti toivottavasti pillerit ei petä tms.
Ymmärsit oikein. En pysty selittämään sitä järjellä, mutta en nauti seksistä liian vanhan naisen kanssa. Mahdollisuus raskauteen edes teoriassa on tärkeää minulle. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa nuoremman naisen, harva saa. Naisen ei todellakaan tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen. Jos nainen on pitänyt itsestään huolta, nuorempaa miesseuraa löytyy. Eron jälkeen ensin hämmästyin, kun niin moni nuori mies otti yhteyttä. Kerran piruuttani kokeilin treffejä nuoremman miehen kanssa ja sille tielle jäin. Jos nainen pitää seksistä, niin nuorempi mies on parempi. Vaikka miehet kuinka muuta todistelevat, yli viisikymppisillä miehillä on kaikenlaisia haasteita seksissä. Ja miehillä p*nis pienenee iän myötä.
Pienenee ja pehmenee
Väärin.
Sininen nappi kovettaa. Ja huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on seksissä tärkeää, että nainen on yhä hedelmällinen. Se kiihoittaa. M42
Ok, tämä oli ehkä eka vähän pohdittu vastaus kysymykseen. Eli tietoisuus siitä, että nainen voi tulla raskaaksi on vetovoimatekijä silloinkin kun raskaus on ehdottoman ei-toivottu? Mielenkiintoista. Itse naisena en millään tavalla ajattele raskausasioita seksiä harrastaessani, siis korkeintaan negatiivisella tavalla voi käydä mielessä että voi helvetti toivottavasti pillerit ei petä tms.
Joillekin miehille näyttää olevan todella tärkeää, että pystyvät siirtämään. Nykytutkimuksen tiedot siitä, että yli nelikymppisen miehen siittiöt ovat riski niin äidille kuin tulevalle lapselle, on monille miehille vaikea uskoa. Menee todella tunteisiin.
Miksi tämä menee sinulla tunteisiin?
Jos seksi olisi ainoa asia, valitsisin uudestaan 10v vanhemman naisen. Mutta koska itsellä on muitakin toiveita parisuhteelta niin katselin ja valitsin nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisessa on tärkeintä naisen ulkonäkö eli myös nuoruus.
Niin se on naisillekin.
Mutta äijän status ja lompsa paikkaa ulkonäön puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi seksi, seksi, seksi...
No tähän tarvittaisiin myös se nuorempi mies...
Vanha ori osaa temput.
Vanha nainen makaa ku lahna.
Naisethan alkaa vasta ymmärtää seksin päälle iäkkäämpinä. Nuorena se on enemmän sitä miehen miellyttämistä ja orgasmien feikkaamista. Vaikka tietysti se on miehille mieluisampi kokemus varmaankin.
Itse aloin pitää seksistä vasta noin nelikymppisenä. Nuorempana ei kiinnostanut.
Kyllä se vaihdevuosiin kohta katoaa.
N51
Kaipa se on se nuoruuden pirteys ja hedelmällisyys. En toki itsekään mikään vanha ole, mutta tinderissä esimerkiksi ikähaarukka on 24-29 ja olen itse m31
Mä olen 40 v nainen, mulla on muutaman vuoden nuorempi mies. Sama mies ollut jo jo reippaasti yli 10 v, hänelle siis vanhempi nainen on kiihoittavampi. On ollut aina. Katselee mieluiten nelikymppisiä ja vaikka viiskymppisiä, nuoremmista ei niin syty. Näin oli jo silloin kun hän oli reippaasti alle 30v itse.
Ja minulle ei taas miehen iällä ole ollut suurtakaan merkitystä. Nuoremmat ovat mukavampia katsella, mutta sängyssä ujompia ja "suorituskeskeisiä" ja keskittyvät liikaa naisen ja omaan ulkonäköönsä. Olen ollut nuorienkin kanssa tällä iällä (vapaa suhde) ja samoin vanhempien, joten tiedän mistä puhun.
Tiivistäisin siis ikäasian näin: nuorempia kivampi katsella keskimäärin (sillä poikkeuksia on toki puoleen ja toiseen). Vanhemmat ovat enemmän sinuja kroppansa ja itsensä kanssa, tämä tuo itsevarmuutta, joka on seksikkäämpää. Vanhemmat tietävät mitä haluavat ja osaavat ne temput jo.
Kyllä minusta ainakin on 27 vuotiaat miehet kiinnostuneet, mitä helvettiä? :D
t. N28
Nuoremmilla ei todennäköisesti ole lapsia ja lähtevät helpommin mukaan helppoon fwb-suhteeseen. Vanhemmat taas voivat olla yksinhuoltajia ja etsiä hukkuvan tavoin pelastusrengasta, jonka vetävät mukanaan upoksiin. Usein myös vanhemmat naiset ovat paljon katkerampia maailmalle (ja muille ihmisille) kuin nuoret. Ei tietenkään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi seksi, seksi, seksi...
No tähän tarvittaisiin myös se nuorempi mies...
Vanha ori osaa temput.
Vanha nainen makaa ku lahna.
Naisethan alkaa vasta ymmärtää seksin päälle iäkkäämpinä. Nuorena se on enemmän sitä miehen miellyttämistä ja orgasmien feikkaamista. Vaikka tietysti se on miehille mieluisampi kokemus varmaankin.
Itse aloin pitää seksistä vasta noin nelikymppisenä. Nuorempana ei kiinnostanut.
Kyllä se vaihdevuosiin kohta katoaa.
N51
Ei katoa. Lisääntyy vaan 😘
N57
Ainahan sitä nuorta, mutta jos edes kerran kunnon vanhaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmilla ei todennäköisesti ole lapsia ja lähtevät helpommin mukaan helppoon fwb-suhteeseen. Vanhemmat taas voivat olla yksinhuoltajia ja etsiä hukkuvan tavoin pelastusrengasta, jonka vetävät mukanaan upoksiin. Usein myös vanhemmat naiset ovat paljon katkerampia maailmalle (ja muille ihmisille) kuin nuoret. Ei tietenkään kaikki.
Oman kokemukseni mukaan nimenomaan eronneet +35 naiset lähtee helposti FWB-touhuun.
Biologisten tosiasioiden määräämä asia. Naisen on oltava pari vuotta nuorempi että tällä on teoriassa mahdollisuus saada edes yksi lapsi. Jos olisin nuorempi voisin ottaa 5v vanhemmankin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan nimenomaan eronneet +35 naiset lähtee helposti FWB-touhuun.
Kyllä!
Ainakin mun tuttavapiirissä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40 v nainen, mulla on muutaman vuoden nuorempi mies. Sama mies ollut jo jo reippaasti yli 10 v, hänelle siis vanhempi nainen on kiihoittavampi. On ollut aina. Katselee mieluiten nelikymppisiä ja vaikka viiskymppisiä, nuoremmista ei niin syty. Näin oli jo silloin kun hän oli reippaasti alle 30v itse.
Ja minulle ei taas miehen iällä ole ollut suurtakaan merkitystä. Nuoremmat ovat mukavampia katsella, mutta sängyssä ujompia ja "suorituskeskeisiä" ja keskittyvät liikaa naisen ja omaan ulkonäköönsä. Olen ollut nuorienkin kanssa tällä iällä (vapaa suhde) ja samoin vanhempien, joten tiedän mistä puhun.
Tiivistäisin siis ikäasian näin: nuorempia kivampi katsella keskimäärin (sillä poikkeuksia on toki puoleen ja toiseen). Vanhemmat ovat enemmän sinuja kroppansa ja itsensä kanssa, tämä tuo itsevarmuutta, joka on seksikkäämpää. Vanhemmat tietävät mitä haluavat ja osaavat ne temput jo.
Olen 27 v nainen ja vapaassa suhteessa (en muuten ole se iltis-polyamorikko, ei ei...) ja aikuisella iällä seksuaalisesti vapautuneet ovat jo aikalailla sinut itsensä ja toistensa kanssa ja useimmat temputkin on kokeiltu. Ainakin itsellä on hyvä mielikuvitus, mutta en vaan keksi mitään temppua mitä pitäisi vielä harjoitella, harjoittelen kyllä mielelläni :D Vapaassa suhteessa juju on mulle ainakin ihastumisissa ja rakastumissa. Lapsetkin on saatettu maailmaan, joten tuskin maailmankuvani ihan päälaelleen enää keikahtaa. Ihmiset ovat yksilöitä ja tiivistyksesi voi johtaa jonkun kohdalla pahasti harhaan. Aiheeseen niin eipä kai moni mies osaa mitenkään sanoa onko nainen häntä 2 v nuorempi vai vanhempi, hyvännäköisistä pitävät yleensä.
Nuorempi on varmempi valinta esim. ei paljoa (elämän)kokemusta, niin helpompi. En tiedä hakeeko monet miehet tarkoituksella, kun itsellään riittämättömyyden tunteita/itsetunto-ongelmia vai mikä on? Ulkonäöltään olen nykyään havainnut monen 40v naisen olevan paremmassa kunnossa kroppansa puolesta lisänä vielä itsevarmuus/-kunnioitus/-arvostus/-luottamus jne. . En tiedä sitten olenko jokin kummajainen, kun olen vajaa kolmekymmentä jo, mutta ei semmonen parikymppinen "söpö", lapsen pyöreyden omaava tyttönen viehätä ja en sellaisen kanssa haluaisi lisääntyäkään.
Vierailija kirjoitti:
No mutta nämä ovat olosuhde- ja persoonallisuustekujöitä, eivät liity ikään sinänsä. Ihan hyvin voi olla lapseton fwb-kuviosta kiinnostunut ei erityisen katkera itseäsi 5v vanhempi ja hyvin voi olla parikymppinen yh veemäisellä luonteella.
Joillekin miehille näyttää olevan todella tärkeää, että pystyvät siirtämään. Nykytutkimuksen tiedot siitä, että yli nelikymppisen miehen siittiöt ovat riski niin äidille kuin tulevalle lapselle, on monille miehille vaikea uskoa. Menee todella tunteisiin.