Miksi miehille on tärkeää, että nainen on nuorempi?
Otsikossa kysymys. Siis toki ymmärrän, että harva 30v mies on kiinnostunut 50v naisista jne, mutta jos nyt ajattelee vaikka jotain kevyttä tapailua tai +50v joilla ei enää mitään perheenperustamissuunnitelmia niin silti miehet tuppaavat haluamaan nuorempaa naista. Onko naisen nuoruus (verrattuna miehen omaan ikään) todella niin ratkaisevan iso asia? En paheksu tai mitään, haluaisin vaan päästä miesten pään sisälle. Hedelmällisyysargumentit kuulostavat vähän höpöhöpöltä siinä vaiheessa kun vaikka kaksi 27-vuotiasta etsii fwb-kuviota. Se 27v mies laittaa Tinderiin ikähaitariksi 20-25v, nainen 24-30v. Miksi? Miksi 27-vuotias mies ei muka kykene bylsimään 26- tai 27-vuotiasta naista? Tai ei ainakaan missään tapauksessa halua vaan rajaa tämän ikäiset heti kättelyssä kokonaan pois? Ilmiönä minusta mielenkiintoinen. Biologiaan vetoaminen tosiaan on vähän mitä on, kyllä minustakin (N37v) nuoret miehet keskimäärin ovat kivempia katsella, energisempiä, hauskempia, "raikkaampia" jne kuin vaikka 40v miehet. Mutta tiedän että ovat out of my reach, mulle tämä maailma tarjoaa 40-50v miehiä joten sellainen on otettava jos mielii joskus vielä seksiä harrastaa jne. Miehet taas ilmeisesti mieluummin ovat yksin kuin vaikka pari vuotta itseään vanhemman naisen kanssa?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset vaan ovat paremman näköisiä. Sitten ovat pirteitä ja iloisia, eivät katkeroituneita pirttihirmuja. Plus suurempi mahdollisuus että ovat lapsettomia.
No ovat nuoremmat miehetkin paremman näköisiä? Kyllä esim. exän alkava kaljuuntuminen otti koville, kaukana viehättävästä ne harvenevat haivenet ja välistä pinkkinä kiiltelevä päänahka, mutta hammasta purin koska oli kiva tyyppi (niin kauan kunnes ei enää ollutkaan ja erottiin).
Tulee mieleen onko miesten seksivietti kuitenkin loppujen lopuksi laimeampi. Että jos ei saa 22-vuotiasta niin ollaan ilman sitten. Mulle naisena ei niin väliä, jos tyyppi on vanhempi mutta siedettävän näköinen ja seksi hyvää niin kelpaa :D
Ei kai se naisille ole niin suuri juttu sitten? Enpä tiedä. Ja ei minulla hiukset ole harventuneet ja kyllä hyvin se pysyy pystyssä.
Mutta juu, mieluummin olen ilman kuin että tyydyn vanhaan tätiin. Harva yli 35v viehättää. Tosin tunnen monta jotka panee kaikkea mitä liikkui joten tuo ei todellakaan päde kaikkiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset vaan ovat paremman näköisiä. Sitten ovat pirteitä ja iloisia, eivät katkeroituneita pirttihirmuja. Plus suurempi mahdollisuus että ovat lapsettomia.
No ovat nuoremmat miehetkin paremman näköisiä? Kyllä esim. exän alkava kaljuuntuminen otti koville, kaukana viehättävästä ne harvenevat haivenet ja välistä pinkkinä kiiltelevä päänahka, mutta hammasta purin koska oli kiva tyyppi (niin kauan kunnes ei enää ollutkaan ja erottiin).
Tulee mieleen onko miesten seksivietti kuitenkin loppujen lopuksi laimeampi. Että jos ei saa 22-vuotiasta niin ollaan ilman sitten. Mulle naisena ei niin väliä, jos tyyppi on vanhempi mutta siedettävän näköinen ja seksi hyvää niin kelpaa :D
Kaikki naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin sinä.
Mutta melkein kaikki miehet on huomattavasti pinnallisempia kuin minä? Ja se on ihan ok? Vai niin että miehen halu nuorta ja kaunista ja kiinteää kohtaan on biologiaa, naisen vastaava halu pinnallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ikähaitarina 30-50v viimeksi kun tinderissä olin, että ei tää nyt ihan kaikkien miehien kohdalla pidä paikkaansa.
M33
Varsinainen motherfucker 😂 No ei vaan. Oma ikähaarukkani on tällä hetkellä 23-35, Tinderissä tosin taitaa olla 21-35.
M31
Kun kerran haluan jälkikasvua ja kohta valmis perhe-elämään, niin tulevan puolisoni on ihan biologisista syistä pakko olla minua nuorempi.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naisille ole niin suuri juttu sitten? Enpä tiedä. Ja ei minulla hiukset ole harventuneet ja kyllä hyvin se pysyy pystyssä.
Mutta juu, mieluummin olen ilman kuin että tyydyn vanhaan tätiin. Harva yli 35v viehättää. Tosin tunnen monta jotka panee kaikkea mitä liikkui joten tuo ei todellakaan päde kaikkiin miehiin.
Eli minkä ikäinen olet? Totta kai 22- vuotavalle 35v N on täti, mutta miksi moni 35v mies näkee 35v N tätinä mutta itseään ei setämiehenä?
Miehille naisessa on tärkeintä naisen ulkonäkö eli myös nuoruus.
Kyllä ne naisetkin valitsisivat nuoremman jos eivät ajattelisi miten huono kauppa se on sille nuorelle, ja miten epätodennäköistä on että se kestää.
Naiset eivät halua ryöstää toisen nuoruutta ja mahdollisuuksia saada nuorta kumppania, miehiä asia ei liikuta, he kuvittelevat olevansa taivaan lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin sinä.
Mutta melkein kaikki miehet on huomattavasti pinnallisempia kuin minä? Ja se on ihan ok? Vai niin että miehen halu nuorta ja kaunista ja kiinteää kohtaan on biologiaa, naisen vastaava halu pinnallisuutta?
Jos nyt annetaan miesten kertoa, miksi on tärkeää saada itseään nuorempi nainen. Arvasin kyllä, että naiset tulevat tähän ketjuun vänkäämään ja vittuilemaan, mutta voisitte kerrankin yrittää hillitä itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran haluan jälkikasvua ja kohta valmis perhe-elämään, niin tulevan puolisoni on ihan biologisista syistä pakko olla minua nuorempi.
M45
Älkää nyt jankuttako tätä :D Täähän on ihan selvä homma.
Vähän vaan ihmetyttää että eikö miehet ymmärrä, että jos 25-35-vuotiaana alkaa hakea lisääntymiskumppania niin silloin on itsekin vielä korea poika ja on hyvät mahdollisuudet, ns. maailma auki. 45-vuotiaan miehen taas on jo tosi vaikea löytää alle 35-vuotiasta (oletus että pari vuotta tutustutaan ennen kuin jätetään ehkäisy pois) naista. Mutta se on keskustelunaihe erikseen.
Vanhemmilta naisilta saa kyllä parempaa seksiä. T. Orhi31
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään miestä jolle ei vanhempikin nainen kelpaisi.
MIES
Mä tunnen monta. Kaverinkin mies paheksui kun kerroin että mulla (ap eli N37v) oli Tinderissä ikäraja 35-44v. Piti tosi outona etten halua markkinoida itseäni tätä vanhemmille miehille.
Olen alle 30v mies. Naapurissa asuu todella kaunis ja seksikäs 50v nainen jonka kanssa ryhtyisin ilomielin ei-niin-vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan tämäkin ketju pysyy asiallisena...
Onko tämä ketju jossain kohdassa ollut asiallinen?
Mulle on seksissä tärkeää, että nainen on yhä hedelmällinen. Se kiihoittaa. M42
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisessa on tärkeintä naisen ulkonäkö eli myös nuoruus.
Kysymys olikin että miksi se on niin tärkeää. 24v N ei ole hedelmätön kurpsahtanut ämmä, mutta ei silti kelpaa monellekaan alle 22-vuotiaalle miehelle. Korkeintaan voi kännissä kerran panna ja silloinkin se on iso juttu mistä sitten poikaporukassa vähän kiusoitellaan ja saa maineen vanhojen naisten nussijana.
Vierailija kirjoitti:
M45
Sulla on pakko olla melkoisen paksu lompakko, jos meinaat vielä ehtiä hankkia perhettä. Hedelmällisessä iässä olevat saa isiä nuoremmistakin miehistä. Sinuna harkitsisin kumppanussvanhemmuutta. Fiksu mies ottaisi ensimmäisen 38-vuotiaan halukkaan. Muutoin kyllä ohuet on rahkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on seksissä tärkeää, että nainen on yhä hedelmällinen. Se kiihoittaa. M42
Ok, tämä oli ehkä eka vähän pohdittu vastaus kysymykseen. Eli tietoisuus siitä, että nainen voi tulla raskaaksi on vetovoimatekijä silloinkin kun raskaus on ehdottoman ei-toivottu? Mielenkiintoista. Itse naisena en millään tavalla ajattele raskausasioita seksiä harrastaessani, siis korkeintaan negatiivisella tavalla voi käydä mielessä että voi helvetti toivottavasti pillerit ei petä tms.
Moni mies haluaa nuoremman naisen, harva saa. Naisen ei todellakaan tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen. Jos nainen on pitänyt itsestään huolta, nuorempaa miesseuraa löytyy. Eron jälkeen ensin hämmästyin, kun niin moni nuori mies otti yhteyttä. Kerran piruuttani kokeilin treffejä nuoremman miehen kanssa ja sille tielle jäin. Jos nainen pitää seksistä, niin nuorempi mies on parempi. Vaikka miehet kuinka muuta todistelevat, yli viisikymppisillä miehillä on kaikenlaisia haasteita seksissä. Ja miehillä p*nis pienenee iän myötä.
Ei kai 27 v miehillä ole ikärajana 20-25 :D todellako? Ainakin mun "tinder-kumppanini" on reilun vuoden nuorempi mies. En oo kysynyt, mutta veikkaisin sillä ikärajan olleen jotain +/-5 v oma ikä. Pitääpä kysyä.. itsellä oli -2/+8 v oma ikä, olen vanhasieluinen ja yllättävän älykäs enkä kestä juuri lukiosta valmistuneita miehiä, pitää olla vähän aikuisempi, siksi.
Joojoo, tätähän sivuin jo tuolla aloituksessa. Ymmärrän että jos on perheenperustamissuunnitelmia niin siihen tarvitaan alle 40v nainen.