Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ehditkö enää päästä bikinikuntoon kesäksi

Vierailija
16.05.2013 |

ja mitä se bikinikunto sinulle tarkoittaisi? Mitkä ovat mittasi nyt?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois tarkotuksena. Tammikuussa alotin laihiksen ja kymmenen kiloa tiputettu, vielä koitan saada pari pois. BMI 20.

Vierailija
22/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut käyttää bikinejä silloinkaan kun painoin 40 kiloa vähemmän ja BMI oli 18,5. Joten ei, en ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerkeän. Sääret ja bikinirajan ajan, menisikö tuossa kymmenisen minuuttia, niin olen biitsikunnossa!

t: 175/59, 70D

Vierailija
24/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että ehdin. Mitat nyt 169cm ja 52kg ja kilon kun sais tosta vyötäröltä pois ja puoli kiloa lihasta tilalle ni sit alkaa tää salirääkki jo miellyttää :)

Vierailija
25/27 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ehdin, ensi kesäksi.

Nyt olen viimeisilläni raskaana ja painoa olen napannut taas sellaiset 20 kiloa. Ensi kesänä meinaan olla ainakin alle 70kg, mieluusti siellä 65 paikkeilla. Pituutta 170 cm. Ei onnistu tuo tavoite tälle kesälle :)

Vierailija
26/27 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 19,1. Liikun paljon, vatsalihakset erottuvat hyvin, mutta yksi ongelma tässä on: en harrasta bikinien käyttöä. Ei ole tarvetta mennä yleiselle rannalle esiintymään ja mökillä voi uida nakuna.

Vierailija
27/27 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO se on siinä ja siinä kehtaisinko mennä jollekin biitsille biksuissa. En aio laihduttaa rasvikseni on 20 ja lihasta on mutta reisien ylä osissa on sitkeää läskiä ja selluliittia ja peppu ei ole mallia bikini- ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

Toisaalta taas olen sen ikäinen jo että mitä väliä?

Kolmanneksi en ole rantalekotteluihminen, tykkään oleskella mökin pihassa biksuilla ja ilmankin.....