Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ehditkö enää päästä bikinikuntoon kesäksi

Vierailija
16.05.2013 |

ja mitä se bikinikunto sinulle tarkoittaisi? Mitkä ovat mittasi nyt?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to get a bikini body: put a bikini on your body. Simppeliä :) 

Vierailija
2/27 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole tällä vauvamahalla bikinikunnossa ja tuskin saan koko kesänä sitä löllyvää tyhjää pussiakaan pois heti, mutta ei haittaa aion nauttia pienokaisestani koko kesän :) painoa ei oo juurikaan tullut raskaudessa ja muuten oon ihan normi kunnossa mutta kyllä pari raskausarpea mulle siunaantui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 kiloa voisi pudottaa mutta kyllä kehtaan tälläkin vartalolla, kiinteä ja sileä kroppa:) Bmi alle 25, ikää 50+

Vierailija
4/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen bikinikunnossa. Mitat: hyvä itsetunto.

Vierailija
5/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen lapsen laskettu aika on parin viikon kuluttua niin olen vähän epäileväinen bikinikunnosta. Jos nyt edes pääsisi uimaan kesän aikana. 

Vierailija
6/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee koko kesä pieleen jos ei ennätä bikinikuntoon siten että voisi näytellä sopaa pyllyään ja suloista vartaloaan miesten edessä. Menee kaikki ilo elämästä silloin eikä ole muuta keinoa kuin syödä masenuslääkkeitä tänä kesänä.

Vierailija
7/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla synnytin eli vähän huonolta näyttää vaikka taitaa tuo vatsa koko ajan pienentyä

Vierailija
8/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo bikinikunnossa. Mittoja en tiedä, mutta BMI tasan 21 ja olen ihan tyytyväinen vartalooni. Laihdutin tammikuusta maaliskuuhun kymmenen kiloa, tavoitteena oli viisi, mutta kun hyvin sujui, laihdutin vähän ekstraa.

Vierailija
9/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihakset ovat laskettavissa, joten katson olevan rantakunnossa.

Vierailija
10/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen normaalipainoinen, liikuntaa harrastava  ihminen mutta raskaus piti huolen että bikinikunnossa..never. Uikkarit ok mutta bikinit voin laittaa vain jos laitan t-paidan päälle.

Vierailija
11/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bikinikunnossa jos vain maltan olla syömättä leipää, se nimittäin turvottaa ihan kauheasti. Vatsalihaksia voisi tietty treenata vähän paremmiksi, niin turvotus ei näkyisi niin helposti, mutta en taida jaksaa. Bmi reilu 18.

Vierailija
12/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelykysymys. Olen bikinikunnossa, jos viimevuotiset mahtuvat päälle. Yläosa on 85F ja alaosa 52. Ja olen ihana kesänainen:)

Vierailija
13/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole bikinikunnossa mutta onneksi löytyy muitakin uikkarivaihtoehtoja ;)

Olen siis henkisesti valmis lekotteluun uima-altaalla ja rannalla.

Vierailija
14/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kg mielellään pois. Bmi nyt 22,9. (ja olen jo melkein 50-v)

Vierailija
15/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bikinikunto siis sama kuin se että maha on kova pyykkilauta? Onko ympäristörikos käyttää bikinejä vaikka olisi läski?

Vierailija
16/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisin, jos tosissaan ottaisin itseäni niskasta kiinni. Taidan kuitenkin olla liian heikko siihen, kun herkkuhoukutuksia on joka paikka tulvillaan. Ei tarvisi kuin 2-3kg pois. Nyt olen 170/65 (keskivartaloläski).

Vierailija
17/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:35"]

Onko bikinikunto siis sama kuin se että maha on kova pyykkilauta? Onko ympäristörikos käyttää bikinejä vaikka olisi läski?

[/quote]

No ei se rikos ole, mutta vaarana on, että Greenpeace tulee ja työntää sinut takaisin mereen.

Vierailija
18/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:35"]

[/quote]

Ei ole ympäristörikos. Eihän me nyt mitenkään voida kaikki olla samasta muotista. Jos häiritsee, niin fitness-tyypit voivat esitellä itseään ihan keskenään omalla rannalla.

Vierailija
19/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Toinen rinta lähti. Ole siinä sitten bikinikunnossa.

Vierailija
20/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saadaan bikinivartalo? Laita bikini vartalosi päälle. Ta-daa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi