Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö ostaa lahja lapselle, josta ei edes tiedä mitään?

Vierailija
16.05.2013 |

Asun eri paikkakunnalla eli juhliin en ole menossa vuorotyön takia. Olen kummi, mutta perhe ei ole ollut missään tekemisissä viimeisen vuoden aikana. En siis edes tiedä, mistä lapsi pitää, mitä nykyään leikkii, millaisia vaatteita käyttää. Ja tavallaan tuntuisi tyhmältä olla tekemisissä vain jouluna ja syntymäpäivänä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko ostaa lahjaa, itsehän sen päätät. Mutta olisi ihan kohteliasta lähettää vaikka synttärikortti, koska olet kummiksi suostunut ja sinut on juhliinkin pyydetty.

Vierailija
2/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suostuit kummiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan kysyä toiveita. Vai miksi ette pidä yhteyttä?

Vierailija
4/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kummien maailmaan....minulla oli ristinä ex-miehen ex-työkaverin lapsi jonka kummeiksi ex meidät lupasi kysymättä minulta mitään.No eron jälkeen ex ei ole muistanut yhtäkään kummilastamme (3kpl yhteisiä) joten minulle jäi sitten tämäkin lähes tuntematon poika ristiksi.Muutaman kerran tuli kutsua synttäreille, muuten totaalihiljaisuus,Ei edes koulukuvaa lähetetty.Sanomattakin selvää että itse lähetin sekä synttäri-että joululahjat postissa.Oli hieman lystiä rippijuhlissa kuikuilla kuka se kummipoika kaikista teineistä oli....sentään niihin juhliin tuli kutsu.

Kummilapsia minulla on 5kpl ja ihana kun näiden muiden vanhemmat pitävät yhteyttä ja laittavat kuvia tulemaan.Itse arvostan valokuvia todella paljon.Minusta kummia voi muistaa juuri noilla kuvilla ja lasten piirroksilla.On ikävää jos kummia pidetään vain lahja-automaattina.

Sinuna Ap muistaisin kuitenkin lasta, syytön hän on vanhempien törppöön käytökseen.Seuraavalla kerralla mieti tarkoin kenen kummiksi lupaudut.

ää

Vierailija
5/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidimme aikoinaan enemmän yhteyttä ja olimme kuulemma ystäviä. En tiedä mitä tapahtui.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä