Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ballerinat muka mukavat jalassa?

Vierailija
15.05.2013 |

Olen kokeillut monenlaisia ballerinoja kaupassa. Myös sellaisia kalliita merkkiversioita. Kaikissa niissä on kamalan ohkaiset pohjat ja ovat mielestäni epämukavat jalassa, pitkään kävellessä jalkapohja kipeytyy.

Onko olemassa mukavia ballerinoja? Minkä merkkisiä ja mistä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla taas balleriinat eivät pysy kävellessä, vaan jalka nousee ulos!!!!  vaikka olisivat muuten oikeaa kokoa, ei kenkä pysy kävellessä...

Vierailija
22/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 23:13"]

Kiitos tästä aloituksesta! Olin jo ehtinyt epäillä olevani mutantti kun jalkani kiljuivat kauhusta jokaikisen balleriinaparin lähestyessä.

Sääli silti. Ulkonäöltään ne ovat minusta aivan täydelliset.

[/quote]

Niin minustakin. Ne ovat kivan, kesäisen ja tyttömäisen näköiset jalassa. Siksi haluaisinkin ballerinat - mutta en sellaisia, jotka tuntuu pahalta jaloissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 07:43"]

mulla on Lacostelta mukavat ballerinat, niissä on pehmeä, tyynymäinen sisäpohja. Olivat vähän kalliimmat, mutta kestävät sitten kauemmin kuin vain yhden kesän. Toisin kuin jotkut kympin kengät. Ei niilläkään kyllä koko päivää kävele, mutta kenkiähän pitäis vaihtaakin välillä. Vaikka kesken työpäivän. 

http://media.camidos.de/images/cache/9f/90/fc/9f90fcabf7a9ace63a5b783260d2656b.jpg?http%3A%2F%2Fmedia.camidos.de%2Fcontent%2FBilder%2FSchuhe%2F0%2F732028__0_1.jpg,600,600,0,,,-1,-1,-1,-1,-1,-1,35475,0,0,0.jpg

Tuollaiset. :) Eccon ballerinoja taas käytin työkenkinkä kenkäkaupassa.

[/quote]

Kiitos! Yritän löytää Eccon tai Lacosten ballerinat jostain kokeiltavaksi!

ap

Vierailija
24/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 07:44"]

Eilen kokeilin Nilsonilla Kampissa Gaborin ballerinoja! Maailman mukavimmat ja oli pohjakin pehmustettu ja vähän paksumpi. Hinta taisi olla noin satasen. En vielä ostanut mutta mieli tekisi.

[/quote]

Gaborin kengät on yleensäkin olleet supermukavia! Myös nämä testaukseen..,

ap

Vierailija
25/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 12:34"]

minulla taas balleriinat eivät pysy kävellessä, vaan jalka nousee ulos!!!!  vaikka olisivat muuten oikeaa kokoa, ei kenkä pysy kävellessä...

[/quote]

Sun pitää etsiä kengät, joissa on oikean kokoinen lesti. Vaikka olisi kuinka oikean kokoiset kengät, jos lesti on liian leveä ja kenkä muutenkin väärän mallinen jalkaan, ei se jalassa pysy. Minunkin on vaikea löytää jalassa pysyviä avokkaita kun koko jalkaterä on niin hemmetin kapea, mutta kun kertoo ongelman myyjälle, niin kyllä se kapeakantaisen ja kapealestisen kengän mulle löytää ja hyvin pysyy jalassa.

Vierailija
26/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ballerinat Lidlistä 7€, on mukavat :D

Vierailija
27/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle liian matalat, tulee selkä kipeeks. Paljon niitä näkee, joten ksit ne sit joillekin sopii. Mulla on kiilapohjaset, mis on n. 3 cm korko, ne on hyvät.

Vierailija
28/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole löytänyt ballerinoja, jotka ei hiertäisi siitä jalkapöydästä. Ostettu useampi pari ja kaupassakin mukavat on tehneet rakot. Eikä tosiaan ole niin lihavat jalat ja yleensä en rakkoja saa helposti...

Vierailija
29/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsien ballerinat on ainoat _oikeasti_ mukavat ballerinat jotka mulla on ollut. Esim Vagabondin ja Sandin ballerinat eivät. En sitten tiedä kalliimmista, voivat olla jalkaystävällisempiä...

Vierailija
30/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin joskus jostain yhet kankaiset ballerinat, olivat kaikenlisäksi halvat, ja ne oli ihan älyttömän mukavat. Hajosivat toisena kesänä, ei mkn ihme kun käytin melkein päivittäin... Niitten jälkeen en ole mukavia löytänyt mistään =( Olisi pitänyt olla fiksu ja ostaa kahet parit silloin tai enemmän.....

Vierailija
31/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muisskin kengissä: riippuu ihan jalasta mikä sopii ja tuntuu mukavalta. Itse tykkään ballerinoista nimenomaan ohuen pohjan takia, mutta ei mullekaan kaikki mallit sovi. Ne mitkä sopii, on mukavat.

Vierailija
32/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos näin järjellä ajattelee, niin voiko sellainen kenkä olla erityisen mukava, jossa ei käytännössä ole mitään muotoiltua lestiä eikä minkäänlaista iskuja vaimentavaa pohjaa?  Voihan tommosilla lättysillä olla muita arvoja, kuten trendikkyys, mut ei ne kyllä kovin ergonomisia ole.

Vierailija
33/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wonders-merkkiset ballerinat on ihan mielettömän mukavat jalassa...pehmeät ja joustavat ja  hyvä pohja...niillä tulee tallusteltua koko kesä, suosittelen! Saa mm. Stokkalta ja Ziosta, hinta n.100e...

Vierailija
34/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pohjallinen, näin neuvoi mulle kenkäkaupan myyjä. En tiedä, viitsinkö hankkia lättätossuja.

Vierailija
35/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne miksikään vaelluskengiksi ole tarkoitettukaan! Tietenkään tuollaiset ohutpohjaiset kengät ei ole mitään kävelykenkiä, kaupunkisipsutteluun ne on ihan omiaan. 

Vierailija
36/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa kävisin kurkkimassa noita Wondersin ballerinoja. Mulla on kahdet Wondersin korkkarit ja ovat ihan sikamukavat käyttää, kevyesti niillä kävelee koko päivän!

Luulin, että kalliimmat olisi mukavammat. Kävin kokeilemassa Pretty Ballerinas-kenkiä, hinta taisi olla 140 euron luokkaa. Ne oli ainakin tosi epämukavat, ei tukeneet jalkaa yhtään.

Vierailija
37/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 23:02"]

No ei ne miksikään vaelluskengiksi ole tarkoitettukaan! Tietenkään tuollaiset ohutpohjaiset kengät ei ole mitään kävelykenkiä, kaupunkisipsutteluun ne on ihan omiaan. 

[/quote]

No kyllä mä kaupungissakin ihan kävelen pitkiä matkoja. Enkä vaan sipsuttele taksista kauppaan ja takaisin taksiin...

Vierailija
38/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissahan juuri kävellään, usein kovalla, epätasaisella alustalla, kuten mukula-ja laattakivikaduilla. Shoppailureissun aikana kävelee helposti tuntikausia putkeen, ja jalat rasittuu huonoissa kengissä. 

Vierailija
39/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta! Olin jo ehtinyt epäillä olevani mutantti kun jalkani kiljuivat kauhusta jokaikisen balleriinaparin lähestyessä.

Sääli silti. Ulkonäöltään ne ovat minusta aivan täydelliset.

Vierailija
40/49 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pretty ballerinat on kallista paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän