Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
601/875 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä? Holly Jayde, teen bbw?

Aivan kauhea kasa.

Vierailija
602/875 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kova angsti aiheeseen ja sanavarasto köyhähkö. Vai muutenko vain toistelet samaa kommenttia? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/875 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei ole ihanampaa, kuin kunnon pullukka.

No ehkä se vähän ihanampaa on kuin kahden nivelen väliin vedellä.

Vierailija
604/875 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain kova angsti aiheeseen ja sanavarasto köyhähkö. Vai muutenko vain toistelet samaa kommenttia? 😂

Eipä muutakaan voi, kun noi läskit on kaikki samanlaisia läjiä.

Vierailija
605/875 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä siinä on, mutta jonkinlainen pyöreys on kiihottavaa. Pehmeät isohkot rinnat, joihin painaa kasvonsa, alavatsa, josta löytyy pehmeä turpea pimppi. Pehmeät, ei luisevat pakarat. Siinä se! Jotain mihin tarttua!

Vierailija
606/875 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä siinä on, mutta jonkinlainen pyöreys on kiihottavaa. Pehmeät isohkot rinnat, joihin painaa kasvonsa, alavatsa, josta löytyy pehmeä turpea pimppi. Pehmeät, ei luisevat pakarat. Siinä se! Jotain mihin tarttua!

Juuri näin. Näyyttääkin paljon seksikkäämmäl alastomana, kuin hoikka nainen. Jotenkin naisellisemmalta.

Vierailija
607/875 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juttu seksissä on ollut kun todella leveäpeppuinen nainen antoi yrittää kakkoseen.hän makasi sohvan selkänojan yli.  Ehkä vartin jälkeen päästi minut sisään. 

Vierailija
608/875 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olethan vajaa mies :D

Vierailija
609/875 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras juttu seksissä on ollut kun todella leveäpeppuinen nainen antoi yrittää kakkoseen.hän makasi sohvan selkänojan yli.  Ehkä vartin jälkeen päästi minut sisään. 

Tämä on aivan parasta.

Vierailija
610/875 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseeseen vetelit n. puol minsaa ja sitten annoit kivespussin tyhjentyä

Vierailija
611/875 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä himot häviää kun läski hyllyy,yök!

Vierailija
612/875 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin muija on semmonen ihanan pyöreä ja sitten kun vielä kerran oltiin uimassa ja näin luonnollisesti hänet bikineissä niin olin myyty. Aika ajoin näky palautettava verkkokalvoille ja runkata miettien häntä

Vierailija
613/875 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin muija on semmonen ihanan pyöreä ja sitten kun vielä kerran oltiin uimassa ja näin luonnollisesti hänet bikineissä niin olin myyty. Aika ajoin näky palautettava verkkokalvoille ja runkata miettien häntä

No kyllä melkoista. Itsellä lähes sama kokemus. Tuttavan vaimo on ihan jäätävän kuuma xxl mimmi. Pituutta 160cm, valtava pylly ja isot tissit. Hänestä näen valveunia useinkin..

Vierailija
614/875 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiihottuminen on seksuaalinen emotionaalis-fysiologinen tila, joka ilmenee sydämen sykkeen kiihtymisenä, sukupuolielinten verenkierron voimistumisena sekä siittimen ja häpykielen turpoamisena" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihottuminen

Vierailija
615/875 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twice the love for twice the lady

Vierailija
616/875 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin riittää tarjontaa. Mitä tapahtuisi, jos rakastuisitte hoikkaan naiseen?

Niinpä. Hoikalla vaimollani on käteen sopivat rinnat ja peppu sellainen, ettei kukaan jätä tuijottamatta, edes naiset. Minulle rakastuminen oli luonnon hoitama välitön tapahtuma, vaikka eniten arvostankin luonteen merkitystä. Muumimammoja on maailma täynnä, mutta tällaisia unelmia vain muutamia kappaleita, eivätkä vapaana kuin minuutteja.

Vierailija
617/875 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tarvii naisessa lihaa olla että kun nousee päälle niin ei tunnu siltä kuin risukasaa polkisi.

Vierailija
618/875 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keskustelun aihe. Minulla oli kerran pullukka rakastajatar, iso vatsa ja perse, isot rinnat. Kyllä oli kiva rakastella. Hän oli aina halukas ja himokas. Oli hyvä ratsastamaan ja 69- asennossa en meinannut saada usein henkeä, kun paksut reidet päätäni ympäröivät. Hauskaa oli aina. Harmi, että hän muutti kauas pois.

Mulla vaimon kanssa sama homma 69 vain vaimon istuminen kasvojeni päällä on ihan parasta nautintoa maailmassa. Vaimo ei vain tahdo millään uskoa, että mielestäni hän on edelleen kaunis. Merjani oli nuorena hoikka ytyttö, mutta 30 vuotta ja 3 lasta o jättänyt jälkensä, ei haittaa yhtään.

Vierailija
619/875 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Pikkusen pullukka saa vaan lisää seksikkyyttä varttuessaan, kun laihasta naisesta tulee vain luiseva kurppa iän myötä.

Vierailija
620/875 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä pullukkafriikkejä yhtään huolestuta se, että tummat miehet isoine meloineen ovat samalla apajalla kanssanne? Niilläkin on aina pullukka kainalossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän