Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Jollain kova angsti aiheeseen ja sanavarasto köyhähkö. Vai muutenko vain toistelet samaa kommenttia? 😂
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei ole ihanampaa, kuin kunnon pullukka.
No ehkä se vähän ihanampaa on kuin kahden nivelen väliin vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain kova angsti aiheeseen ja sanavarasto köyhähkö. Vai muutenko vain toistelet samaa kommenttia? 😂
Eipä muutakaan voi, kun noi läskit on kaikki samanlaisia läjiä.
En tiedä, mikä siinä on, mutta jonkinlainen pyöreys on kiihottavaa. Pehmeät isohkot rinnat, joihin painaa kasvonsa, alavatsa, josta löytyy pehmeä turpea pimppi. Pehmeät, ei luisevat pakarat. Siinä se! Jotain mihin tarttua!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä siinä on, mutta jonkinlainen pyöreys on kiihottavaa. Pehmeät isohkot rinnat, joihin painaa kasvonsa, alavatsa, josta löytyy pehmeä turpea pimppi. Pehmeät, ei luisevat pakarat. Siinä se! Jotain mihin tarttua!
Juuri näin. Näyyttääkin paljon seksikkäämmäl alastomana, kuin hoikka nainen. Jotenkin naisellisemmalta.
Paras juttu seksissä on ollut kun todella leveäpeppuinen nainen antoi yrittää kakkoseen.hän makasi sohvan selkänojan yli. Ehkä vartin jälkeen päästi minut sisään.
Vierailija kirjoitti:
Paras juttu seksissä on ollut kun todella leveäpeppuinen nainen antoi yrittää kakkoseen.hän makasi sohvan selkänojan yli. Ehkä vartin jälkeen päästi minut sisään.
Tämä on aivan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Perseeseen vetelit n. puol minsaa ja sitten annoit kivespussin tyhjentyä
Kyllä himot häviää kun läski hyllyy,yök!
Kaverin muija on semmonen ihanan pyöreä ja sitten kun vielä kerran oltiin uimassa ja näin luonnollisesti hänet bikineissä niin olin myyty. Aika ajoin näky palautettava verkkokalvoille ja runkata miettien häntä
Vierailija kirjoitti:
Kaverin muija on semmonen ihanan pyöreä ja sitten kun vielä kerran oltiin uimassa ja näin luonnollisesti hänet bikineissä niin olin myyty. Aika ajoin näky palautettava verkkokalvoille ja runkata miettien häntä
No kyllä melkoista. Itsellä lähes sama kokemus. Tuttavan vaimo on ihan jäätävän kuuma xxl mimmi. Pituutta 160cm, valtava pylly ja isot tissit. Hänestä näen valveunia useinkin..
"Kiihottuminen on seksuaalinen emotionaalis-fysiologinen tila, joka ilmenee sydämen sykkeen kiihtymisenä, sukupuolielinten verenkierron voimistumisena sekä siittimen ja häpykielen turpoamisena" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihottuminen
Twice the love for twice the lady
Vierailija kirjoitti:
No ainakin riittää tarjontaa. Mitä tapahtuisi, jos rakastuisitte hoikkaan naiseen?
Niinpä. Hoikalla vaimollani on käteen sopivat rinnat ja peppu sellainen, ettei kukaan jätä tuijottamatta, edes naiset. Minulle rakastuminen oli luonnon hoitama välitön tapahtuma, vaikka eniten arvostankin luonteen merkitystä. Muumimammoja on maailma täynnä, mutta tällaisia unelmia vain muutamia kappaleita, eivätkä vapaana kuin minuutteja.
Sen verran tarvii naisessa lihaa olla että kun nousee päälle niin ei tunnu siltä kuin risukasaa polkisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keskustelun aihe. Minulla oli kerran pullukka rakastajatar, iso vatsa ja perse, isot rinnat. Kyllä oli kiva rakastella. Hän oli aina halukas ja himokas. Oli hyvä ratsastamaan ja 69- asennossa en meinannut saada usein henkeä, kun paksut reidet päätäni ympäröivät. Hauskaa oli aina. Harmi, että hän muutti kauas pois.
Mulla vaimon kanssa sama homma 69 vain vaimon istuminen kasvojeni päällä on ihan parasta nautintoa maailmassa. Vaimo ei vain tahdo millään uskoa, että mielestäni hän on edelleen kaunis. Merjani oli nuorena hoikka ytyttö, mutta 30 vuotta ja 3 lasta o jättänyt jälkensä, ei haittaa yhtään.
Tämä. Pikkusen pullukka saa vaan lisää seksikkyyttä varttuessaan, kun laihasta naisesta tulee vain luiseva kurppa iän myötä.
Eikö teitä pullukkafriikkejä yhtään huolestuta se, että tummat miehet isoine meloineen ovat samalla apajalla kanssanne? Niilläkin on aina pullukka kainalossaan.
Aivan kauhea kasa.